ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Και το Atego με Blue- Tec5

2.477 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2007)

Μετά τα Axor και Actros, ήρθε η σειρά και του ‘‘βενιαμίν’’ των φορτηγών της Mercedes-Benz, του Αtego, να εξοπλιστεί με σύστημα SCR. Με αυτή την κίνηση, η Γερμανική εταιρεία έχει πλέον μία πλήρη γκάμα φορτηγών, που πληρούν τις προδιαγραφές της επερχόμενης Euro5.

Το σύστημα SCR, προβλέπει την ύπαρξη ενός εξελιγμένου καταλύτη και την εισαγωγή στο νέφος καυσαερίων ενός χημικού διαλύματος ουρίας, ευρύτερα γνωστό με την ονομασία «AdBlue».

Εκτός από την σημαντική μείωση των καυσαερίων που επιτυγχάνεται με το σύστημα SCR, οι Εuro5 προδιαγραφές προϋποθέτουν επίσης λιγότερη κατανάλωση, κάτι το οποίο έχει επιτευχθεί στο Atego με την αποτελεσματικότερη διαχείριση των καυσίμων.

Εκτός από το άμεσο οικονομικό όφελος, ο ιδιοκτήτης ενός Atego Εuro5 επωφελείται επίσης από το μειωμένο κόστος κατά την διέλευση διοδίων σε διάφορες περιοχές της Ευρώπης, ενώ στην Γερμανική αγορά, έχουν θεσπιστεί κίνητρα, για την απόκτηση φορτηγών αυτού του τύπου.

Από τo 2004 όπου η Mercedes-Benz παρουσίασε το πρώτο φορτηγό με σύστημα SCR-BlueTec, έχουν διατεθεί περίπου 100.000 φορτηγά τα οποία είναι εξοπλισμένα με αυτού του τύπου την τεχνολογία.

Οι κινητήρες στους οποίους και εφαρμόζεται το εν λόγω σύστημα, αφορούν σε 4κλυλινδρα και 6κύλινδρα μηχανικά σύνολα, με απόδοση που κυμαίνεται αναλόγως της έκδοσης, από 156 έως 286 ίππους.

To Atego, τοποθετείται στην ελαφριά –μεσαία κατηγορία βαρέων φορτηγών με πεδίο χρήσης τις εμπορευματικές μεταφορές και τις διανομές. Περισσότερα από 200.000 Atego έχουν πωληθεί από το 1998 όπου έγινε η παρουσίαση του μοντέλου, ενώ μέσα σε αυτό το μικρό σχετικά χρονικό διάστημα, κέρδισε την εμπιστοσύνη των επαγγελματιών, που το αναγνωρίζουν ως ένα από τα καλύτερα φορτηγά της κατηγορίας.