Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο επιλογέας για το I-Shift Dual Clutch εδράζεται δίπλα στο κάθισμα του οδηγού.

Εναλλακτικά, τα χειριστήρια του μπορούν να εδράζονται και στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας.

Η ανεξάρτητη ανάρτηση «IFS» στον εμπρόσθιο άξονα του νέου Volvo FH, αναβαθμίζει κάθετα την οδική συμπεριφορά του νέου σουηδικού φορτηγού.

Εντυπωσιακή οδική συμπεριφορά παντού και πάντα

5.433 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2014)


Χάρη στις πολλαπλές τροποποιήσεις της δομής των μηχανικού των μερών και την χρήση κορυφαίων τεχνολογικών καινοτομιών όπως π.χ. το νέο I-Shift διπλού συμπλέκτη, η νέα γενιά του Volvo FH που παρουσιάστηκε το φθινόπωρο του 2012, έχει να επιδείξει μια απαράμιλλη οδική συμπεριφορά κάτω από όλες τις συνθήκες.
Κατά τη διάρκεια της επαφής μας με το νέο Volvo FH στην Ισπανία, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε την εντυπωσιακή ευκολία με την οποία μπορεί κανείς να ελέγξει το βαρύ αυτό φορτηγό κάτω από όλες τις συνθήκες.
Πέραν του νέου Volvo I-Shift Dual Clutch, ιδιαίτερης μνείας χρήζει και το σύστημα Volvo Dynamic Steering, το ηλεκτρονικο-ϋδραυλικά ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης.
Κάνοντας χρήση ενός ηλεκτροκινητήρα καθώς και υδραυλικής υποβοήθησης στο σύστημα διεύθυνσης, το τιμόνι του νέου FH γίνεται απόλυτα «ελαφρύ» και με εξαιρετική αίσθηση, ενώ χαρακτηριστική είναι η απόλυτα ελέγξιμη επαναφορά του τιμονιού στην ευθεία κατά την οπισθοπορεία.
Παράλληλα, σε δρόμους με έντονες εγκάρσιες κλίσεις αλλά και υπό την επίδραση ισχυρών πλευρικών ανέμων, το VDS εξισορροπεί αυτόματα τη συμπεριφορά του τιμονιού, με αποτέλεσμα να μην απαιτούνται συνεχείς «διορθώσεις» από τον οδηγό.
Παράλληλα όμως, η νέα γενιά του FH έχει να επιδείξει πολλαπλές τροποποιήσεις στη γεωμετρία της ανάρτησης (ανεξάρτητη στον εμπρόσθιο άξονα) ενώ και η καμπίνα φέρει αυξημένη ακαμψία. Όλα τα παραπάνω έχουν μεταξύ άλλων επιφέρει βελτιωμένη σταθερότητα κατά 50% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου και κατΆ επέκταση, βελτίωση τόσο της κατευθυντικότητας όσο και της ποιότητας κύλισης του οχήματος.
Μια ακόμη τεχνολογική εξέλιξη που συμβάλλει σημαντικά στην ευκολία χειρισμού του οχήματος αλλά και τη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου του είναι το Volvo I-See. Ουσιαστικά αναφερόμαστε σε ένα υπερσύγχρονο σύστημα cruise-control που είναι σε θέση να διαμορφώνει τη λειτουργία του ανάλογα με την τοπογραφία της διαδρομής. Βασισμένο σε ειδικούς αισθητήρες που καταγράφουν πολλαπλά δεδομένα αναφορικά με την κίνηση του οχήματος, το βάρος του κ.ά., το I-See κάνει χρήση ειδικών ψηφιακών χαρτών προκειμένου να γνωρίζει τη διαδρομή που το όχημα κινείται και τις ιδιαιτερότητες της (κυκλοφοριακός φόρτος, μορφολογία του ανάγλυφου της διαδρομής κ.ά.), διαμορφώνοντας ανάλογα τη λειτουργία του κινητήρα, του συστήματος πέδησης κ.ά., λειτουργώντας σε συνδυασμό με το κιβώτιο I-Shift Dual Clutch.
Με βάση όλα τα παραπάνω, σύμφωνα με τους ειδικούς της σουηδικής εταιρείας, ο οδηγός διατηρείται πιο ξεκούραστος και αυτό έχει σαφή θετικό αντίκτυπο στην εγρήγορση του.