Βασισμένο στην ονομασία των… λύκων από την διάλεκτο των Ινουίτ είναι το όνομα που έλαβε τελικά το πολυαναμενόμενο Pick-Up της VW. Αξίζει μάλιστα να σημειώσουμε πως σε ορισμένες διαλέκτους φυλών της Ν. Αμερικής, η συγκεκριμένη λέξη αναφέρεται σε… «αυτόν που αγαπάει τις πέτρες»..!
Σύμφωνα με δηλώσεις του Διευθύνοντος Συμβούλου της VW για τα επαγγελματικά οχήματα, η εταιρεία έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στην επιλογή του κατάλληλου ονόματος καθώς αυτό θα ήταν το μοναδικό σε παγκόσμιο επίπεδο για το νέο μοντέλο. Παράλληλα η ονομασία του επιβάλλονταν να υποδηλώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις αρετές του οχήματος που δεν είναι άλλες από την εξαιρετική στιβαρότητα, τον δυναμισμό και την αξιοπιστία του.
Το νέο ελαφρύ ημιφορτηγό της VW αναμένεται να είναι και ο μοναδικός εκπρόσωπος της κατηγορίας από Ευρωπαίο κατασκευαστή και όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοντέλο που έχει σχεδιαστεί από «λευκό χαρτί» σε ότι αφορά τα μηχανικά του μέρη, το αμάξωμα, το πλαίσιο κ.λ.π.
Αρχικά το Amarok θα λανσαριστεί σε 4κίνητες διπλοκάμπινες εκδόσεις ενώ λίγο αργότερα θα ξεκινήσει και η εμπορική πορεία των εκδόσεων του με μονή ή επιμηκημένη καμπίνα.
Εκτός όμως από την ονομασία του, οι υπεύθυνοι της VW έδωσαν στην δημοσιότητα και σαφή στοιχεία αναφορικά με την έναρξη της εμπορικής πορείας του οχήματος.
Η παγκόσμια πρεμιέρα του θα πραγματοποιηθεί στην αγορά της Αργεντινής προς το τέλος του τρέχοντος έτους και οι πωλήσεις του σε ολόκληρη την αγορά της Λατ. Αμερικής θα ξεκινήσουν μέσα στον Μάρτιο του 2010. Το λανσάρισμα του στις αγορές της Γηραιάς ηπείρου έχει προγραμματιστεί για το καλοκαίρι του 2010.
To νέο VW Amarok στο… μικροσκόπιο:
Και στο πρόσφατο παρελθόν, το Auto Τρίτη Επαγγελματικά σας έχει παρουσιάσει αρκετά πληροφορίες αναφορικά με το νέο ελαφρύ επαγγελματικό της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σύμφωνα με στοιχεία που έχουν «διαρρεύσει» από το στρατόπεδο της VW, το Amarok έχει μήκος αμαξώματος που ανέρχεται στα 5,18 μ. και διακρίνεται για την δυναμική σχεδίαση του αμαξώματος αλλά και του εσωτερικού.
Ο πίνακας οργάνων θα περιλαμβάνει μια κεντρική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων και εκατέρωθεν της δύο ημιελλειπτικά όργα. Το τιμόνι είναι τριάκτινο ενώ στο επάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας θα εδράζεται ένα πολυλειτουργικός περιστροφικός διακόπτης και μια μεγάλων διαστάσεων οθόνη.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά του μέρη, οι μέχρι στιγμής πληροφορίες που περιοδικού αναφέρουν την ύπαρξη ενός νέου μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, καθώς και δύο επιλογών αναφορικά με τα συστήματα τετρακίνησης. Το πάτωμα του VW Amarok έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την εξαιρετική του ακαμψία ενώ πληρέστατος αναμένεται και ο εξοπλισμός που αφορά στα συστήματα ελέγχου της ενεργητικής του ασφάλειας.
Πέραν όμως των δυναμικών του χαρακτηριστικών, το Amarok αναμένεται να θέσει νέα πρότυπα και σε ότι αφορά στις μεταφορικές δυνατότητες των Pick-Up. Με ωφέλιμο φορτίο που θα υπερβαίνει τον έναν τόνο (δεν έχει γίνει γνωστό αν αυτό θα συμβαίνει σε όλες τις εκδόσεις καμπίνας του οχήματος), το Γερμανικό Pick-Up θα προσφέρει χώρο φόρτωσης με μήκος 1,55 μ. ως διπλοκάμπινο, γεγονός που το κάνει να υπερέχει έναντι του ανταγωνισμού.
Τέλος σε ότι αφορά στους κινητήρες, το Amarok αναμένεται να λανσαριστεί με μηχανικά σύνολα τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου.
Πιο συγκεκριμένα οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για –νέας γενιάς- υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρες TDI με σύστημα Common-Rail ενώ σε αγορές όπως η ελληνική, η βασική έκδοση εφοδιάζεται με νέους βενζινοκινητήρες TSI με αυξημένη ισχύ σε σχέση με τις υπάρχουσες εκδόσεις που προσφέρονται στους υπόλοιπους εκπροσώπους της VW στην παρούσα φάση.