Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις όπως οι ρυθμιστικοί περιορισμοί, η αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων, οι περιορισμοί στους χρόνους παράδοσης, οι ελλείψεις οδηγών, τα αυστηρότερα πρότυπα θορύβου & ρύπανσης, η αστική συμφόρηση κ.ο.κ. δεν είναι τυχαίο που οι επιχειρήσεις logistics ψάχνονται διαρκώς για βιώσιμες και αποτελεσματικές λύσεις που να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πόλεων και των τοπικών αρχών τους.
Στο πλαίσιο αυτό, το σύστημα Deliver-Assist έρχεται για να βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης του εμπορεύματος, μέσα από τη χρήση κινητών φορτίων σε διάφορες διαμορφώσεις (ασφαλή, ισοθερμικά και συρμάτινα ρολά), τα οποία διαχειρίζονται το προϊόν με τρόπο αυτοματοποιημένο.
Κατασκευή προσαρμοσμένη στο αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό της Renault Trucks, E-Tech D Wide
Για να γίνει πράξη το Deliver-Assist, συνεπώς, συνδυάζονται ένα αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό,
Renault Trucks E-Tech D Wide (με μεικτό βάρος 26 τόνων), με έναν αυτοματοποιημένο μηχανισμό που εξασφαλίζει την ακριβή ανιχνευσιμότητα των εμπορευμάτων. Αυτό, διότι η σειρά που φορτώνονται τα εμπορεύματα στο φορτηγό δεν έχει πλέον σημασία, μιας και το σύστημα αναδιοργανώνει αυτόματα τα εμπορευματοκιβώτια κατά τη διάρκεια της διαδρομής.
Από εκεί και πέρα, ο όμιλος Jacky Perrenot - πρωτοπόρος στην υιοθέτηση βιώσιμων και καινοτόμων λύσεων μεταφοράς - αναμένεται να είναι ο πρώτος που θα χρησιμοποιήσει το Deliver-Assist για τη βελτιστοποίηση των αστικών παραδόσεων στα καταστήματα Intermarché.
Ασφάλεια, οικονομία και προστασία του περιβάλλοντος, τα κέρδη από τη νέα πατέντα
Συνδυάζοντας τις λειτουργικές επιδόσεις με το σεβασμό στο περιβάλλον, η νέα αυτή λειτουργία σε πρώτη φάση βελτιώνει τις συνθήκες ασφάλειας και εργασίας τόσο για τους χειριστές όσο και για τους οδηγούς διανομής.
Πιο αναλυτικά, από τη στιγμή που τα εμπορεύματα φορτώνονται απευθείας στα container, οι οδηγοί διανομής απαλλάσσονται από το κουραστικό έργο της χωροθέτησης και της ασφάλισης των φορτίων. Κατά την άφιξη στο σημείο παράδοσης, άλλωστε, τα φορτία κατεβαίνουν αυτόματα στο επίπεδο του δρόμου με ανυψωτήρα, γλιτώνοντας τους οδηγούς από την υποχρέωση να ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν επανειλημμένα από το φορτηγό και να χρησιμοποιούν περονοφόρο ανυψωτικό.
Κοινώς, δεν υπάρχουν πλέον κίνδυνοι που να συνδέονται με το χειρισμό των παλετών και τη χρήση της πίσω πόρτας, την ίδια ώρα που σε επιχειρησιακό επίπεδο, το σύστημα Deliver-Assist μειώνει κατά 30% τον χρόνο που απαιτείται για τη φόρτωση, την εκφόρτωση και την προετοιμασία των εμπορευμάτων, αυξάνοντας έτσι την παραγωγικότητα των δρομολογίων. Την ίδια ώρα, αυτή η αυξημένη αποδοτικότητα συνεπάγεται ότι τα φορτηγά ξοδεύουν λιγότερο χρόνο στο να μπλοκάρουν τους δημόσιους δρόμους, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση της αστικής συμφόρησης.
Τέλος, το Deliver-Assist συνεισφέρει επίσης στη σημαντική μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των δρομολογίων παράδοσης, καθώς το γεγονός ότι δεν απαιτούνται πλέον παλέτες σημαίνει ότι δε χρειάζεται πλέον ούτε πλαστικό φιλμ μιας χρήσης. Σε συνδυασμό εξάλλου με ένα αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό και μια πρωτοβουλία ψύξης αζώτου ειδικά σχεδιασμένη από την FRAPPA, το εν λόγω σύστημα εγγυάται αθόρυβες παραδόσεις χωρίς ρυπογόνες εκπομπές.