Περισσότερες από μισό εκατομμύριο πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων σημείωσε η VW κατά τη διάρκεια του 2008, αριθμό- ρεκόρ για τα δεδομένα της εταιρείας καθώς είναι και οι υψηλότερες πωλήσεις στην ιστορία της. Το ποσοστό αύξησης των ταξινομήσεων ήταν +2,9% σε σχέση με το 2007.
Οι 503.025 συνολικά πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων της VW σε παγκόσμιο επίπεδο κατά τη διάρκεια του 2008 αποτελούν αριθμό ρεκόρ για τα δεδομένα της εταιρείας και σε σχέση με τις 488.726 πωλήσεις που κατεγράφησαν το 2007, η ποσοστιαία αύξηση ήταν της τάξης του 2,9%.
Η οικογένεια του T5 (Transporter και Multivan) αποτέλεσε για μια ακόμη φορά το πιο επιτυχημένο εμπορικά προϊόν με συνολικά 178.000 πωλήσεις (έναντι 191.200 μονάδων για το 2007).
Το Caddy σημείωσε 151.570 πωλήσεις (από 147.130 για το 2007) ενώ το Crafter από τις 46.160 μονάδες που κατέγραψε για το 2007, ανήλθε στις 51.100 νέες ταξινομήσεις.
Τα φορτηγά και λεωφορεία της VW κατέγραψαν επίσης αύξηση πωλήσεων με τα φορτηγά να σημειώνουν 45.780 νέες ταξινομήσεις (από 38.820 μονάδες για το 2007) και τα λεωφορεία να καταγράφουν 9.280 πωλήσεις αντίστοιχα (από 7.980 για το 2007).
Στις αγορές της ευρύτερη επικράτειας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα ελαφρά επαγγελματικά της VW σημείωσαν οριακά αυξημένες πωλήσεις (+1,1%) σε σχέση με το 2007 (332.372 μονάδες έναντι 328.766 μονάδων για το περασμένο έτος). Πέραν της αγοράς της Γερμανίας (124.850 πωλήσεις και ποσοστιαία αύξηση κατά 2,3%) ιδιαίτερα σημαντικές ήταν και οι αγορές της Γαλλίας (+5,3%) και της Ιταλίας (+14,3%). Στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη τέλος, οι πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών της VW αυξήθηκαν κατά 22% (49.000 πωλήσεις περίπου).
Σε δηλώσεις του, ο κ. H. Schomburg, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW, τόνισε πως η χρηματοπιστωτική κρίση σαφώς και αναμένεται να έχει αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών της Γερμανικής εταιρίας για το 2009 ωστόσο ευελπιστεί πως μέχρι το 2018, οι παγκόσμιες πωλήσεις θα υπερβούν το όριο των 750.000 οχημάτων. Σε αυτό αναμένεται να συμβάλουν τόσο η παρουσίαση του νέου Pick Up και αρκετών ακόμα νέων μοντέλων όσο και η επέκταση της εταιρείας σε νέες αγορές.