Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο I-Shift Dual Clutch φέρει τροποποιήσεις στο εμπρόσθιο τμήμα του και είναι κατά 12 εκ. μακρύτερο σε σχέση με το συμβατικό I-Shift.

Ουσιαστικά, το I-Shift Dual Clutch συμπεριφέρεται σαν δύο –συνεργαζόμενα- κιβώτια που εναλλάσσουν τη λειτουργία τους κατά τις διαδοχικές αλλαγές των σχέσεων.

Σε σχέση με τη λειτουργία των συμβατικών κιβωτίων ταχυτήτων, το Volvo I-Shift Dual Clutch (με πράσινο χρώμα) είναι σε θέση να διατηρεί αμείωτη την απόδοση της ροπής του κινητήρα κατά την εναλλαγή των σχέσεων.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου I-Shift διπλού συμπλέκτη

5.434 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2014)

Όπως προαναφέραμε, το νέο I-Shift Dual Clutch βασίζεται στις απλές εκδόσεις του εξαιρετικού κιβωτίου ταχυτήτων της σουηδικής εταιρείας, με ορισμένες ωστόσο τροποποιήσεις.
l Ουσιαστικά πρόκειται για δύο κιβώτια ταχυτήτων συνδεδεμένα μεταξύ τους. Όταν ο συμπλέκτης αποσυνδέει μια σχέση στο ένα κιβώτιο, τότε αυτόματα συμπλέκεται μια άλλη στο δεύτερο κιβώτιο.
l Σε σχέση με το απλό I-Shuft, το νέο Dual Clutch έχει αυξημένο μήκος κατά 12 εκ.
l Το I-Shift Dual Clutch είναι σε θέση να εναλλάσσει τις σχέσεις μετάδοσης χωρίς την παραμικρή διακοπή στην παροχή της δύναμης του κινητήρα, με εξαίρεση τις αλλαγές σε αργό – γρήγορο, δηλαδή κατά την εναλλαγή μεταξύ της 6ης και της 7ης σχέσης.
l Η μέση κατανάλωση καυσίμου παραμένει αντίστοιχη με τα επίπεδα που επιτυγχάνονται με το… απλό I-Shift.