Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Βελτιωμένη στα… σημεία είναι η συμπεριφορά του «Predictive Powertrain Control» χάρη στο νέο λογισμικό του συστήματος.

    Βελτιώσεις στο «PPC» και σε άλλα –περιφερειακά συστήματα

    5.909 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2018)

    Ένα από τα σημαντικότερα ηλεκτρονικά συστήματα που η Mercedes-Benz παρουσίασε κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών για τον κλάδο των βαρέων επαγγελματικών της συστημάτων, είναι το «Predictive Powertrain Control».
    Βασισμένα σε πληθώρα δεδομένων που λαμβάνει μέσω αισθητήρων στο όχημα αλλά και μέσω G PS, το PPC είναι σε θέση να… προβλέπει τον τρόπο με τον οποίο επιβάλλεται να λειτουργεί ο κινητήρας (σχέση μετάδοσης κ.ο.κ.) με βάση την κυκλοφορία αλλά και το γεωγραφικό ανάγλυφο της διαδρομής που ακολουθείται.
    Όλα τα παραπάνω επιτρέπουν στο PPC να μειώσει τη μέση κατανάλωση ενός Actros έως και κατά 5%.
    Πλέον, η Mercedes-Benz Trucks ανακοίνωσε αρκετές αλλαγές στο εν λόγω σύστημα που έχουν αναβαθμίσει την αποδοτικότητα του. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως το νέο λογισμικό του συστήματος επιφέρει αύξηση των διαστημάτων όπου το όχημα κινείται σε λειτουργία «Ecoroll» (χωρίς να εμπλέκεται ο κινητήρας).
    Πέραν όλων των παραπάνω, η Mercedes-Benz Trucks έχει επιμεληθεί και τις αναβαθμίσεις σε διάφορα περιφερειακά συστήματα του οχήματος, των οποίων η μειωμένη ανάγκη για ενέργεια κατά τη λειτουργία τους, μειώνει το «φορτίο» που δέχεται ο κινητήρας. Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε τα διάφορα «PTO» καθώς και την αντλία του συστήματος διεύθυνσης που πλέον, σε ταχύτητες κίνησης κάτω από τα 60 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 190 watts (από 460 watt μέχρι τώρα).