Black Month: Αυτές είναι οι προσφορές της MAN σε γνήσια ανταλλακτικά!
Η νέα γραμμή μετάδοσης της κίνησης «D30 PowerLion» αλλάζει τις ισορροπίες στα βαρέα φορτηγά!
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της τεχνολογίας «D30 PowerLion»;
Συνολική αναβάθμιση της αρχιτεκτονικής προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου.
Τα οφέλη που προκύπτουν για τον οδηγό & τον ιδιοκτήτη ενός νέου φορτηγού της Kosmocar Trucks & Buses
Δείτε περισσότερα για το νέο MAN D30 PowerLion στο video
Με τη νέα γραμμή μετάδοσης της κίνησης «D30 PowerLion» που η MAN Truck & Bus, που στην Ελλάδα εκπροσωπείται από την Kosmocar Trucks & Buses, παρουσίασε για τη σειρά φορτηγών TGX, έρχεται να δώσει σημαντικές λύσεις στις ολοένα και αυξανόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος της εφοδιαστικής αλυσίδας και οι μεταφορές γενικότερα.
Το αυξανόμενο κόστος λειτουργίας, τα υψηλότερα τέλη διοδίων (βάσει των εκπομπών ρύπων) και οι έντονες ελλείψεις σε οδηγούς, απαιτούν πρωτοποριακές λύσεις. Αυτή είναι ακριβώς και η στόχευση της γερμανικής μάρκας με την νέα γραμμή μετάδοσης της κίνησης «D30 PowerLion» που επιφέρει μεταξύ άλλων μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 4%, πληρώντας τις προδιαγραφές του προτύπου Euro 6e.
Με αυξημένο εύρος απόδοσης (έως 560hp), νέο –πανίσχυρο- φρένο κινητήρα (CRB: 355kW) και σημαντικά βελτιωμένη οδηγική άνεση (νέο κιβώτιο, βελτιωμένη αεροδυναμική κ.ά.), η νέα γραμμή μετάδοσης της κίνησης «D30 PowerLion» συνδυάζει την αποδοτικότητα, την ισχύ και την άνεση στον χειρισμό σε μια τέλεια ισορροπία, αποτελώντας ουσιαστικά μια βιώσιμη και άκρως ανταγωνιστική λύση για τον κλάδο των μεταφορών.
Ο νέος, 13λιτρος, κινητήρας MAN D3066, είναι το τελικό επιστέγασμα στην 100ετή τεχνογνωσία της εταιρείας στην παραγωγή πετρελαιοκινητήρων. Αποδίδοντας σχεδόν κατά 50% καλύτερα από τον προκάτοχο D26, σε ότι αφορά στην απόδοση καυσίμου καθώς έχει δεχθεί πολλαπλές αναβαθμίσεις.
Αρχικά αξίζει να αναφερθούμε στην απουσία του συστήματος επανακυκλοφορίας των καυσαερίων , EGR (Exhaust Gas Recirculation), στη διαδικασία επεξεργασίας τους. Η ΜΑΝ επέλεξε να αυξήσει τις θερμοκρασίες καύσης και την συμπίεση (από 21:1 στον D26 σε 23:1). Αντίστοιχα, αυξημένη είναι και η πίεση ανάφλεξης στα 250 bar (D26: 220 bar).
Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τη διπλή βαθμίδα της επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής, SCR (Selective Catalytic Reduction), μειώνονται δραστικά οι συγκεντρώσεις των ακατέργαστων οξειδίων του αζώτου. Η αυξημένη κατανάλωση του συστήματος σε διάλυμα AdBlue, υπέρ-αναπληρώνεται από την εξοικονόμηση καυσίμου, μια λύση σαφώς πιο οικονομική για τον επαγγελματία.
Με κυβισμό 12,7λτ. και εκδόσεις ισχύος 380, 410, 440, 480, 520 ή 560hp και μέγιστη ισχύ από 2.100 – 2.800Nm, ο D3066 συνδυάζεται ένα άκρως ισχυρό και αποδοτικό φρένο κινητήρα «CRB» (Compression Release Brake) που φέρει πρόσθετα ζύγωθρα που προκαλούν ανύψωση της βαλβίδας εξόδου στο ΑΝΣ (Ανώτατο Νεκρό Σημείο) κατά τη φάση συμπίεσης. Το έμβολο αναλαμβάνει να λειτουργήσει ως «αντλία» με αποτέλεσμα, η ενέργεια συμπίεσης που έχει αποθηκευθεί στον κύλινδρο να μετατρέπεται σε ισχύ πέδησης και στην επακόλουθη φάση εκτόνωσης, ο αέρα εντός του κυλίνδρου δεν ασκεί κινητήρια πίεση στον στροφαλοφόρο.
Η ισχύς πέδησης του CRB ανέρχεται έως στα 355kW με σημαντικά μειωμένη θερμκή και μηχανική καταπόνηση των φρένων, δηλαδή μείωση της φθοράς και του κόστους επισκευής.

Η νέα γραμμή μετάδοσης της κίνησης D30 PowerLion διασφαλίζει σημαντική μείωση του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας των νέων φορτηγών της Kosmocar Trucks & Buses.
Η συνολική αρχιτεκτονική της γραμμής μετάδοσης «D30 PowerLion» της MAN Truck & Bus περιλαμβάνει εκτός από τον νέο D30 πετρελαιοκινητήρα και το φρένο «CRB» αρκετά ακόμη νέα στοιχεία.
Το νέο κιβώτιο ΜΑΝ TipMatic των 14 σχέσεων, είναι εκ των πιο σημαντικών, προκειμένου να επιτευχθεί μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 4% έναντι των εκδόσεων με τον κινητήρα D26. Χάρη στην τεχνολογία «SmartShifting» εναλλαγές σχέσεων είναι πιο γρήγορες και σχεδόν ανεπαίσθητες ενώ βελτιωμένη είναι η συνολική μόνωση του χώρου (σε θόρυβο και κραδασμούς).
Αντίστοιχα, το νέο λάδι κινητήρα 5W-20 MAN 3977 Paragon μειώνει τις φθορές, εξοικονομώντας καύσιμο όπως αντίστοιχα το MAN MOVE 75W-80 για το TipMatic.
Πέραν αυτών αξίζει να αναφέρουμε στοιχεία όπως η ελαφρά δομή του υποεδούς άξονα στο φορτηγό, το αποσπώμενο retarder, η νέα γκάμα δυναμοληπτών κ.ά.
Τέλος, οι νέες επενδύσεις στα πλαϊνά και το δάπεδο του TGX εξομαλύνουν τη ροή του αέρα, μειώνοντας την αεροδυναμική αντίσταση, με περαιτέρω οφέλη στην κατανάλωση καυσίμου.
PRO.autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.