Επαγγελματίες οδηγοί και fleet managers αναφέρουν:
Έχουν (και θέλουν) μικρά «downtimes» όταν υπάρχει καλή υποστήριξη (after-sales).
Όταν χρειαστούν κάποιο ανταλλακτικό, χρειάζονται αμεσότητα (και λύσεις).
Η αγορά του Leasing επιλέγει μάρκες με χαμηλό TCO & ισχυρό after-sales.
Η ύπαρξη online ραντεβού & διαφάνειας κόστους «ανταγωνιστικό πλεονέκτημα» για τους επαγγελματίες σήμερα
PRO.autotriti Team
Ένα επαγγελματικό όχημα δεν είναι απλώς ένα μέσο μεταφοράς. Είναι η «ραχοκοκαλιά» της καθημερινής λειτουργίας κάθε επαγγελματία (όταν σταματά να δουλεύει, σταματά να λειτουργεί και η επιχείρηση, «κολλάνε» και τα έσοδα της).
Στην αγορά των επαγγελματικών οχημάτων, ειδικά σήμερα που οι απαιτήσεις για διαθεσιμότητα, αξιοπιστία και κόστος χρήσης είναι πιο πιεστικές από ποτέ, το after-sales και η άμεση και αξιόπιστη υποστήριξη, δεν είναι το «κάτι καλό να υπάρχει», είναι προϋπόθεση (και επιλογής αγοράς επαγγελματικού).
Η συντήρηση, η εξυπηρέτηση, η διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, η ταχύτητα αντίδρασης του συνεργείου, η δυνατότητα προσωρινής αντικατάστασης, η οδική βοήθεια παίζουν καταλυτικό ρόλο στις καθημερινές αποφάσεις του επαγγελματία. Και στην Ελλάδα, όπου το service ενός επαγγελματικού Van μπορεί να σημαίνει από απλή αλλαγή λαδιών μέχρι επείγουσα επέμβαση εκτός έδρας, οι διαφορές από μάρκα σε μάρκα είναι πολλές και καθοριστικές.
Η οπτική των εταιρειών Leasing & Χρονομίσθωσης
Για τις εταιρείες Leasing και χρονομίσθωσης (οι οποίες ουσιαστικά «κάνουν» τον μεγάλο αριθμό των πωλήσεων επαγγελματικών) το after-sales είναι όχι απλώς σημαντικό, είναι ο πυρήνας της λειτουργίας τους (και ενίσχυσης των επιχειρημάτων στις προτάσεις τους προς τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις).
Όταν διαχειρίζεσαι έναν στόλο για λογαριασμό πελατών και αναλαμβάνεις το service, τη επισκευή, τις ζημιές και την αντικατάσταση, η επιλογή της μάρκας γίνεται στρατηγική απόφαση.
Στην πράξη, οι πάροχοι Leasing αποφεύγουν μάρκες που έχουν συχνά προβλήματα, αργές διαδικασίες ή ελλιπές δίκτυο. Επιλέγουν μοντέλα που έχουν εγνωσμένη καλή μεταπωλητική αξία, χαμηλό TCO (Total Cost of Ownership) και –πρωτίστως- δοκιμασμένη αξιοπιστία (στην οποία συμβάλει η γνώμη των μέχρι σήμερα κατόχων τους),
Για να το πούμε απλά, μπορεί το αρχικό Leasing ενός Peugeot Expert ή ενός Toyota Proace να κοστίζει παραπάνω από ένα νέο πιο «ανώνυμο» μοντέλο, αλλά για την εταιρεία Leasing, η διαφορά αυτή καλύπτεται από λιγότερα τηλεφωνήματα πελατών, λιγότερα «έμεινα στον δρόμο», και λιγότερες χαμένες ώρες παραγωγικής δουλειάς. Οι συνεργασίες με τις καταξιωμένες μάρκες δημιουργούν έναν αόρατο «συνεταίρο» στην αλυσίδα εξυπηρέτησης. Και αυτό για την αγορά της χρονομίσθωσης, σημαίνει λεφτά που δεν χάνονται.

Η εύρυθμη λειτουργία ενός Van εξαρτάται από την βέλτιστη υποστήριξη after-sales (επισκευές, συντήρηση, αμεσότητα λύσεων) που προσφέρει το δίκτυο της μάρκας!
After-Sales υπηρεσίες και υποστήριξη δικτύου: Δυνατό πλεονέκτημα των μαρκών
Σε μια περίοδο που στην αγορά έρχονται αρκετές νέες μάρκες διεκδικώντας την προσοχή της αγοράς, είναι χρήσιμο να δούμε τι κάνει στην πράξη κάθε σημαντική(ήδη καταξιωμένη) μάρκα στην ελληνική αγορά.
Ποιος έχει το δίκτυο, ποιος έχει τις λύσεις, ποιος έχει την εμπειρία (τεχνογνωσία και λυμένες τις «παιδικές ασθένειες») και ποιος δίνει αξία στην έννοια «υποστήριξη επαγγελματία».
Δείτε παρακάτω έναν συνοπτικό πίνακα με τις κυριότερες after-sales υπηρεσίες για κάθε μάρκα που σας ενδιαφέρει ή κλικάρετε στο θέμα με την πιο αναλυτική παρουσίαση κάθε μάρκας.
| Μάρκα |
Δίκτυο & Υποστήριξη |
Βασικές after-sales υπηρεσίες |
| Fiat Professional |
Υποστήριξη μέσω Mopar κα προσβασιμότητα σε κάθε γωνιά της Ελλάδας |
Οδική βοήθεια Mopar, τηλεφωνικό κέντρο, συντήρηση μέσω επίσημου δικτύου. |
| Ford Pro |
Διασύνδεση στόλου και υποστήριξη κορυφαίας ποιότητας |
Ford Pro: τηλεματική, fleet management, extended hours, ευρωπαϊκή οδική βοήθεια |
| Isuzu |
Λιγότερες επισκέψεις, χαμηλή φθορά, υψηλή αντοχή |
Σπάνια ανάγκη για service, σταθερή ποιότητα, προληπτική υποστήριξη σε απομακρυσμένες περιοχές. |
| Mercedes-Benz Vans |
Πλήρες πακέτο υποστήριξης με ServiceCare & MobiloVan |
ServiceCare με σταθερό κόστος, MobiloVan με 24/7 βοήθεια, εκτεταμένο εξουσιοδοτημένο δίκτυο. |
| Nissan |
All Clear Service: απλό, ξεκάθαρο και οικονομικό |
Πακέτο συντήρησης με σταθερές τιμές, 1 έτος δωρεάν Nissan Assistance. |
| Opel |
Σταθερές τιμές συντήρησης και κάλυψη για παλαιότερα Vans |
Opel Professional, συνεργεία με εξειδίκευση σε Vans, υποστήριξη για older models. |
| Peugeot Professional |
Ολοκληρωμένες υπηρεσίες συντήρησης με πρόγραμμα Service Go! |
Service GO! για οικονομική συντήρηση, online ραντεβού, ταχύτητα εξυπηρέτησης |
| Toyota Professional |
Online διαφάνεια κόστους και τεχνική υποστήριξη πανελλαδικά |
Υπολογισμός κόστους online, δωρεάν προληπτικοί έλεγχοι, ισχυρό service network |
| Σελίδα 2 | Fiat Professional: Υποστήριξη μέσω Mopar (& προσβασιμότητα σε κάθε γωνιά) |
| Σελίδα 3 | Ford: Διασύνδεση στόλου και υποστήριξη με το Ford Pro |
| Σελίδα 4 | Isuzu: Λιγότερες επισκέψεις, χαμηλή φθορά, υψηλή αντοχή |
| Σελίδα 5 | Mercedes Benz: Πλήρες πακέτο υποστήριξης με ServiceCare και MobiloVan |
| Σελίδα 6 | Nissan: All Clear Service (σημαίνει απλό, ξεκάθαρο και οικονομικό) |
| Σελίδα 7 | Opel: Σταθερές τιμές συντήρησης (και κάλυψη για παλαιότερα Vans) |
| Σελίδα 8 | Peugeot: Ολοκληρωμένες υπηρεσίες συντήρησης (Service GO)! |
| Σελίδα 9 | Toyota: Mε οnline διαφάνεια κόστους & πανελλαδική τεχνική υποστήριξη |