Στην 79η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης (03-15/03) αναμένεται να παρουσιαστεί το νέο –ανανεωμένο- Ford Ranger. Σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, το νέο ελαφρύ ημιφορτηγό της Ford παρουσιάζει σημαντικές διαφορές στην σχεδίαση του εμπρόσθιου τμήματος και ορισμένες προσθήκες στα μηχανικά μέρη.
Σημαντικά ανανεωμένη σε σχέση με το 2008 αναμένεται να είναι η αγορά των ελαφρών ημιφορτηγών (Pick-Up) και στην χώρα μας για το 2009. Στο άμεσο προσεχές διάστημα αναμένεται να ξεκινήσουν οι πωλήσεις του ανανεωμένου Toyota Hilux 2009 και του Iveco Massif ενώ οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως τον Μάρτιο θα ξεκινήσει και η παραγωγή (στην Μαλαισία) του νέου –ανανεωμένου- Ford Ranger.
H Ford έσπευσε να διοχετεύσει στον Τύπο ορισμένες φωτογραφίες καθώς και πληροφορίες για το ανανεωμένο Ranger, του οποίου η επίσημη πρεμιέρα σε παγκόσμιο επίπεδο θα πραγματοποιηθεί στην Διεθνή Έκθεση της Γενεύης στις αρχές του Μαρτίου.
Στις βασικές σχεδιαστικές του διαφορές σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο περιλαμβάνονται η πλήρως ανανεωμένη μάσκα με τις τρεις φαρδιές γρίλιες, τα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα και το επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με την μεγάλη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος του και τους ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε μέχρι στιγμής η Ford, το Ranger θα εξακολουθήσει να διατίθεται με τρεις τύπους καμπίνας (Single Cab, RAP Cab –Rear Access Panel, και Double Cab) και με αυτό ως δεδομένο το μήκος του χώρου φόρτωσης διαμορφώνεται στα 2.280 χλστ., 1.753 χλστ. και 1.530 χλστ. αντίστοιχα (με το πλάτος να παραμένει –όπως είναι φυσικό- σταθερό στα 1.456 χλστ.).
Οι σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό είναι περιορισμένες και αφορούν κυρίως σε πρόσθετα στοιχεία του εξοπλισμού όπως το αναβαθμισμένο ηχοσύστημα (μπορεί πλέον να υποστηρίξει σε σύνδεση με εξωτερικές πηγές ήχου (iPod κ.ά.).
Καταλήγοντας σε αφορά στην γκάμα των κινητήρων, το ανανεωμένο Ranger θα συνεχίζει με τους δύο Duratorq TDCi πετρελαιοκινητήρες των 2,5 και 3,0 λίτρων που αποδίδουν ισχύ 143 ή 156 ίππων και μέγιστη ροπή 330 ή 380 Nm αντίστοιχα. Το νέο στοιχείο που δεν υπήρχε στο προκάτοχο μοντέλο αφορά στην προσθήκη αυτόματων και μηχανικών κιβωτίων ταχυτήτων (5 σχέσεων) σε όλες τις εκδόσεις του Ranger, τόσο με τον 3,0λιτρο όσο και τον 2,5λιτρο κινητήρα. Αντίστοιχα αμφότεροι οι κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι σε εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης στους δύο ή τους τέσσερις τροχούς.