Οι ήρωες του καλοκαιριού στα… pits για φροντίδα αφού το έργο συνεχίζεται!
Setra ComfortClass: Bus με ωφέλιμο εσωτερικό ύψος 2,1m και επιβλητικότητα
Δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες! Πέρασε από κακοτράχαλους δρόμους και κλήθηκε να κάνει πολλαπλά φρεναρίσματα εκτάκτου ανάγκης. Οι οδηγοί άλλαζαν κάθε μία ώρα και υπολογίζεται ότι διανύθηκαν 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα σε έναν χρόνο.
Ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα σε έναν χρόνο. Τόσα διένυσε το νέο Setra MultiClass LE. Αντιστοιχούν σε περίπου 2.740 χιλιόμετρα κάθε μέρα, ή σε 114 χιλιόμετρα την ώρα, χωρίς σταματημό. Προφανώς δεν ήταν ρεαλιστικό να καλυφθούν τόσα πολλά χιλιόμετρα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, 1 χιλιόμετρο ειδικά διαμορφωμένου οδοστρώματος αντιστοιχεί σε 100 χιλιόμετρα κανονικού δρόμου. Το αποτέλεσμα; Η εύκολη προσομοίωση εκατομμυρίων χιλιομέτρων σε έναν χρόνο.
Αυτό είναι και το πιο δύσκολο τεστ. Μια πίστα με εμπόδια ύψους 70 χιλιοστών σε σχηματισμό «ψαροκόκκαλου», είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να ζορίσει τα μηχανικά μέρη του λεωφορείου. Οι οδηγοί περνάνε από πάνω με ταχύτητα 10 χιλιομέτρων την ώρα, καθώς δεν μπορούν να αντέξουν παραπάνω πίεση.
Τα τεστ διεξήχθησαν τόσο με το λεωφορείο άδειο όσο και γεμάτο, ενώ οι οδηγοί άλλαζαν κάθε μία ώρα, καθώς δεν μπορούσαν να αντέξουν την πίεση της οδήγησης για περισσότερη ώρα.
Τέλος, το λεωφορείο πέρασε τις λεγόμενες «ειδικές μανούβρες»: γρήγορες αλλαγές πορείας, καθώς και επαναλαμβανόμενα φρεναρίσματα έκτακτης ανάγκης.
Μια πίστα με εμπόδια ύψους 70 χιλιοστών σε σχηματισμό «ψαροκόκκαλου», είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να ζορίσει τα μηχανικά μέρη του λεωφορείου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr