Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Με δύο ολοκαίνουργια ηλεκτρικά μοντέλα, ένα vanette και ένα ελαφρύ φορτηγό, η BYD θέλει να διεκδικήσει το μερίδιό της από την πίτα των πωλήσεων.

Με δύο ολοκαίνουργια ηλεκτρικά μοντέλα, ένα vanette και ένα ελαφρύ φορτηγό, η BYD θέλει να διεκδικήσει το μερίδιό της από την πίτα των πωλήσεων.

Το ηλεκτρικό δίδυμο της Maxus εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά του, ενώ εμφανίζει μικρή περίοδο αναμονής για παράδοση.

Το ηλεκτρικό δίδυμο της Maxus εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά του, ενώ εμφανίζει μικρή περίοδο αναμονής για παράδοση.

Όλα τα LCV της Peugeot προσφέρονται ήδη και σε ηλεκτρικές εκδόσεις.

Όλα τα LCV της Peugeot προσφέρονται ήδη και σε ηλεκτρικές εκδόσεις.

  • Με δύο ολοκαίνουργια ηλεκτρικά μοντέλα, ένα vanette και ένα ελαφρύ φορτηγό, η BYD θέλει να διεκδικήσει το μερίδιό της από την πίτα των πωλήσεων.
  • Το ηλεκτρικό δίδυμο της Maxus εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά του, ενώ εμφανίζει μικρή περίοδο αναμονής για παράδοση.
  • Όλα τα LCV της Peugeot προσφέρονται ήδη και σε ηλεκτρικές εκδόσεις.

Economy & Eco-friendly διανομές!

25.979 Επισκέψεις στο άρθρο (21/3/2022)

Ιδανικά για πάσης φύσεως αστικές μεταφορές και last-mile διανομές, είναι τα Ηλεκτρικά Vanette, Van και Ελαφρά Φορτηγά, τα οποία αφενός δεν υπόκεινται σε περιορισμούς κίνησης και αφετέρου εμφανίζουν χαμηλό Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας. Ας δούμε τις προτάσεις των BYD, Maxus και Peugeot.

Economy & Eco-friendly oχήματα για διανομές πόλης!

  • Ταμάμ για την πόλη: Αθόρυβα, καθαρά & δίχως περιορισμούς
  • BYD: Νέα ETP3 2,4 τόνων (eVan) & ETM6 7,5 τόνων (eTruck)
  • Maxus: Ελάχιστη αναμονή για τα e-Deliver 3 & e-Deliver 9
  • Peugeot: με 3 προτάσεις (e-Partner, e-Expert & e-Boxer)
 
Μπορεί ακόμα να βρισκόμαστε στην αρχή του φαινομένου, αλλά είναι παραπάνω από σίγουρο πως η ηλεκτροκίνηση θα κυριαρχήσει! Όχι μόνο στα επιβατικά οχήματα αλλά και στα επαγγελματικά, από τα mini vanettes μέχρι τα βαρέα φορτηγά, ενώ ήδη στα ηλεκτρικά λεωφορεία οι παραδόσεις αυξάνουν με γεωμετρική πρόοδο. Αντε και στα δικά μας…
 
Στα επαγγελματικά οχήματα ο «εξηλεκτρισμός» έχει ξεκινήσει εδώ και κάποια χρόνια με τα ελαφρά μοντέλα τα οποία προορίζονται κυρίως για αστική χρήση, είτε στο πλαίσιο των last-mile διανομών είτε σε πάσης φύσεως μεταφορές. Πλέον, όμως, υπάρχουν κάμποσες προτάσεις και στις μεγαλύτερες κατηγορίες, ενώ στο προσεχές διάστημα όλες οι εταιρείες θα διαθέτουν ηλεκτρικές εκδόσεις των βαρέων οχημάτων μεικτού βάρους 44 τόνων (ή και παραπάνω σε ειδικές συνθήκες).


Το ηλεκτρικό δίδυμο της Maxus εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά του, ενώ εμφανίζει μικρή περίοδο αναμονής για παράδοση.

