ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Νέα γενιά πολυτελών λεωφορείων Setra

4.921 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2007)

Στη πρόσφατη Διεθνή Έκθεση Λεωφορείων του Kortrijk (Busworld) παρουσιάστηκε η νέα γενιά της σειράς πολυτελών λεωφορείων TopClass 400 της Setra. Στα κυριότερα χαρακτηριστικά της περιλαμβάνεται η ανανεωμένη σχεδίαση, το πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμού και οι Euro 5 κινητήρες.

Μια από τις πιο επιτυχημένες εμπορικά εταιρείες κατασκευής λεωφορείων, η Setra (θυγατρική του Ομίλου Daimler), παρουσίασε πρόσφατα τη νέα γενιά λεωφορείων της σειράς TopClass 400.

Στα βασικότερα χαρακτηριστικά της νέας γενιάς είναι το σημαντικά αναβαθμισμένο τεχνολογικό υπόβαθρο, οι νέοι- ισχυρότεροι- κινητήρες καθώς και το περιορισμένο βάρος σε σχέση με τους προκατόχους τους.

Δύο εκ των σημαντικότερων εκθεμάτων της Setra στη πρόσφατη «Busworld» ήταν τα S 416 HDH και S 415 HD, δύο πολυτελή τουριστικά λεωφορεία που διακρίνεται για τη δυναμική και απέριττη σχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού καθώς επίσης και το προηγμένο επίπεδο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που προσφέρουν.

Πλήρως ανανεωμένη είναι επίσης η γκάμα των μηχανικών συνόλων που αναλαμβάνουν την κίνηση ολόκληρης της γκάμας των εκπροσώπων της σειράς TopClass 400.

Τα μοντέλα S415 HD, S 415 HDH, S 416 HDH και S 417 HDH εφοδιάζονται με τον 6κύλινδρο –σε σειρά- κινητήρα OM 457 LA που ανάλογα με την έκδοση του αποδίδει ισχύ 428 ή 455 ίππων και ροπή 2.100 ή 2.200 Nm αντίστοιχα. Οι τριαξονικές εκδόσεις «HDH» μπορούν να εφοδιαστούν προαιρετικά με τον V8 κινητήρα OM 502 LA που αποδίδει ισχύ 503 ίππων και ροπή 2.300 Nm. Ο συγκεκριμένος κινητήρας αποτελεί και την βασική επιλογή στο διώροφο S 431 DT. Τέλος ο «Βενιαμίν» της σειράς TopClass 400, το μοντέλο S 411 HD, κινείται από τον V6 κινητήρα OM 501 LA με μέγιστη αποδιδόμενη ισχύ 408 ίππων και ροπή 1.900 Nm αντίστοιχα.

Στα νέα στοιχεία που υιοθετεί η σειρά TopClass 400 συγκαταλέγεται επίσης και το αυτοματοποιημένο- σειριακό κιβώτιο 8 σχέσεων, GO 240-8 Powershift που συμπληρώνει το AS-Tronic της ZF. Μια ακόμη σημαντικά διαφορά των λεωφορείων της νέας γενιάς TopClass 400 είναι το –επιμηκημένο κατά 200 χλστ.- εμπρός τμήμα του αμαξώματος. Με αυτόν τον τρόπο έχει επιτευχθεί αύξηση του χώρου για τον οδηγό κατά 14 εκ.

Το μεταξόνιο των εκδόσεων S 415 HDH έχει αυξηθεί κατά 100 χλστ. με το μέγιστο μήκος του αμαξώματος του να ανέρχεται πλέον στα 12,30 μ.

Καταλήγοντας δεν πρέπει να παραλείψουμε πως η νέα γενιά TopClass 400 εφοδιάζεται με μια πληθώρα προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων που αναβαθμίζουν σημαντικά την παθητική και ενεργητική ασφάλεια του οχήματος. Πέραν των δισκόφρενων σε όλους τους τροχούς, όλα τα μοντέλα προσφέρονται με συστήματα όπως η ηλεκτρο-πνευματική πέδηση (EBS), το ABS, το ASR, η υποβοήθηση πέδησης (BA) καθώς και το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας του οχήματος (ESP). Δεν πρέπει να παραλείψουμε πως από το 2005, τα λεωφορεία της Setra διατίθενται με το ART (Adaptive Cruise Control) καθώς επίσης και το περιοριστή ταχύτητα DBL (Continuous Brake Limiter). Στον προαιρετικό εξοπλισμό τους περιλαμβάνεται επίσης και το σύστημα ειδοποίησης ανεπιθύμητης αλλαγής κατεύθυνσης SPA (Lane Assist).

Σύμφωνα με όλα τα παραπάνω η νέα γενιά των λεωφορείων Setra TopClass 400 περιλαμβάνει τα:

-S 411 HD Club Bus με μήκος 10,16 μ.
-S 415 HD με μήκος 12,20 μ.
-S 415 HDH (τριαξονικό) με μήκος 12,30 μ.
-S 415 HDH (τριαξονικό) με μήκος 12,30 μ. και ψηλό πάτωμα
-S 416 HDH (τριαξονικό) με μήκος 13,19 μ.
-S 417 HDH (τριαξονικό με μήκος 14,05 μ.
-S 431 DT (διώροφο) με μήκος 13,89 μ.