Μια νέα έκδοση του Fiorino παρουσίασε η Ιταλική εταιρεία με την ονομασία «Traction+». Ουσιαστικά αφορά σε ένα μοντέλο με αυξημένη απόσταση αμαξώματος από το έδαφος, προστατευτικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κλείδωμα για το διαφορικό.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Ιταλική εταιρεία, μια νέα έκδοση του δημοφιλούς Fiorino αναμένεται να λανσαριστεί στη αγορά της Μ. Βρετανίας. Η έκδοση Fiorino Traction+ δανείζεται το όνομα της από το ομώνυμο σύστημα –ηλεκτρονικά ελεγχόμενου- διαφορικού με το οποίο εφοδιάζεται.
Το σύστημα Traction+ είναι σε θέση να ασκεί τα φρένα ξεχωριστά στον τροχό που τείνει να χάνει την πρόσφυση του κατά την κίνηση σε εδάφη με περιορισμένο συντελεστή τριβής (λάσπη, χιόνι, χώμα κ.ά.) ενώ παράλληλα μεταφέρει μεγαλύτερο ποσοστό της ροπής του κινητήρα σε αυτόν που διατηρεί την πρόσφυση του. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την διασφάλιση επαρκούς πρόσφυσης χωρίς να απαιτείται η χρήση συστήματος τετρακίνησης. Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε το γεγονός ότι το Traction+ δεν επιφέρει μεταβολές στην μέση κατανάλωση καυσίμου του οχήματος.
Παράλληλα πέραν της προσθήκης του συστήματος Traction+ οι εν λόγω εκδόσεις του Ιταλικού μοντέλου (επαγγελματικές και επιβατικές) θα επιδεικνύουν και αυξημένη κατά 3 εκ. απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, προστατευτική επένδυση για το κάτω μέρος του κινητήρα καθώς και επενδύσεις από χρώμιο στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα αλλά και ατσάλινες ζάντες 15 ιντσών με ελαστικά παντός καιρού στον βασικό εξοπλισμό.
Ακόμα ωστόσο δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες αναφορικά με το λανσάρισμα του Fiorino Traction+ και στην ελληνική αγορά.