Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Οι εκδόσεις «TGI» του VW Caddy Van εφοδιάζονται με έναν κινητήρα 1,4λτ. που κάνει χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμο.

Οι δεξαμενές CNG με μέγιστη χωρητικότητα 26 κιλών, εδράζονται κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης.

Εκδόσεις «TGI» με ισχύ 110 ίππων

4.525 Επισκέψεις στο άρθρο (9/7/2018)

Το VW Caddy Van προσφέρεται στην ελληνική αγορά σε εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης ισχύος 84 ή 125 ίππων (1,2 ή 1,4λτ.) με μέση κατανάλωση καυσίμου από 5,5λτ./100χλμ.
Αντίστοιχα, στους πετρελαιοκινητήρες είναι διαθέσιμες οι εκδόσεις των 102, 122 ή 150 ίππων ενός 2,0λιτρου μηχανικού συνόλου με μέση κατανάλωση από 4,6λτ ./100χλμ. Ωστόσο, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι εκδόσεις TGI που εφοδιάζονται με ένα μηχανικό σύνολο 1,4λτ. με απόδοση 110 ίππων και 200 Nm ροπής από τις 1.500 – 3.500 σ.α.λ.
Συνδυαζόμενο με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, το εν λόγω μηχανικό σύνολο προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο γερμανικό Vanette ενώ οι δεξαμενές φυσικού αερίου των έως και 26kg, εδράζονται κάτω από το δάπεδο της καρότσας, χωρίς να επηρεάζουν στο ελάχιστο τις διαστάσεις και τον ωφέλιμο όγκο της.
Με βάση τα στοιχεία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής, η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου του 1.400άρη κινητήρα του Caddy TGI Van ξεκινά από τα 5,3kg/100χλμ. για αστικό κύκλο, από τα 3,5 kg/100χλμ. για τις εκτός της πόλης μετακινήσεις και από τα 4,2 kg/100χλμ. για μεικτό κύκλο κίνησης.
Αντίστοιχα, οι εκπομπές CO2 περιορίζονται έως και στα 115 g/km.