Το Isuzu D-Max αποτελεί μια αξιόπιστη και ταυτόχρονα σκληροτράχηλη επιλογή είτε στις μονοκάμπινες είτε στις διπλοκάμπινες εκδόσεις του και αυτό φυσικά δεν στάθηκε εμπόδιο στο να «αγριέψει» ακόμη περισσότερο, με μία έκδοση- έκπληξη, η οποία μαγνητίζει με ευκολία τα βλέμματα.
Η συγκεκριμένη έκδοση χρησιμοποιεί ως βάση την 3λιτρη, διπλοκάμπινη, 4x4 έκδοση του D-Max και εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Οι διαφορές είναι κυρίως καλλωπιστικού περιεχομένου και εντοπίζονται στο νέο προφυλακτήρα «μουστάκι», στα αρκετά φαρδύτερα ελαστικά, στο κάλυμμα- υπερκατασκευή του χώρου φόρτωσης, το οποίο κρύβει καλά τον Pick-Up χαρακτήρα του D-Max, στα αντιολισθητικά σκαλοπάτια για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα των επιβατών, στον αρκετά πλουσιότερο εξοπλισμό, όπου κυριαρχεί το εντυπωσιακό ηχοσύστημα, ενώ δεν λείπουν και κάποιες άλλες επεμβάσεις όπως η εντελώς διαφορετική ανάρτηση η οποία αυξάνει αισθητά την απόσταση από το έδαφος.
Ευχάριστο και εργονομικό εσωτερικό
Το βασικό χαρακτηριστικό του εσωτερικού του D-Max, είναι η καλή ποιότητα κατασκευής και η εργονομία. Η θέση οδήγησης είναι άνετη, ενώ υψηλά επίπεδα άνεσης περιμένουν και τους υπόλοιπους συνεπιβαίνοντες.
Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό είναι αρκετά πλούσιος, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων A/C, αερόσακο οδηγού- συνοδηγού, ABS, φώτα ομίχλης, ράδιο- CD με 6 ηχεία (MP3, USB), υδραυλικό/ δερμάτινο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους/ θερμαινόμενους καθρέπτες, cruise control, κεντρικό κλείδωμα και Immobiliser.
Η «ψυχή» του Θηρίου
Το D-Max εφοδιάζεται με τον γνώριμο 4κύλινδρο turbo πετρελαιοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, χωρητικότητας 2.999 κ.εκ και απόδοσης 163 ίππων και 333 Νm ροπής, ο οποίος σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τη δυνατότητα εναλλαγής της μετάδοσης της κίνησης, έχουν ως αποτέλεσμα να επιτυγχάνει εξαιρετικές επιδόσεις, διανύοντας τα πρώτα 100 μέτρα σε 10,7 δευτερόλεπτα.
Ταυτόχρονα είναι και ιδιαίτερα οικονομικός στην κατανάλωση καυσίμου, με μέση κατανάλωση που αγγίζει τα 9 lt ανά 100 km.
Εύκολα και πρακτικά
Με μήκος 1.415 χλστ., πλάτος 1.460 χλστ. και ωφέλιμο φορτίο που αγγίζει τα 1.000 κιλά, ο χώρος φόρτωσης του εν λόγω D-Max κινείται σε ικανοποιητικά πλαίσια για τα δεδομένα της κατηγορίας και της ιδιαιτερότητας της συγκεκριμένης έκδοσης. Η φόρτωση γίνεται και με τον παραδοσιακό τρόπο, αλλά και με την χρησιμοποίηση του καλύμματος- υπερκατασκευής το οποίο ανοίγει με φορά προς τα επάνω και διευκολύνει αισθητά την όλη διαδικασία. Στα συν της έκδοσης και η σχάρα της οροφή η οποία προσφέρει ακόμη περισσότερες μεταφορικές δυνατότητες.