Το Ford Ranger έχει την καλύτερη τιμή σε Leasing 4ετίας από όλα τα Pick-Ups (στη Ford Lease)
To νέο Raptor θα εφοδιάζεται με έναν V6 EcoBoost κινητήρα 288hp και 491Nm ροπής, με σύστημα anti-lag για βελτιστοποιημένη απόδοση, αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και μεταβαλλόμενη… ηχητική απόδοση, ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού!
Τις πολλαπλές επεμβάσεις στον κινητήρα και όχι μόνο, υπογράφει το τμήμα «Ford Performance».
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Την κίνηση του νέου Ford Ranger Raptor αναλαμβάνει ένας κορυφαίος σε προδιαγραφές, τεχνολογικό υπόβαθρο και απόδοση βενζινοκινητήρας που έχε δεχθεί πολλαπλές επεμβάσεις από την Ford Performance.
Έτσι, ο twin-turbo 3,0λιτρος V6 EcoBoost αποδίδει πλέον 288hp και 491Nm ροπής καθώς μεταξύ άλλων διαθέτει ένα ιδιαίτερα συμπαγές μπλοκ κυλίνδρων, από συμπιεσμένο μείγμα γραφίτη / σιδήρου που είναι κατά 75% ισχυρότερο και πιο άκαμπτο από τον χυτοσίδηρο των παραδοσιακών μεθόδων χύτευσης.
Για να διασφαλιστεί η άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού, μεταξύ άλλων επιστρατεύεται και ένα –αγωνιστικής προέλευσης- σύστημα «anti-lag» (όπως και στα Ford GT και Focus ST), που επιτρέπει την στιγμιαία (on-demand) αύξηση της ισχύος. Διαθέσιμο στο πρόγραμμα λειτουργίας «Baja», το εν λόγω σύστημα διατηρεί την περιστροφή των δύο υπερσυμπιεστών έως και 3δλ. αφού ο οδηγός… σηκώσει το πόδι του από το γκάζι, διασφαλίζοντας έτσι και ταχύτερες επιταχύνσεις μετά από αλλαγή σχέσης. Παράλληλα, ο κινητήρας είναι προγραμματισμένος με ανεξάρτητο προφίλ αύξησης της πίεσης υπερπλήρωσης (boost) για κάθε μια από τις 10 σχέσεις του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, με στόχο την βελτιστοποίηση των επιταχύνσεων από στάση και εν κινήσει.
Ωστόσο, το νέο Ford Ranger Raptor συχνά θα έρθει… αντιμέτωπο με συνθήκες ιδιαίτερα περιορισμένης πρόσφυσης, όπου οι επιταχύνσεις θα πρέπει να διατηρούνται ομαλές και… άγριες. Για τον λόγο αυτό έχουν προβλεφθεί πολλαπλά διαφορετικά προφίλ (drive-modes) λειτουργίας του κινητήρα και του συστήματος μετάδοσης της κίνησης.
Παράλληλα, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα εξαγωγής, ενισχύει τον ήχο του κινητήρα μέσα από 4 επιλέξιμα προφίλ, που επιτρέπουν στον οδηγό να επιλέξει τον ήχο λειτουργίας του κινητήρα που τον «εκφράζει» με το πάτημα ενός διακόπτη στο τιμόνι ή επιλέγοντας κάποιο από τα προφίλ (drive-modes) που ακολουθούν:
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr