ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο Mitsubishi Fuso Canter E-Cell ξεκίνησε τις πιλοτικές δοκιμές του στην Πορτογαλία σε διάφορες εφαρμογές με την βοήθεια πελατών της εταιρείας.

Στις δύο πλευρές του πλαισίου εδράζονται οι μπαταρίες ιόντων λιθίου με συνολική χωρητικότητα 48,4 kWh.

Για την πλήρη φόρτιση τους επαρκούν 7 ώρες και η αυτονομία που προσφέρουν υπερβαίνει τα 100 χλμ.

Πέραν των εκδόσεων E-Cell, το Fuso Canter διατίθεται τόσο σε εκδόσεις Euro6 όσο και στις εκδόσεις Eco Hybrid.

Η λειτουργία του Fuso Canter E-Cell είναι πλήρως αθόρυβη ενώ, ο κινητήρας των 150 ίππων δεν εκπέμπει ρύπους στο περιβάλλον.

Πιλοτικές δοκιμές του Fuso Canter E-Cell

2.715 Επισκέψεις στο άρθρο (16/7/2014)

Η –άκρως οικολογική- έκδοση E-Cell του νέου Mitsubishi Fuso Canter ξεκίνησε πιλοτικές δοκιμές σε πελάτες της εταιρείας με τα οκτώ μοντέλα να επιδεικνύουν μηδενικούς ρύπους και αθόρυβη λειτουργία.

Η Mitsubishi Fuso αποτελεί μια από τις πρωτοπόρους εταιρείες στην εξέλιξη φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών για τα οχήματα της. Ήδη, η νέα γενιά του άκρως επιτυχημένου εμπορικά, Fuso Canter προσφέρεται σε πολλαπλές «οικολογικές» εκδόσεις (Canter Euro 6, Canter Eco Hybrid και Canter E-Cell), οι οποίες είναι σε θέση να συνδυάσουν τις αποδοτικές μεταφορές με την ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση του περιβάλλοντος.

Η νέα έκδοση του Mitsubishi Fuso Canter με την ονομασία «E-Cell» είναι σε θέση να αποτελέσει μια ιδανική… απάντηση στις επερχόμενες νέες διατάξεις σε Κοινοτικό επίπεδο που θα περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων καταβολή διοδίων με βάση τις εκπομπές ρύπων, περιορισμούς στην πρόσβαση σε διάφορους τομείς της πόλης για τα ρυπογόνα οχήματα κ.ά.

 

Ξεκίνησαν οι πιλοτικές δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες χρήσης

Προκειμένου να βελτιστοποιήσει την εξέλιξη του νέου Fuso Canter E-Cell, η ιαπωνική εταιρεία (θυγατρική της Daimler AG) ξεκίνησε την πιλοτική δοκιμή οκτώ οχημάτων σε συνεργασία με πελάτες της στην Πορτογαλία.

Τα εν λόγω οχήματα εφοδιάζονται με μεταξόνιο 3,4μ. και μονή καμπίνα ενώ ανάλογα με την χρήση για την οποία προορίζονται, διαθέτουν ανοικτή καρότσα 4,3μ. ή κιβωτάμαξα 4,4μ. αντίστοιχα.

Εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της ενέργειας, τις Δημοτικές υπηρεσίες κ.ά. αναμένεται να χρησιμοποιήσουν τα εν λόγω μοντέλα για πολλαπλούς τύπους χρήσης σε διάφορες πόλεις της Πορτογαλίας για την περισυλλογή μπάζων, για ενδοαστικές διανομές κ.ά.

Πληροφοριακά αξίζει να αναφέρουμε πως οι πιλοτικές δοκιμές του νέου Mitsubishi Fuso Canter E-Cell θα διαρκέσουν 1 έτος.

 

Ισχυρός και αθόρυβος ηλεκτροκινητήρας

Η πρωτότυπο έκδοση του Mitsubishi Fuso Canter E-Cell είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά από την εταιρεία στην Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων (ΙΑΑ) το 2010 ωστόσο, έκτοτε έχει δεχθεί πολλαπλές περαιτέρω εξελίξεις σε όλους τους τομείς.

Οι εκδόσεις E-Cell βασίζονται στο πλαίσιο και το αμάξωμα των συμβατικών εκδόσεων του Canter με το μεικτό βάρος τους να ανέρχεται έως και στους 6,0t. την ίδια στιγμή που το ωφέλιμο φορτίο που μπορούν να υποστηρίξουν ανέρχεται έως και στους 3,0t.

Ο ηλεκτροκινητήρας που αναλαμβάνει την κίνηση του Fuso Canter E-Cell απόδίδει ισχύ 110 kW (150 ίπποι) και μέγιστη ροπή 650 Nm. Η μέγιστη ταχύτητα που το εν λόγω μοντέλο είναι σε θέση να αναπτύξει ανέρχεται στα 90 χλμ./ώρα.

Στις πλευρές του πλαισίου εδράζονται οι τέσσερις συστοιχίες μπαταριών ιόντων λιθίου που επιδεικνύουν χωρητικότητα 48,4 kWh. Οι μπαταρίες αυτές είναι σε θέση να προσφέρουν αυτονομία άνω των 100 χλμ. ενώ, η φόρτιση τους σε δίκτυο 230V διαρκεί περίπου επτά ώρες. Παράλληλα όμως, υπάρχει και η δυνατότητα ταχείας φόρτισης τους με διάρκεια μίας ώρας