ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Από Οκτώβριο η νέα γενιά Transporter

3.474 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2009)

Μέσα στον Σεπτέμβριο και πιο συγκεκριμένα στην Διεθνή Έκθεση Φρανκφούρτης, αναμένεται να παρουσιαστεί η νέα γενιά του VW Multivan ενώ λίγες εβδομάδες αργότερα έχει προγραμματιστεί η παρουσίαση των επαγγελματικών εκδόσεων του, δηλαδή του VW Transporter.

Από τις 17-27 Σεπτεμβρίου αναμένεται να πραγματοποιηθεί η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και ήδη πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν σπεύσει να παρουσιάσουν μια πρόγευση των νέων μοντέλων που αναμένεται να παρουσιάσουν σε αυτή.

Μεταξύ αυτών είναι και η VW που ανακοίνωσε πως στην IAA του 2009 αναμένεται να πραγματοποιηθεί η παγκόσμια πρεμιέρα των νέων Multivan και Caravelle που ουσιαστικά αποτελούν τις επιβατικές εκδόσεις του δημοφιλούς επαγγελματικού Transporter στην γκάμα της Γερμανικής εταιρείας.

Οι αμιγώς επαγγελματικές (Van και C+C) εκδόσεις του Transporter αναμένεται να παρουσιαστούν λίγες εβδομάδες αργότερα καθώς η VW έχει ανακοινώσει πως το επίσημο λανσάρισμα τους τοποθετείται χρονικά στις αρχές Οκτωβρίου.

Από το 2003 όταν και παρουσιάστηκε η προηγούμενη γενιά του Transporter, έχει καταφέρει περισσότερα από ένα εκατομμύριο οχήματα και συνολικά από τον Μάρτιο του 1950 (όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε) έχει να επιδείξει πωλήσεις άνω των 10 εκ. οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Σε σχέση με το μοντέλο που διατίθεται και στην ελληνική αγορά στην παρούσα φάση, το νέο Transporter αναμένεται να είναι σημαντικά αναβαθμισμένο σε ότι αφορά στην σχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού, με πληρέστερο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας ενώ η νέα γκάμα κινητήρων του θα καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 5 και θα επιδεικνύει αυξημένη απόδοση σε συνδυασμό με μικρότερες μέσες καταναλώσεις καυσίμου.

Σε ότι αφορά στους κινητήρες λοιπόν, το νέο Transporter θα εφοδιάζεται με μια νέα γκάμα ενός 2,0λιτρου μηχανικού συνόλου TDI (1.968 κ.εκ.) που θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 84, 102, 140 και 180 ίππων με την μέγιστη τιμή της ροπής του να ανέρχεται στα 220, 250, 340 και 400 Nm αντίστοιχα.

Ο εν λόγω κινητήρας διακρίνεται για τα περιορισμένα επίπεδα του παραγομένου θορύβου κατά την λειτουργία του, η χαμηλότερη μέση κατανάλωση καυσίμου καθώς και για το γεγονός ότι καλύπτει πλέον τις προδιαγραφές της Euro 5.

Παράλληλα αξίζει να σημειώσουμε πως το VW Transporter θα είναι το πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό που αναμένεται να διατίθεται (έστω και προαιρετικά) με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων -7 σχέσεων- και αναφερόμαστε στο γνωστό και από τα υπόλοιπα μοντέλο της εταιρείας, κιβώτιο DSG.

Σε ότι αφορά στην εξωτερική σχεδίαση του νέου Transporter αλλά και των επιβατικών εκδόσεων του (Multivan, Caravelle), αξίζει να εστιάσουμε στο πλήρως ανανεωμένο εμπρόσθιο τμήμα του οχήματος με τα νέα φωτιστικά σώματα, την επανασχεδιασμένη μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες και την μεγάλη εισαγωγή αέρα στον επίσης νέο προφυλακτήρα. Οι προβολείς ομίχλης εδράζονται πλέον χαμηλά και στα άκρα του προφυλακτήρα ενώ σε ότι αφορά στο οπίσθιο τμήμα του οχήματος οι διαφορές δεν είναι εκτεταμένες και εστιάζονται κυρίως στα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, των οποίων η σχεδίαση ακολουθεί την γενικότερη αισθητική του νέου μοντέλου.

Ανάλογα με την έκδοση και τον τύπο του αμαξώματος, το νέο γερμανικό μοντέλο θα προσφέρεται με τροχούς 16- 18 ιντσών ενώ έχουν σχεδιαστεί νέες ζάντες αλουμινίου 17 και 18 ιντσών. Παράλληλα αξίζει να σημειώσουμε πως στον εξοπλισμό του οχήματος θα περιλαμβάνονται στοιχεία όπως το ESP, το TMD (Tyre Monitor Display) που αναλαμβάνει να ενημερώσει τον οδηγό σε περίπτωση απώλειας πίεσης σε κάποιο από τα ελαστικά καθώς και το Side Assist που χάρη στην χρήση ειδικών αισθητήρων στους πλευρικούς καθρέπτες είναι σε θέση να ενημερώσει τον οδηγό σχετικά με τυχόν οχήματα που κινούνται παράλληλα με αυτό και δεν βρίσκονται στο άμεσο οπτικό του πεδίο.

Σε ότι αφορά στο εσωτερικό, το νέο Transporter εμφανίζεται πλήρως επανασχεδιασμένο με νέο πίνακα οργάνων που εμπεριέχει μια μεγάλη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, νέα κεντρική κονσόλα και σημαντικά βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής και υλικών. Αξίζει μάλιστα να αναφέρουμε πως σε ότι αφορά στην κεντρική κονσόλα, αναμένεται να υπάρχουν αρκετές διαφορές μεταξύ των επαγγελματικών και των επιβατικών εκδόσεων του μοντέλου οι οποίες εστιάζονται ως επί το πλείστον στο κάτω μέρος της. Οι επιβατικές εκδόσεις εφοδιάζονται με έναν μεγάλο χώρο για μικροαντικείμενα (κατά πάσα πιθανότητα θα είναι και ψυχόμενος) ενώ μεγάλη είναι και η γκάμα των συστημάτων πλοήγησης και πολυμέσων με τα οποία θα μπορεί κανείς να εφοδιάσει το όχημα του.