H Renault Trucks παρουσίασε ένα Premium με τροποποιημένη σχεδίαση το οποίο είναι σε θέση να προσφέρει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 10%. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εξέλιξης φέρει την ονομασία «Optifuel 2010» και αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή προς το τέλος του επόμενου έτους.
Οι σχεδιαστικές διαφορές που εμφανίζει το συγκεκριμένο πρωτότυπο βαρύ φορτηγό της Γαλλικής εταιρείας εστιάζονται στο αυξημένο μήκος του εμπρόσθιου τμήματος (κατά 30 εκ. περίπου) καθώς και τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα της οροφής, τα οποία αυξάνουν το ύψος της στα 4,16 μέτρα. Παράλληλα οι πλευρικοί καθρέπτες έχουν αντικατασταθεί από κάμερες οι οποίες καταγράφουν όσα δεν περιλαμβάνονται στο άμεσο οπτικό πεδίο του οδηγού.
Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα την σημαντική μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή του οχήματος και κατ’ επέκταση την μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έως και κατά 10%.
Το πρωτότυπο Premium εξελίχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Optifuel 2010» και οι μέχρι στιγμής πληροφορίες από την Renault Trucks αναφέρουν πως συγκεκριμένες εκδόσεις θα είναι σε θέση να παραχθούν μαζικά προς το τέλος του 2010.