Μέσα στο καλοκαίρι ξεκινά η παραγωγή του ανανεωμένου DAF LF που πλέον θα προσφέρεται με πολλά σημαντικά νέα στοιχεία όπως ανανεωμένο εσωτερικό, πληρέστερο εξοπλισμό, πιο οικολογικούς κινητήρες και νέες εκδόσεις με ισχύ 210 και 300 ίππων ανάλογα με τον κινητήρα.
Τα πρώτα στοιχεία αναφορικά με το ανανεωμένο LF έδωσε στην δημοσιότητα η Ολλανδική DAF. Το εν λόγω μοντέλο έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των επαγγελματιών στην κατηγορία των φορτηγών διανομών με μεικτό βάρος από 6- 21t. καθώς διακρίνεται για την εξαιρετική αξιοπιστία του, το περιορισμένο απόβαρο όλων των εκδόσεων που διασφαλίζει ένα υψηλό ωφέλιμο φορτίο, την μεγάλη ευελιξία και την πολύ καλή οδική του συμπεριφορά αλλά και τις ευρύχωρες και λειτουργικές καμπίνες του.
Με γνώμονα το… σλόγκαν: «Η εξέλιξη δεν σταματά ποτέ» ωστόσο η DAF ανακοίνωσε πως πλέον το LF θα προσφέρεται με πολλά και σημαντικά έξτρα στοιχεία στον βασικό του εξοπλισμό, βελτιωμένο εσωτερικό καθώς και νέες εκδόσεις κινητήρων.
Πιο συγκεκριμένα ο Ολλανδός κατασκευαστής ανακοίνωσε πως στο εσωτερικό της καμπίνας του DAF LF θα είναι διαθέσιμες νέες επενδύσεις για τα καθίσματα, το ταμπλό και το εσωτερικό των θυρών ενώ σημαντικές είναι οι βελτιώσεις που αφορούν στα διάφορα συστήματα ελέγχου του οχήματος. Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως οι ενδείξεις για τις διάφορες λειτουργίες του οχήματος στο μενού που απεικονίζεται από την κεντρική οθόνη του πίνακα οργάνων, θα είναι διαθέσιμες σε 21 νέες γλώσσες (35 συνολικά).
Τα σημαντικά νέα ωστόσο για το νέο DAF LF, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει μέσα στον Ιούλιο του 2009, αφορούν στην γκάμα των μηχανικών του συνόλων.
Οι μηχανικοί της DAF αποφάσισαν να αυξήσουν την πίεση του συστήματος τροφοδοσίας (Common-Rail) από τα 1.600 στα 1.800 bar και σε συνδυασμό με τα επανασχεδιασμένα πιστόνια, έχει επιτευχθεί μείωση της κατανάλωσης καυσίμου από όλους τους κινητήρες ενώ παράλληλα καλύπτονται και οι εκπομπές ρύπων που προβλέπει το πρωτόκολλο EEV.
Πληροφοριακά αξίζει να σημειώσουμε πως το DAF LF προσφέρεται με έναν 4κύλινδρο και έναν 6κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 4,5 και 6,7 λτ. αντίστοιχα.
Ο πρώτος (PACCAR FR) προσφέρεται θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 140, 160 και 185 ίππων ενώ από το καλοκαίρι θα είναι διαθέσιμος και σε νέες εκδόσεις με ισχύ 210 ίππων και μέγιστη ροπή 760 Nm από τις 1.200- 1.800 σ.α.λ.
Αντίστοιχα ο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα, PACCAR GR προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 224, 250 και 285 ίππων ενώ προστίθεται μια νέα κορυφαία έκδοση με ισχύ 300 ίππων και μέγιστη ροπή 1.100 Nm από τις 1.200- 1.800 σ.α.λ.