Το νέο Mitsubishi L200 κάνει πρεμιέρα
Προπομπό των καυτών εκδόσεων που ετοιμάζει η Mitsubishi για το L200 -με τη βοήθεια της Ralliart που επανήλθε στη «ζωή»- αποτελεί η νέα αγωνιστική έκδοση του ιαπωνικού Pick-Up που ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της.
Το αγωνιστικό όχημα αποτελεί τον προπομπό των Ralliart εκδόσεων του Mitsubishi L200.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σε αυτό το πλαίσιο, πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα οι πρώτες δοκιμές του Triton Rally Car (L200 για εμάς) σε μια μεικτή off-road διαδρομή 10 χλμ. στην Ταϊλάνδη, που προσομοίαζε τις συνθήκες που θα κληθεί να αντιμετωπίσει το ιαπωνικό Pick-Up στον αγώνα. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του διημέρου, διανύθηκαν περισσότερα από 800 χλμ. σε γρήγορα περάσματα, κακοτράχαλα εδάφη και στενά δασικά μονοπάτια.
Σημειώνεται, πως το AXCR 2022 θα πραγματοποιηθεί στις 21-26 Νοεμβρίου (και όχι τον Αύγουστο όπως ίσχυε) μετά από διετή απουσία λόγω της πανδημίας COVID-19. Εκκίνηση θα δοθεί θα γίνει στο Μπουριράμ της Ταϊλάνδης, με τη διαδρομή μήκους 1.700 χλμ. να περνά στην Καμπότζη και να καταλήγει στο μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της χώρας, το Άνγκορ Βατ που αποτελεί ένα σύμπλεγμα ναών και το οποίο συνιστά το μεγαλύτερο σε έκταση θρησκευτικό μνημείο στον κόσμο, καταλαμβάνοντας έδαφος 1.626 τ.χλμ.!
Σε ό,τι αφορά στο αγωνιστικό Mitsubishi L200, αυτό στηρίζεται στο μοντέλο της Ταϊλάνδης και θα συμμετάσχει στον αγώνα στην κατηγορία Group T1 της FIA. Το καπό και οι πόρτες του διπλοκάμπινου Pick-Up έχουν ελαφρύνει χάρη στα ανθρακονήματα, ενώ έχουν τοποθετηθεί roll cage και προστατευτικές ποδιές.
Αγωνιστική είναι η ανάρτηση, με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Cusco, από την οποία προέρχονται και τα εμπρός – πίσω διαφορικά LSD. Οι τροχοί αλουμινίου της Work φοράνε ελαστικά Yokohama Geolandar M/T G003 διάστασης 265/70 R17. Τα 4 αεριζόμενα δισκόφρενα της Endless διαθέτουν 4πίστονες δαγκάνες.
Ο συντονισμός του turbo κινητήρα diesel 2,4 L έχει επικεντρωθεί στη βελτίωση της απόκρισης στα εύρη μεσαίας ταχύτητας που χρησιμοποιούνται συχνά στα ράλι. Το 4κύλινδρο 2.442 κ.εκ. MIVEC turbo diesel σύνολο αποδίδει 178 hp ισχύος και 430 Nm ροπής και συνεργάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης Super Select 4WD-II. Και επειδή το AXCR περιλαμβάνει και διαβάσεις ποταμών, έχει προστεθεί και ένας αναπνευστήρας εισαγωγής αέρα, το γνωστό και ως «snorkel».
Δείτε περισσότερα για τις δοκιμές, στο παρακάτω βίντεο της Mitsubishi Motors:
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr