Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο διπλός τύπος καυσίμου επιτρέπει στα οχήματα να κινούνται με την δευτερεύουσα δεξαμενή όταν το φυσικό αέριο εξαντληθεί.

Οι δεξαμενές φυσικού αερίου είναι απόλυτα ασφαλείς ακόμη και στις ακραίες περιπτώσεις τροχαίου ατυχήματος.

Μύθοι και αλήθειες για τη χρήση του Fisikon στα αυτοκίνητα

5.495 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2018)

Ας δούμε μαζί ορισμένους χαρακτηριστικούς… προβληματισμούς που μπορεί να έχει κάποιος, αναφορικά με την επιλογή ή όχι, το φυσικού αερίου ως καύσιμο για το επαγγελματικό του όχημα.

Πόσο ασφαλείς είναι οι δεξαμενές του CNG;
Οι δεξαμενές είναι απόλυτα ασφαλείς ως προς τη συμπεριφορά τους, ακόμη και στις πιο ακραίες συνθήκες τροχαίων ατυχημάτων. Κατασκευασμένες με βάση τις πιο αυστηρές προδιαγραφές της ΕΕ, υποδέχονται το CNG υπό πίεση 200 bar ωστόσο, έχουν κατασκευαστεί για να αντέχουν –τουλάχιστον- διπλάσιες πιέσεις!
Πέραν αυτού, ακόμη και στην ακραία περίπτωση πυρκαγιάς, φέρουν ειδικές βαλβίδες που αναλαμβάνουν να απελευθερώσουν το φυσικό αέριο στην ατμόσφαιρα (είναι ελαφρύτερο από τον αέρα και διαχέεται προς τα πάνω), με ελεγχόμενες εκκενώσεις έως ότι εκτονωθεί η πίεση στο εσωτερικό της δεξαμενής.

Τι θα συμβεί αν δεν μπορώ να ανεφοδιαστώ εγκαίρως με CNG;
Ακόμη και στην περίπτωση που καταναλωθεί πλήρως το φυσικό αέριο, ο κινητήρας είναι σε θέση να συνεχίσει να λειτουργεί με καύσιμο π.χ. την αμόλυβδη βενζίνη. Για τον λόγο αυτό εξάλλου, τα περισσότερα εκ των σχετικών μοντέλων που είναι διαθέσιμα από τις διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες, εφοδιάζονται με διπλές δεξαμενές, προκειμένου να υπάρχει και σύστημα τροφοδοσίας με δεύτερο τύπο καυσίμου. Μάλιστα, στις περισσότερες των περιπτώσεων, η αυτονομία με τον δεύτερο τύπο καυσίμου, υπερβαίνει τα 100 χλμ.

Μπορώ να κάνω αποκλειστική χρήση του CNG ως καύσιμο;
Στις «εργοστασιακές» προτάσεις οχημάτων με κινητήρα φυσικού αερίου, η βενζίνη χρησιμοποιείται μόνο για την εκκίνηση του κινητήρα και για τον λόγο αυτό, επιβάλλεται να ανεφοδιάζουμε την σχετική δεξαμενή κάθε… 2 – 3 μήνες.

Τι ισχύει σχετικά με τη συντήρηση των αεριοκίνητων οχημάτων;
Η συντήρηση των οχημάτων με κινητήρες φυσικού αερίου δεν διαφέρει στο παραμικρό από τις αντίστοιχες –συμβατικού καυσίμου- εκδόσεις τους.
Η μόνη διαφορά εστιάζεται στην ανάγκη περιοδικού ελέγχου των σωληνώσεων του συστήματος φυσικού αερίου και φυσικά ο έλεγχος των δεξαμενών προκειμένου να διασφαλιστεί πως παραμένουν σε βέλτιστη κατάσταση.