ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Βγαίνει στη… «γύρα» το υδρογονοκίνητο H2 Coach της Setra!

(23/9/2025)
Βγαίνει στη… «γύρα» το υδρογονοκίνητο H2 Coach της Setra!

Βγαίνει στη… «γύρα» το υδρογονοκίνητο H2 Coach της Setra!

Βγαίνει στη… «γύρα» το υδρογονοκίνητο H2 Coach της Setra!

Βγαίνει στη… «γύρα» το υδρογονοκίνητο H2 Coach της Setra!

  • Βγαίνει στη… «γύρα» το υδρογονοκίνητο H2 Coach της Setra!
  • Βγαίνει στη… «γύρα» το υδρογονοκίνητο H2 Coach της Setra!
  • Βγαίνει στη… «γύρα» το υδρογονοκίνητο H2 Coach της Setra!

Η τεχνολογία του πρωτότυπου λεωφορείου βασίζεται εν πολλοίς στα εξαρτήματα κίνησης του… φορτηγού Mercedes-Benz GenH2.
Με αυτονομία 800 χλμ., το βαρύ επαγγελματικό όχημα της Daimler Buses παρέχει σταθερή ισχύ 435 ίππων (μέγιστη: 544 άλογα).
Το λεωφορείο συνδυάζει δυο δεξαμενές υδρογόνου, συνολικής χωρητικότητας 46 κιλών, με τη μονάδα cellcentric.
Σε προτεραιότητα οι τεχνολογίες BEV & FCEV στο εγγύς μέλλον της Daimler Buses.

PRO.autotriti Team

Η τεχνολογία του πρωτότυπου λεωφορείου βασίζεται εν πολλοίς στα εξαρτήματα κίνησης του… φορτηγού Mercedes-Benz GenH2

Σε δοκιμαστικές διαδρομές αποφάσισε να στείλει η Daimler Buses το πρώτο της τουριστικό λεωφορείο με σύστημα κίνησης FCEV (βλ. fuel cells υδρογόνου), ανοίγοντας έτσι το δρόμο για μια επιπλέον πρόταση - ύστερα από τα ηλεκτρικά λεωφορεία με μπαταρία - όσον αφορά στις μηδενικές εκπομπές ρύπων στις μακρινές διαδρομές.
Συγκεκριμένα, το H2 Coach της Setra (περί ου ο λόγος) χρησιμοποιεί τεχνολογία που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα εξαρτήματα κίνησης του αντίστοιχου… φορτηγού με fuel cells, Mercedes-Benz GenH2, της μητρικής εταιρείας Daimler Truck, με την ίδια την Daimler Buses μάλιστα να ξεκαθαρίζει πως αφενός τα ηλεκτρικά λεωφορεία με μπαταρία θα αποτελέσουν μέρος του χαρτοφυλακίου της μέχρι το τέλος της δεκαετίας, αφετέρου τα λεωφορεία υδρογόνου θα μπουν σε μαζική παραγωγή στο επόμενο στάδιο.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>