Το ηλεκτρικό δίδυμο της Maxus εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά του, ενώ εμφανίζει μικρή περίοδο αναμονής για παράδοση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ό,τι πρέπει για την πόλη

Ειδικά, όμως, σε αστικό περιβάλλον, τα ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα δείχνουν να ταιριάζουν «γάντι», καθώς προσφέρουν αυτονομίες που υπερκαλύπτουν τις ημερήσιες ανάγκες μιας τυπικής εταιρείας. Ακόμα, οι τεχνολογίες φόρτισης έχουν εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό που μια ολιγόλεπτη επίσκεψη σε έναν ταχυφοριστή δίνει επαρκή αυτονομία για να συνεχιστούν τα δρομολόγια, ενώ το βράδυ στις εγκαταστάσεις της κάθε επιχείρησης το κάθε όχημα μπαίνει στην πρίζα και είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τις απαιτήσεις της επόμενης ημέρας.
 
Επιπλέον, τα ηλεκτρικά οχήματα δεν αντιμετωπίζουν κανέναν περιορισμό κίνησης σε αστικές ζώνες ή περιοχές όπου υπάρχουν περιορισμοί βάσει των εκπεμπόμενων ρύπων. Επιπροσθέτως, όντας σχεδόν αθόρυβα δεν έχουν κανένα πρόβλημα να λειτουργούν σε ώρες κοινής ησυχίας, με την επέκταση του σχετικού ωραρίου να αναμένεται στο μέλλον να ανακουφίσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες μεγαλουπόλεις. Ένα ακόμα πλεονέκτημα που εμφανίζουν τα ηλεκτρικά οχήματα σε σχέση με αυτά που φέρουν θερμικούς κινητήρες, είναι το χαμηλότερο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας (TCO).

Με επιδότηση έως 8.000 ευρώ

Το μόνο πρόβλημα των ηλεκτρικών οχημάτων παραμένει η τιμή κτήσης τους, η οποία είναι σημαντικά υψηλότερη από τις αντίστοιχες πετρελαιοκίνητες ή βενζινοκίνητες εκδόσεις του κάθε μοντέλου, διαμορφώνοντας μια υψηλότερη περίοδο απόσβεσης για τον κάθε επιχειρηματία που θέλει να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση.
 
Το «αγκάθι» αυτό έρχεται να μετριάσει ο 2ος κύκλος του προγράμματος επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά», για το οποίο σας έχουμε μιλήσει αναλυτικά στο παρελθόν. Υπενθυμίζουμε, ωστόσο, πως προβλέπεται επιδότηση έως 25% (μέγιστο 8.000 ευρώ) για νομικά πρόσωπα για απόκτηση/μίσθωση ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων. Επιπλέον, δίνεται ρπιδότηση εγκατάστασης σημείων φόρτισης με 400 ευρώ για τις επιχειρήσεις, αλλά και όφελος έως 22.500 ευρώ (από 10.500 ευρώ που ίσχυε) για την απόκτηση «e-Taxi». Σημειώνεται, πως για τις επιχειρήσεις με έδρα σε νησιά προβλέπεται επιπρόσθετο όφελος 4.000 ευρώ ανά ηλεκτρικό όχημα.
 
Μόνο τυχαίο δεν είναι, λοιπόν, πως ήδη υπάρχουν αρκετές ηλεκτρικές προτάσεις στην ελληνική αγορά, με τα σχετικά μοντέλα συνεχώς να πληθαίνουν. Σε αυτό το πλαίσιο, σήμερα ασχολούμαστε με τρεις μάρκες που έχουν πολλά να πουν στο ζήτημα. Στις ενότητες που ακολουθούν θα βρείτε το δίδυμο της BYD που φτιάχνει μόνο ηλεκτρικά οχήματα, αλλά και το αντίστοιχο της Maxus που ποντάρει πολλά στην ηλεκτροκίνηση. Τέλος, σας παρουσιάζουμε και τις τρεις ηλεκτρικές προτάσεις της Peugeot.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »