Το ανανεωμένο μοντέλο της Solaris έχει να επιδείξει μεταξύ άλλων επανασχεδιασμένη μάσκα και φωτιστικά σώματα ενώ αλλαγές παρατηρούνται τόσο στο λογότυπο της εταιρείας όσο και στους καθρέπτες. Η πρόσβαση των επιβατών στο εσωτερικό γίνεται μέσω μιας μονής εμπρόσθιας θύρας και μιας μεσαίας (δίφυλλης) ενώ έχει προβλεφθεί και μια ειδική ράμπα για την εξυπηρέτηση αμαξιδίων ΑμεΑ. Σε ότι αφορά στον χώρο για τον οδηγό, το πρώτο στοιχείο που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι η άμεση εύρεση της κατάλληλης θέσης οδήγησης χάρη στην δυνατότητα πλήρους ρύθμισης τόσο του καθίσματος όσο και της κολώνας του τιμονιού που μετακινείται μαζί με το ταμπλό. Αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν πολλοί εγγύς του οδηγού και είναι εύκολα προσβάσιμοι και πλήρως εκμεταλλεύσιμοι. Παράλληλα, οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες διευρύνουν σημαντικά το περιμετρικό οπτικό του πεδίο.
Μηχανικά μέρη: Με την εγγύηση κορυφαίων κατασκευαστών
Παρά το γεγονός ότι το νέο Solaris είναι μια εξαιρετικά προσιτή –από πλευράς κόστους- πρόταση και για την ελληνική αγορά, σε καμία περίπτωση αυτό δεν συνεπάγεται «εκπτώσεις» σε θέματα ποιότητας κατασκευής.
Η εφαρμοσμένη τεχνολογία που υιοθετείται στα επιμέρους μηχανικά τμήματα του είναι προηγμένου επιπέδου και –όπως είναι φυσικό- η γκάμα των κινητήρων του καθώς τις προδιαγραφές της Euro6. Σε ότι αφορά στους κινητήρες, οι επιλογές που προσφέρει η Solaris περιλαμβάνει ένα 7λιτρο μηχανικό σύνολο της Cummins με απόδοση 310 ίππων που συνεργάζεται με μηχανικά κιβώτια της Eaton ή της ZF ή εναλλακτικά με το αυτόματο κιβώτιο της Allison. Ωστόσο, όσοι το επιθυμούν μπορούν να αποκτήσουν το InterUrbino με τον PACCAR MX11 με απόδοση 364 ίππων ο οποίος, συνεργάζεται με αυτόματα και μηχανικά κιβώτια της ZF (EcoShift – EcoLife).
Πολλαπλές δυνατότητες για όλες τις χρήσεις
Όπως προαναφέραμε, το InterUrbino είναι μια επιλογή λεωφορείου που μπορεί να καλύψει απόλυτα πολλαπλές απαιτήσεις χρήσης. Ως υπεραστικό, ημιαστικό ή σχολικό λεωφορείο, το εν λόγω μοντέλο της Solaris καταφέρνει να προσφέρει ένα πολύ καλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας στους επιβάτες του ενώ παράλληλα, το συνολικό κόστος συντήρησης του διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα. Αν και δεν διαθέτει το χαρακτηριστικό χαμηλό δάπεδο των αστικών λεωφορείων, προσφέρει ένα εξαιρετικό ωφέλιμο εσωτερικό ύψος για τους επιβάτες ενώ και η πρόσβαση στο εσωτερικό του είναι μια απλή και εύκολη διαδικασία.
Ανάλογα με την έκδοση του αμαξώματος (12μ. ή 12,8μ.) ο μέγιστος αριθμός των επιβατών ανέρχεται στους 55+1 ή 59+1 αντίστοιχα ωστόσο, η Solaris αναφέρει πως υπάρχουν πολλαπλές δυνατότητες και επιλογές ως προς τη χωροταξική διαρρύθμιση των θέσεων (χαρακτηριστική είναι η περίπτωση χρήσης του ως σχολικό λεωφορείο).
Αναλόγως διαμορφώνεται και ο ωφέλιμος όγκος του χώρου για τις αποσκευές που κυμαίνεται από τα 5,2κ.μ. – 6,2 κ.μ.