ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Στις νέες δοκιμές της Daimler Buses για τη χρήση του PPC στα λεωφορεία της, καταγράφηκαν μειώσεις στη μέση κατανάλωση κατά 9,2% (μέσος όρος).

Το PPC θα είναι διαθέσιμο με τη νέα Setra TopClass 500 από το καλοκαίρι του 2014, ενώ προς το τέλος του έτους θα υιοθετηθεί και από το Mercedes-Benz Travego.

PPC: Οικονομία έως και 9,2% στην κατανάλωση

8.231 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2014)

Οι νέες δοκιμές χρήσης του Predictive Powertrain Control, παρουσία δημοσιογράφων από όλες τις χώρες της ΕΕ, έδειξαν πως η μέση κατανάλωση στα Daimler Buses μπορεί να μειωθεί σημαντικά.

Συγκεκριμένα, όταν η Daimler Buses ανακοίνωνε πως θα προσφέρει το νέο σύστημα cruise-control με την ονομασία Predictive Powertrain Control για τα λεωφορεία των μαρκών Mercedes-Benz και Setra, ανέφερε πως η χρήση του PPC είναι σε θέση να μειώσει τη μέση κατανάλωση καυσίμου των εν λόγω οχημάτων έως και κατά 4%.

Ωστόσο, τα αποτελέσματα πρόσφατων δοκιμών της εταιρείας σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, οι οποίες διεξήχθησαν με την συμβολή εκπροσώπων του Τύπου από όλη την Ευρώπη, απέδειξαν πως η χρήση του PPC μπορεί να μειώσει από μόνη της τη μέση κατανάλωση καυσίμου ενός τουριστικού λεωφορείου όπως π.χ. η νέα γενιά της Setra TopClass 500, ακόμη και κατά 9,2%.

 

Τα αποτελέσματα των δοκιμών της Daimler Buses

Σύμφωνα με το πρόγραμμα των νέων δοκιμών του PPC σε λεωφορεία από τη Daimler Buses, δεκάδες εκπρόσωποι του Τύπου από διάφορες χώρες της ΕΕ, κλήθηκαν να οδηγήσουν τρεις εκδόσεις της νέας Setra TopClass 500 σε μια διαδρομή του αυτοκινητόδρομου A6 (από το Kaiserslautern ως το Grunstadt).

Οι δημοσιογράφοι κάλυψαν συνολικά 3.120 χλμ. μιας διαδρομής με συνεχείς υψομετρικές εναλλαγές, ένα είδος δρομολογίου όπου το PPC μπορεί να προσφέρει σημαντικές λύσεις δεδομένου ότι είναι σε θέση να «προβλέπει» την τοπογραφία της διαδρομής στην οποία κινείται το όχημα και να διαμορφώνει ανάλογα τη λειτουργία του.

Εφοδιασμένα με εκδόσεις του νέου 6κύλινδρου κινητήρα OM 471 της Mercedes-Benz με απόδοση από 476 – 510 ίππους και το πλήρως αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων PowerShift των 8 σχέσεων, τα τουριστικά λεωφορεία που χρησιμοποιήθηκαν εμφάνισαν μια μέση κατανάλωση της τάξης των 31,7 λτ./100 χλμ. χωρίς τη χρήση του PPC.

Ωστόσο με την χρήση του Predictive Powertrain Control στην ίδια διαδρομή, η μέση κατανάλωση καυσίμου των οχημάτων μειώθηκε κατά 9,2% στα 28,7 λτ./100χλμ.

Οι διαφορές ανάλογα με το οδηγικό στυλ των συμμετεχόντων οδηγών, κυμάνθηκαν από το 5,9% έως και 11,7%, πάντα προς όφελος του PPC.

Καταλήγοντας αξίζει να αναφέρουμε πως, η Daimler Buses έχει ανακοινώσει πως από το καλοκαίρι του 2014, το PPC θα είναι διαθέσιμο για τη νέα γενιά της Setra TopClass 500 ενώ, προς το τέλος του έτους θα υιοθετηθεί και από τα Mercedes-Benz Travego και Setra ComfortClass 500.