Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ξεκίνησαν οι δοκιμές πριν το ντεμπούτο του Νοέμβρη, οι δοκιμές του αγωνιστικού L200 της ομάδας Team Mitsubishi Ralliart.

Ξεκίνησαν οι δοκιμές πριν το ντεμπούτο του Νοέμβρη, οι δοκιμές του αγωνιστικού L200 της ομάδας Team Mitsubishi Ralliart.

Το αγωνιστικό όχημα αποτελεί τον προπομπό των Ralliart εκδόσεων του Mitsubishi L200.

Το αγωνιστικό όχημα αποτελεί τον προπομπό των Ralliart εκδόσεων του Mitsubishi L200.

Το αγωνιστικό Mitsubishi L200 στηρίζεται στο διπλοκάμπινο μοντέλο της Ταϊλάνδης και θα συμμετάσχει στο AXCR 2022 στην κατηγορία Group T1 της FIA.

Το αγωνιστικό Mitsubishi L200 στηρίζεται στο διπλοκάμπινο μοντέλο της Ταϊλάνδης και θα συμμετάσχει στο AXCR 2022 στην κατηγορία Group T1 της FIA.

Ανθρακονήματα σε καπό και πόρτες, roll cage, προστατευτικές ποδιές και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Cusco, από την οποία προέρχονται και τα διαφορικά LSD.

Ανθρακονήματα σε καπό και πόρτες, roll cage, προστατευτικές ποδιές και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Cusco, από την οποία προέρχονται και τα διαφορικά LSD.

Το 4κύλινδρο MIVEC turbo diesel σύνολο των 2,4 λτ. αποδίδει 178 hp και 430 Nm, ενώ συνεργάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης Super Select 4WD-II.

Το 4κύλινδρο MIVEC turbo diesel σύνολο των 2,4 λτ. αποδίδει 178 hp και 430 Nm, ενώ συνεργάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης Super Select 4WD-II.

  • Ξεκίνησαν οι δοκιμές πριν το ντεμπούτο του Νοέμβρη, οι δοκιμές του αγωνιστικού L200 της ομάδας Team Mitsubishi Ralliart.
  • Το αγωνιστικό όχημα αποτελεί τον προπομπό των Ralliart εκδόσεων του Mitsubishi L200.
  • Το αγωνιστικό Mitsubishi L200 στηρίζεται στο διπλοκάμπινο μοντέλο της Ταϊλάνδης και θα συμμετάσχει στο AXCR 2022 στην κατηγορία Group T1 της FIA.
  • Ανθρακονήματα σε καπό και πόρτες, roll cage, προστατευτικές ποδιές και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Cusco, από την οποία προέρχονται και τα διαφορικά LSD.
  • Το 4κύλινδρο MIVEC turbo diesel σύνολο των 2,4 λτ. αποδίδει 178 hp και 430 Nm, ενώ συνεργάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης Super Select 4WD-II.

Αγωνιστικό Mitsubishi L200 Rally Car (+vid)

17.928 Επισκέψεις στο άρθρο (19/7/2022)

Προπομπό των καυτών εκδόσεων που ετοιμάζει η Mitsubishi για το L200 -με τη βοήθεια της Ralliart που επανήλθε στη «ζωή»- αποτελεί η νέα αγωνιστική έκδοση του ιαπωνικού Pick-Up που ετοιμάζεται να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της.

Έρχονται «καυτές» Ralliart εκδόσεις του Mitsubishi L200!

  • Νέο αγωνιστικό Pick-Up για την Ασία
  • Της Team Mitsubishi Ralliart
  • Με την τεχνική υποστήριξη της Mitsubishi
  • Σύντομα Ralliart εκδόσεις παραγωγής
 
Στον ασιατικό αγώνα Asia Cross Country Rally (AXCR) 2022 θα συμμετάσχει η ομάδα Team Mitsubishi Ralliart, έχοντας την τεχνική υποστήριξη της Mitsubishi Motors, η οποία θα της παράσχει το αγωνιστικό όχημα, που παράλληλα αποτελεί και τον προπομπό των καυτών εκδόσεων που ετοιμάζει η Mitsubishi για το L200 με τη βοήθεια της Ralliart, η οποία επανήλθε στη «ζωή».


Το αγωνιστικό όχημα αποτελεί τον προπομπό των Ralliart εκδόσεων του Mitsubishi L200.

Το αγωνιστικό όχημα αποτελεί τον προπομπό των Ralliart εκδόσεων του Mitsubishi L200.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι δοκιμές για τον αγώνα

Σε αυτό το πλαίσιο, πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα οι πρώτες δοκιμές του Triton Rally Car (L200 για εμάς) σε μια μεικτή off-road διαδρομή 10 χλμ. στην Ταϊλάνδη, που προσομοίαζε τις συνθήκες που θα κληθεί να αντιμετωπίσει το ιαπωνικό Pick-Up στον αγώνα. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του διημέρου, διανύθηκαν περισσότερα από 800 χλμ. σε γρήγορα περάσματα, κακοτράχαλα εδάφη και στενά δασικά μονοπάτια.
 
Σημειώνεται, πως το AXCR 2022 θα πραγματοποιηθεί στις 21-26 Νοεμβρίου (και όχι τον Αύγουστο όπως ίσχυε) μετά από διετή απουσία λόγω της πανδημίας COVID-19. Εκκίνηση θα δοθεί θα γίνει στο Μπουριράμ της Ταϊλάνδης, με τη διαδρομή μήκους 1.700 χλμ. να περνά στην Καμπότζη και να καταλήγει στο μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της χώρας, το Άνγκορ Βατ που αποτελεί ένα σύμπλεγμα ναών και το οποίο συνιστά το μεγαλύτερο σε έκταση θρησκευτικό μνημείο στον κόσμο, καταλαμβάνοντας έδαφος 1.626 τ.χλμ.!

Το αγωνιστικό L200

Σε ό,τι αφορά στο αγωνιστικό Mitsubishi L200, αυτό στηρίζεται στο μοντέλο της Ταϊλάνδης και θα συμμετάσχει στον αγώνα στην κατηγορία Group T1 της FIA. Το καπό και οι πόρτες του διπλοκάμπινου Pick-Up έχουν ελαφρύνει χάρη στα ανθρακονήματα, ενώ έχουν τοποθετηθεί roll cage και προστατευτικές ποδιές.
 
Αγωνιστική είναι η ανάρτηση, με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Cusco, από την οποία προέρχονται και τα εμπρός – πίσω διαφορικά LSD. Οι τροχοί αλουμινίου της Work φοράνε ελαστικά Yokohama Geolandar M/T G003 διάστασης 265/70 R17. Τα 4 αεριζόμενα δισκόφρενα της Endless διαθέτουν 4πίστονες δαγκάνες.
 
Ο συντονισμός του turbo κινητήρα diesel 2,4 L έχει επικεντρωθεί στη βελτίωση της απόκρισης στα εύρη μεσαίας ταχύτητας που χρησιμοποιούνται συχνά στα ράλι. Το 4κύλινδρο 2.442 κ.εκ. MIVEC turbo diesel σύνολο αποδίδει 178 hp ισχύος και 430 Nm ροπής και συνεργάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης Super Select 4WD-II. Και επειδή το AXCR περιλαμβάνει και διαβάσεις ποταμών, έχει προστεθεί και ένας αναπνευστήρας εισαγωγής αέρα, το γνωστό και ως «snorkel».
 
Δείτε περισσότερα για τις δοκιμές, στο παρακάτω βίντεο της Mitsubishi Motors:

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »