Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Νέος, διευρυμένος κύκλος δοκιμών για τα αυτόνομα φορτηγά της Scania στη Σουηδία.

Νέος, διευρυμένος κύκλος δοκιμών για τα αυτόνομα φορτηγά της Scania στη Σουηδία.

Αυτόνομα σε όλους τους δρόμους τα Scania

23.569 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2022)

Επεκτείνει τις δοκιμές αυτόνομων φορτηγών η Scania, λαμβάνοντας έγκριση να επιχειρεί σε όλα τα είδη δρόμων, ανάμεσα στις σουηδικές πόλεις Σέντερτελγε και Νικόπινγκ, που απέχουν 300 χλμ. ή 3,5 ώρες.

Δρομολόγια 300 χλμ. από τα αυτόνομα Scania!

  • Ανάμεσα σε εργοστάσια δύο πόλεων της Σουηδίας
  • Συνολική απόσταση 300 χλμ. (3,5 ώρες)
  • Αυτόνομα σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο
  • Αναμένονται περισσότερες δοκιμές
 
Την έγκριση από τη Σουηδική Υπηρεσία Μεταφορών (Transportstyrelsen) έλαβε πρόσφατα η Scania, προκειμένου να επεκτείνει το πρόγραμμα δοκιμών αυτόνομων φορτηγών στο εθνικό οδικό δίκτυο της σκανδιναβικής χώρας.
 
Συνολικά, η Scania εστιάζει στα αυτόνομα φορτηγά ορυχείων -όπου συμμετέχει σε διάφορα εγχειρήματα- και στις «hub-to-hub» (ή «terminal-to-terminal») μεταφορές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο

Υπενθυμίζεται ότι τον Φεβρουάριο του 2021, η Scania είχε λάβει την άδεια να ξεκινήσει να δοκιμάζει τρία αυτόνομα φορτηγά σε ένα τμήμα του αυτοκινητόδρομου E4, σε μια διαδρομή μήκους 70 χλμ. που συνδέει τα κύρια εργοστάσια της εταιρείας, στις πόλεις Σέντερτελγε και Νικόπινγκ.
 
Η επιτυχία των εν λόγω δοκιμών οδήγησε στην επέκταση της απόστασης και των παραμέτρων του προγράμματος. Πλέον, τα αυτόνομα φορτηγά είναι σε θέση να ταξιδεύουν σε δρόμους όλων των ειδών (εθνικούς και επαρχιακούς) ανάμεσα στις δύο πόλεις, η συνολική απόσταση των οποίων είναι 300 χλμ.

Τα οφέλη των αυτόνομων μεταφορών

Το όφελος των αυτόνομων φορτηγών δεν περιορίζεται στα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και αποδοτικότητας. Αποτελούν μια λύση στο οξύ πρόβλημα έλλειψης οδηγών σε Ευρώπη και Αμερική, με τις ΗΠΑ να έχουν έλλειψη 80.000 οδηγών το 2021, ένα νούμερο που αναμένεται να διπλασιαστεί έως το 2030.
 
Η εμπειρία που αποκομίζει η Scania στις δοκιμές, θα της επιτρέψει να εξελίξει τη «μηχανική εκμάθηση» που απαιτείται, για να γίνει η διαχείριση όσων περισσότερων σεναρίων είναι δυνατό, που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τα αυτόνομα φορτηγά. Αναμένεται να υπάρξουν περισσότερες δοκιμές και σε άλλα μέρη της Ευρώπης, προκειμένου τα εν λόγω οχήματα να περάσουν στην παραγωγή στα τέλη της δεκαετίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »