Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο mini της Citroen

2.642 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2008)

To νέο Citroen Nemo διατίθεται σε εκδόσεις Van με όγκο φόρτωσης από 2,5- 2,8 κ.μ. καθώς και ως επιβατικό (εκδόσεις Combi) καλύπτοντας απόλυτα τις απαιτήσεις έως και 5 ενηλίκων επιβατών. Το Auto Τρίτη Επαγγελματικά οδηγεί το νέο Nemo και σας μεταφέρει τις εντυπώσεις του.

Οι δυνατότητες του νέου «λιλιπούτειου» μοντέλου στην γκάμα της Citroen, του Nemo, δεν εξαντλούνται στην μεταφορά προϊόντων ως γνήσιος εκπρόσωπος της κατηγορίας των mini-vanette, καθώς οι μεγάλοι εσωτερικοί χώροι, παρά τις περιορισμένες διαστάσεις του, επαρκούν για την μεταφορά έως και 5 ενήλικων ατόμων, στις επιβατικές εκδόσεις Combi.

Καλαίσθητο εσωτερικό
Παρά το γεγονός ότι το συνολικό μήκος του αμαξώματος ανέρχεται στα 3.959 χλστ. και ο όγκος του χώρου για τις αποσκευές ορίζεται στα 360 χλστ. (minimum), έως και πέντε ενήλικοι επιβάτες θα φιλοξενηθούν χωρίς πρόβλημα στο εσωτερικό του. Τα πλαστικά στο ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τις επενδύσεις των θυρών είναι σκληρά αλλά με καλή ποιότητα και αντίστοιχη συναρμολόγηση. Χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν πολλοί ενώ η πρόσβαση των επιβατών στο ενιαίο πίσω κάθισμα είναι εύκολη υπόθεση χάρη στην στις δύο συρόμενες (η αριστερή προαιρετικά) πλευρικές πόρτες.

Ασφαλές και άνετο στον δρόμο
Το σαφές και γρήγορο τιμόνι σε συνδυασμό με τις περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος του εξασφαλίζουν μια πολύ ευελιξία και χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι ο κύκλος στροφής του περιορίζεται στα 9,9 μ.
Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες χωρίς ωστόσο να επηρεάζεται στο ελάχιστο το πολύ καλό επίπεδο άνεσης που απολαμβάνουν οι επιβάτες, ενώ το ABS που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος θα αναλάβει να υποβοηθήσει σε περιπτώσεις εσπευσμένης επιβράδυνσης με περιορισμένο συντελεστή πρόσφυσης των ελαστικών.

Ολιγαρκής σε καύσιμο κινητήρας
Η βασική επιλογή στην γκάμα των κινητήρων του Citroen Nemo αφορά στο δοκιμασμένο μηχανικό σύνολο βενζίνης των 1,4 λτ. που αποδίδει ισχύ 75 ίππων. Η μακριά κλιμάκωση των σχέσεων του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων σε καμία περίπτωση δεν ευνοεί τις επιταχύνσεις από στάση και εν κίνηση ωστόσο το αξιόπιστο αυτό μηχανικό σύνολο έχει να επιδείξει μια περιορισμένη μέση κατανάλωση καυσίμου, η οποία για μεικτό κύκλο χρήσης (πόλη/ αυτοκινητόδρομος) κυμαίνεται σύμφωνα με τον κατασκευαστή στα 7,0 λτ./100 χλμ.