Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Δείτε πού κερδίζουν και πού χάνουν τα κορυφαία Ford Ranger Raptor και Toyota Hilux GR SPORT.

Δείτε πού κερδίζουν και πού χάνουν τα κορυφαία Ford Ranger Raptor και Toyota Hilux GR SPORT.

Αν και έχουν off-road προσανατολισμό, τα Ford Ranger Raptor και Toyota Hilux GR SPORT, τα καταφέρνουν μια χαρά και εντός δρόμου.

Αν και έχουν off-road προσανατολισμό, τα Ford Ranger Raptor και Toyota Hilux GR SPORT, τα καταφέρνουν μια χαρά και εντός δρόμου.

Πολυτελές, ευρύχωρο και πλούσια εξοπλισμένο το σαλόνι του Ford Ranger Raptor.

Πολυτελές, ευρύχωρο και πλούσια εξοπλισμένο το σαλόνι του Ford Ranger Raptor.

Αναβαθμισμένο σε ποιότητα και εξοπλισμό το εσωτερικό του Hilux GR SPORT.

Αναβαθμισμένο σε ποιότητα και εξοπλισμό το εσωτερικό του Hilux GR SPORT.

Τις περισσότερες (10) από κάθε άλλο αυτόματο κιβώτιο διαθέτει αυτό της Ford που απαντάται και στο Ranger.

Τις περισσότερες (10) από κάθε άλλο αυτόματο κιβώτιο διαθέτει αυτό της Ford που απαντάται και στο Ranger.

  • Δείτε πού κερδίζουν και πού χάνουν τα κορυφαία Ford Ranger Raptor και Toyota Hilux GR SPORT.
  • Αν και έχουν off-road προσανατολισμό, τα Ford Ranger Raptor και Toyota Hilux GR SPORT, τα καταφέρνουν μια χαρά και εντός δρόμου.
  • Πολυτελές, ευρύχωρο και πλούσια εξοπλισμένο το σαλόνι του Ford Ranger Raptor.
  • Αναβαθμισμένο σε ποιότητα και εξοπλισμό το εσωτερικό του Hilux GR SPORT.
  • Τις περισσότερες (10) από κάθε άλλο αυτόματο κιβώτιο διαθέτει αυτό της Ford που απαντάται και στο Ranger.

Στα «μαχαίρια» τα κορυφαία Ford Ranger και Toyota Hilux

19.530 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2022)

Θέτουμε αντιμέτωπα δύο από τα καλύτερα Pick-Up στις κορυφαίες εκδόσεις τους. Ας δούμε πώς «στέκεται» το ολοκαίνουργιο Toyota Hilux GR SPORT απέναντι στο κραταιό Ford Ranger Raptor, που ετοιμάζεται να περάσει στη νέα γενιά του.

Συγκρίνουμε τα Ranger & Hilux στα καλύτερά τους!

  • Το κραταιό Ranger Raptor απέναντι στο νέο Hilux GR SPORT
  • Πιο ισχυρό και οικονομικό στη χρήση το Raptor
  • Καλύτερο στις off-road διαδρομές το Ford
  • Μεγαλύτερα φορτία και χαμηλότερη τιμή το Toyota
 
Με αφορμή το λανσάρισμα στη χώρα μας της κορυφαίας έκδοσης «GR SPORT» του Toyota Hilux, αποφασίσαμε να το συγκρίνουμε με τον βασικό του ανταγωνιστή, το περίφημο Ford Ranger Raptor, το οποίο βρίσκεται κοντά στην αντικατατάστασή του, με το νέας γενιάς μοντέλο ωστόσο να εμφανίζει έναν διαφορετικό χαρακτήρα, καθώς θα εξοπλίζεται με έναν twin-turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 288 ίππων.
 
Τα εν λόγω Pick-Up του συγκριτικού μας έχουν αρκετά κοινά στοιχεία, καθώς και τα δύο διαθέτουν μια ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση για εκτός δρόμου διαδρομές. Επιπλέον, αμφότερα διαθέτουν ισχυρούς πετρελαιοκινητήρες απόδοσης άνω των 200 ίππων, οι οποίοι συνεργάζονται με εξελιγμένα αυτόματα κιβώτια. Ωστόσο διαφορές υπάρχουν και είναι εμφανείς. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή…


Αν και έχουν off-road προσανατολισμό, τα Ford Ranger Raptor και Toyota Hilux GR SPORT, τα καταφέρνουν μια χαρά και εντός δρόμου.

Αν και έχουν off-road προσανατολισμό, τα Ford Ranger Raptor και Toyota Hilux GR SPORT, τα καταφέρνουν μια χαρά και εντός δρόμου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν και δίλιτρο, πιο ισχυρό το Ranger Raptor

Κάτω από το «μυώδες» καπό του κορυφαίου Ford Ranger, συναντάμε τον διπλής υπερτροφοδότησης 2λιτρο κινητήρα πετρελαίου της Ford, ο οποίο εμφανίζει ισχύ 213 ίππων και ροπή 500 Nm. Αν και σημαντικά μικρότερης χωρητικότητας από αυτόν του Toyota Hilux, ο οποίος είναι 2,8 λίτρων, είναι πιο δυνατός κατά 9 ίππους, ενώ «ισοπαλία» έχουμε στις τιμές της ροπής.
 
Επιπλέον συγκριτικό πλεονέκτημα του Ranger Raptor, είναι πως αυτό διαθέτει αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων, οι οποίες είναι κατά 4 περισσότερες από αυτές που προσφέρει το κιβώτιο του Toyota Hilux. Έναν ακόμα «πόντο» κερδίζει το Pick-Up της Ford στις τιμές της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, οι οποίες στα «χαρτιά» τουλάχιστον είναι χαμηλότερες (-0,6 λτ./100 χλμ. η κατανάλωση, -15 γρ./χλμ. οι εκπομπές).

Πιο «ψαρωτικό» σε εμφάνιση το Ford

Δίχως αμφιβολία, το Ranger Raptor σε κερδίζει μόνο και μόνο με την εμφάνισή του, καθώς οι ενισχυμένοι θόλοι των τροχών εμπρός/πίσω, το αυξημένο κατά 150 χλστ. μετατρόχιο, η διαφορετική μάσκα και οι πιο σκληροτράχηλοι προφυλακτήρες, συνθέτουν ένα σύνολο πολύ διαφορετικό από τις υπόλοιπες εκδόσεις του Ford Ranger.
 
Αλλαγές υπάρχουν και στη μορφή του Hilux GR SPORT αλλά είναι μάλλον πιο περιορισμένες, καθώς η ανασχεδιασμένη μάσκα, οι μαύρες «πινελιές», ο πλουσιότερος εξοπλισμός και τα σχετικά σήματα, δεν είναι αρκετά για να «φωνάξουν» με την ίδια ένταση τη διαφορετικότητα του μοντέλου. Επιπλέον, στο πιο δυναμικό «παράστημα» του Ford ρόλο παίζουν και οι πιο μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις του, ειδικά στο πλάτος (+118 χλστ.).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε