ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Μεγαλύτερο σε διαστάσεις το νέο Kangoo

2.517 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2007)

Με πλήρως ανανεωμένη αισθητική, μεγαλύτερους χώρους και σημαντικά αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, η νέα γενιά του Renault Kangoo που παρουσιάστηκε στην Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης ευελπιστεί πως θα συνεχίσει με αμείωτη επιτυχία την εμπορική πορεία του προκατόχου της.

Ελκυστικά σχεδίαση Ένα από τα πρώτα στοιχεία που αντιλαμβάνεται κανείς είναι η σημαντικά ανανεωμένη αισθητική της σχεδίασης τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού στη νέα γενιά του Renault Kangoo.

Τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρόσθιο όσο και το πίσω τμήμα του αμαξώματος, η έντονη καμπύλη της πρώτη κολώνας στο παρμπρίζ καθώς και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες παραπέμπουν σε αντίστοιχα οχήματα της κατηγορίας των πολυμορφικών και σύμφωνα με τους υπευθύνους της Γαλλικής εταιρείας, το νέο Kangoo επιδεικνύει είναι σημαντικά υψηλότερο επίπεδο άνεσης και ασφάλειας στους επιβαίνοντες σε αυτό.

Το Renault Kangoo αποτελεί ένα από τα πιο εμπορικά οχήματα της Γαλλικής εταιρείας και έχει να επιδείξει περισσότερες από 2.200.000 πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο από την έναρξη της παραγωγής του.

Αυξημένες διαστάσεις
Η νέα γενιά του οχήματος φέρει αυξημένο μήκος αμαξώματος (4.213 χλστ.) γεγονός που έχει συμβάλει σημαντικά στην επέκταση των χώρων στο εσωτερικό του οχήματος χωρίς ωστόσο να επηρεάζεται στο ελάχιστο η καλαισθησία της εξωτερικής σχεδίασης του οχήματος. Το συνολικό μήκος του αμαξώματος είναι κατά 180 χλστ. μεγαλύτερο ενώ πλήρως ανανεωμένος είναι και ο εσωτερικός διάκοσμος. Σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες από το στρατόπεδο της Renault, πέραν του βελτιωμένου επιπέδου της άνεσης και ασφάλειας των επιβατών έχει αναβαθμιστεί σημαντικά και η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί. Παράλληλα έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στη θερμο- ηχομόνωση της καμπίνας.

Καλαίσθητο εσωτερικό με μεγάλους χώρους
Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Kangoo διακρίνεται σχεδιαστικά από τις αδρές και λιτές γραμμές ενώ τις εντυπώσεις κερδίζει ο σπορτίφ πίνακας οργάνων. Παράλληλα η τοποθέτηση του επιλογέα ταχυτήτων στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας ευνοεί σημαντικά την άνεση του οδηγού ως προς τον χειρισμό του οχήματος.

Πέραν αυτού αξίζει να σημειώσουμε πως –ανάλογα με την έκδοση- η νέα γενιά του μοντέλου προσφέρει αποθηκευτικούς χώρους στο εσωτερικό της με συνολικό όγκο 77 λίτρων.

-24 λίτρα σε τρεις –αεροπορικού τύπου- θήκες που ασφαλίζουν για τον κάθε έναν από τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων
-13 λίτρα στο ειδικό ράφι οροφής πάνω από τις εμπρός θέσεις
-9 λίτρα στο κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας και ανάμεσα στα καθίσματα των οδηγού- συνοδηγού
-8,5 λίτρα στο ντουλαπάκι εμπρός από τον συνοδηγό
-6,5 λίτρα σε ειδικές καταπακτές κάτω από τα καθίσματα των πίσω επιβατών
-4 λίτρα στις επενδύσεις των εμπρόσθιων θυρών
-2,5 λίτρα στο πάνω μέρος του ταμπλό
-5 λίτρα σε μια μεγάλη ποικιλία αποθηκευτικών χώρων όπως οι ποτηροθήκες κ.ά.

