Η Renault πρόκειται να παρουσιάσει μια νέα έκδοση του κορυφαίου φορτηγού της, στην επερχόμενη έκθεση του Μπίρμιγχαμ (NEC). Το νέο Magnum φέρει εκτεταμένες αλλαγές κυρίως στο εσωτερικό της καμπίνας, προκειμένου να προσφέρει αυξημένη άνεση στους επιβαίνοντες σε αυτό.
Από το 1991 οπότε και παρουσιάστηκε στην αγορά, το Magnum έθεσε νέα δεδομένα σε ότι αφορά στην άνεση και την ευρυχωρία, όντας το πρώτο φορτηγό με επίπεδο πάτωμα καμπίνας. Η Renault κινούμενη προς την ίδια κατεύθυνση επανασχεδίασε το εσωτερικό της λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των οδηγών, όπως αυτές διατυπώθηκαν σε σχετικά ερωτηματολόγια.
Τοποθετώντας την οροφή κατά 20 εκατοστά ψηλότερα, το ύψος της καμπίνας ανέρχεται πλέον στα 2 μέτρα, επιτρέποντας αφ’ ενός την δυνατότητα για άνετη μετακίνηση των επιβαινόντων στο εσωτερικό και παρέχόντας αφ’ ετέρου μεγάλη διαθεσιμότητα χώρων στους σχεδιαστές προκειμένου να δημιουργήσουν νέα χωροταξική διαρρύθμιση.
Το νέο Renault Μagnum προσφέρει διπλάσιο μέγεθος αποθηκευτικών χώρων σε σύγκριση με τον μέσο όρο της κατηγορίας του, αποτέλεσμα του τριπλασιασμού του μετωπικού πάνελ ντουλαπιών και προθηκών, ενώ παράλληλα έχει προστεθεί και ένα ράφι χωρητικότητας 95 λίτρων, στο πίσω μέρος της καμπίνας.
Ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί στις πηγές τεχνητού φωτός, προκειμένου ο οδηγός να προσαρμόζει αναλόγως των συνθηκών, με ακρίβεια και κατά βούληση την ένταση του φωτισμού που επιθυμεί στο εσωτερικό της καμπίνας. Επιπλέον νέο (και παχύτερο) είναι το στρώμα ύπνου, προσφέροντας «έξτρα» άνεση.
Την συνολική αναβάθμιση συμπληρώνουν οι -νέου χρώματος και σχεδίων- επενδύσεις του εσωτερικού σε συνδυασμό με μία σειρά εξοπλισμού multimedia που περιλαμβάνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε συστήματα ήχου και εικόνας.
Αλλαγές και υπάρχουν και στην εξωτερική σχεδίαση, περιλαμβάνοντας εκτεταμένη χρήση φινιρίσματος χρωμίου, εξωτερικό σκιάδιο με ενσωματωμένα LEDs, νέα μάσκα ψυγείου και προσθήκη σκαλοπατιού για την πρόσβαση στο παρμπρίζ.
Το DΧi μηχανικό σύνολο σε εκδόσεις 460 και 500 ίππων παραμένει ως έχει, προσφέροντας τα απαραίτητα για τις διεθνής μεταφορές χαρακτηριστικά ενός κινητήρα, ενώ με την χρήση του σύστημα επόπτευσης της κατανάλωσης Optifuel Informax, ο οδηγός είναι σε θέση να εξοικονομήσει μέχρι και 5% καύσιμα στις συνήθης διαδρομές που εκτελεί.