Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αποδοτικότερη και πιο άνετη οδήγηση

5.436 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2014)

Αυτός ακριβώς είναι ο… πυρήνας της προσφοράς του νέου Volvo I-Shift Dual Clutch στον χειρισμό του Volvo FH, με το οποίο διατίθεται μέχρι στιγμής.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Volvo Trucks, κ. Claes Nilsson, κατά την επίσημη παρουσίαση του νέου κιβωτίου: «… το I-Shift με διπλό συμπλέκτη φέρνει μια εντελώς νέα διάσταση στην οδήγηση φορτηγών σε καταστάσεις οι οποίες απαιτούν πολλαπλές εναλλαγές ταχυτήτων, για παράδειγμα, σε λόφους ή δρόμους με πολλές στροφές και καμπές».
Σε σχέση με το κιβώτιο I-Shift, η έκδοση με διπλό συμπλέκτη έχει να επιδείξει δομικές αλλαγές στο εμπρόσθιο μισό τμήμα του, το οποίο έχει επανασχεδιαστεί πλήρως, με εντελώς νέα εξαρτήματα.
Η καινοτομία του νέου I-Shift Dual Clutch εστιάζεται στο γεγονός ότι διαθέτει διπλό συμπλέκτη, γεγονός που του επιτρέπει την προ-επιλογή δύο σχέσεων ταυτόχρονα.
Όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και στην πράξη, κατά την οδήγηση του οχήματος, ο οδηγός επωφελείται από την προεπιλογή και μιας δεύτερης σχέσης στο κιβώτιο η οποία, όταν χρειαστεί, εμπλέκεται ιδιαίτερα ομαλά και άμεσα, χωρίς την παραμικρή διακοπή στην παροχή της απόδοσης του κινητήρα προς τους τροχούς.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της Volvo Trucks, αυτό επιφέρει πιο γρήγορες εναλλαγές μεταξύ των σχέσεων, την ίδια στιγμή που η πορεία του οχήματος διατηρείται χωρίς το παραμικρό «σκαλοπάτι» στη λειτουργία του κινητήρα.
Με βάση όλα τα παραπάνω, όσο πιο μεγάλο είναι το φορτίο που καλείται να υποστηριχθεί και όσο πιο απαιτητική είναι η διαδρομή, δηλαδή, όσο περισσότερες εναλλαγές των σχέσεων απαιτούνται για την εκκίνηση ή την διατήρηση της προβλεπόμενης ταχύτητας από το όχημα, τόσο μεγαλύτερη είναι η χρησιμότητα του νέου I-Shift Dual Clutch.
Παράλληλα, σε περιπτώσεις μεταφοράς φορτίων όπως τα ζώντα ζώα ή τα υγρά (βυτιοφόρα κ.ά.), η ομαλότερη εναλλαγή των σχέσεων δεν επιφέρει τυχόν ταλαντώσεις ή μετακινήσεις του φορτίου.
Επιπρόσθετα, το έργο του οδηγού αναβαθμίζεται σημαντικά καθώς, ακόμη και στις πιο απαιτητικές συνθήκες, στην περίπτωση που επιλέξει την πλήρως αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων, μπορεί να επικεντρωθεί απόλυτα στον χειρισμό του οχήματος, εκμεταλλευόμενος την ομαλή, αθόρυβη και εξαιρετικά γρήγορη εναλλαγή μεταξύ των σχέσεων, ανάλογα πάντα με τις ιδιαιτερότητες της διαδρομής, που του προσφέρει το νέο αυτό κιβώτιο.
Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως στην παρούσα φάση, το νέο Volvo I-Shift Dual Clutch κιβώτιο, θα είναι διαθέσιμο με το Volvo FH που εφοδιάζεται με τις εκδόσεις των 460, 500 και 540 ίππων του –Euro6- κινητήρα D13.