Το νέο Kangoo είναι σε θέση να μεταφέρει έως και πέντε επιβάτες καθώς και σημαντικό όγκο αποσκευών, ενώ η πλάτη του καθίσματος της δεύτερης σειράς μπορεί να αναδιπλωθεί με αναλογία 60:40. Παράλληλα παρέχεται και η δυνατότητα αναδίπλωσης του καθίσματος του συνοδηγού με τέτοιο τρόπο ώστε ο ωφέλιμος χώρος φόρτωσης του οχήματος να μεταβάλλεται από τα 660- 2.866 λίτρα ανάλογα με τις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη του. Αντίστοιχα το μέγιστο μήκος των αντικειμένων που μπορεί να δεχθεί στο εσωτερικό του ορίζεται στα 2,5 μέτρα. Ένα από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του νέου Renault Kangoo είναι η δυνατότητα τοποθέτησης της –νέου τύπου- εταζέρας σε δύο διαφορετικά ύψη. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα ειδικό ράφι στον χώρο για τις αποσκευές, το οποίο μπορεί να υποστηρίξει αντικείμενα βάρους έως και 50 κιλών. Μάλιστα το εν λόγω ράφι μπορεί να αναδιπλωθεί πλήρως παράλληλα με την πλάτη της πίσω σειράς καθισμάτων. Σε αυτή τη περίπτωση ο συνολικός όγκος του χώρου φόρτωσης ανέρχεται στα 1.312 λίτρα.

Πλούσια γκάμα κινητήρων

Σε ότι αφορά στη γκάμα των κινητήρων, η νέα γενιά του Renault Kangoo εφοδιάζεται με δύο κινητήρες βενζίνης και έναν πετρελαιοκινητήρα. Ο 8βάλβιδος βενζινοκινητήρας των 1,6 λίτρων αποδίδει ισχύ 90 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 128 Nm από τις 3.000- 4.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή η μέση κατανάλωση καυσίμου του ορίζεται στα 7,9 λίτρα/ 100 χλμ.

Ο 16βάλβιδος 1.600άρης κινητήρας βενζίνης αποδίδει ισχύ 105 ίππων στις 5.750 σ.α.λ. και ροπή 148 Nm στις 3.750 σ.α.λ. Όπως και οι υπόλοιποι κινητήρες, το εν λόγω σύνολο των 1.958 κ.εκ. καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 4 και η μέση κατανάλωση καυσίμου του για μεικτό κύκλο κίνησης περιορίζεται στα 7,7 λίτρα/ 100 χλμ.

Οι εν λόγω κινητήρες συνδυάζονται με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και στη περίπτωση του 16βάλβιδου κινητήρα θα είναι διαθέσιμη και μια έκδοση με ένα αυτόματο κιβώτιο «Proactive» 4 σχέσεων και αυξημένη ροπή στα 152 Nm στις 4.000 σ.α.λ.

Τέλος το Renault Kangoo θα εφοδιάζεται και με έναν πετρελαιοκινητήρα dCi 1,5 λίτρων ο οποίος ανάλογα με την έκδοση του αποδίδει ισχύ 70, 85 και 105 ίππων με τη μέγιστη τιμή της ροπής του να ανέρχεται στα 185, 200 και 240 Nm. Αντίστοιχα η μέση κατανάλωση καυσίμου τύπου ορίζεται σύμφωνα με τον κατασκευαστή και ανάλογα με την έκδοση στα 5,2, 5,3 και 5,5 λίτρα ανά 100 χλμ.

Σε ότι αφορά την οδική του συμπεριφορά της νέας γενιάς του Γαλλικού μοντέλου, αξίζει να σημειώσουμε πως το μήκος του μεταξονίου έχει αυξηθεί από τα 2.595 χλστ. στα 2.697 χλστ. σε σχέση με τον προκάτοχο της. Σε συνδυασμό με την βελτιωμένη δομή και ρύθμιση της ανάρτησης, η εν λόγω παράμετρος συμβάλει στην βελτιωμένη ευστάθεια του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης ενώ αναβαθμισμένη είναι και η άνεση των επιβατών.

Το σύνθημα πέδησης περιλαμβάνει δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς (280 χλστ. εμπρός και 274 χλστ. πίσω) γεγονός που διασφαλίζει μέγιστη απαιτούμενη απόσταση για την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος (από ταχύτητα 100 χλμ./ώρα) που δεν υπερβαίνει τα 39 μέτρα.

Σε ότι αφορά το επίπεδο του εξοπλισμού, το νέο μοντέλο της Renault έχει να επιδείξει ανάλογα με την έκδοση στοιχεία όπως, το ABS, το EBV, το EBA αλλά και το ESP και το ASR. Παράλληλα οι πληρέστερες εκδόσεις του υιοθετούν στοιχεία όπως ο περιοριστής ταχύτητας του συστήματος πλοήγησης, τα αυτόματα φωτιστικά σώματα, οι αισθητήρες υποβοήθησης της στάθμευσης, οι αισθητήρες βροχής κ.ά. πολλά εκ των οποίων δεν ήταν διαθέσιμα με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου.