Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
370 εκθέτες & 19.000 επισκέπτες στις Εκθέσεις Syskevasia22, Plastica22 & Chem22 που επέστρεψαν μετά από 4 χρόνια.

370 εκθέτες & 19.000 επισκέπτες στις Εκθέσεις Syskevasia22, Plastica22 & Chem22 που επέστρεψαν μετά από 4 χρόνια.

Εκθέσεις Syskevasia22, Plastica22 & Chem22

1.786 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2022)

Δείτε τον απολογισμό των εκθέσεων Syskevasia22, Plastica22 & Chem22 που μετά από 4 χρόνια επέστρεψαν πιο δυναμικές από ποτέ…

Διεθνές εκθεσιακό τρίο στο Athens Metropolitan Expo!

  • Εκθέσεις Syskevasia22, Plastica22 & Chem22
  • Επέστρεψαν μετά από 4 χρόνια
  • 370 εκθέτες – 19.000 επισκέπτες
  • Εκδηλώσεις, συνέδρια, ημερίδες & ομιλίες
 
Ολοκληρωθήκαν πρόσφατα -σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία- οι Εκθέσεις Syskevasia22 (17η Διεθνής Έκθεση Συσκευασιών, Μηχανημάτων, Εκτυπώσεων και Logistics), Plastica22 (11η Διεθνής Έκθεση Πλαστικών, Μηχανημάτων, Καλουπιών & Ανακύκλωσης) και Chem22 (11η Έκθεση Χημικών, Εξοπλισμού & Ποιοτικού Ελέγχου).
 
Οι τρείς εκθέσεις πραγματοποιήθηκαν στο Athens Metropolitan Expo, από τις 30 Σεπτεμβρίου έως τις 3 Οκτωβρίου 2022, με το επόμενο «ραντεβού» να κλείνεται για το 2014.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με αυξημένους εκθέτες & επισκέπτες

Σημειώνεται πως οι εν λόγω εκθέσεις επέστρεψαν μετά από 4 χρόνια -σύμφωνα με τους διοργανωτές τους- πιο δυναμικές και ανανεωμένες, με νέες συμμετοχές, όπως και καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες.
 
Αυξημένες ήταν οι συμμετοχές, με 370 εταιρείες να προβάλλονται από Ελλάδα και εξωτερικό. Περισσότεροι ήταν και οι επισκέπτες, καθώς περίπου 19.000 άνθρωποι πέρασαν τις πύλες του εκθεσιακού κέντρου, δίνοντας ένα δυναμικό παρών και συμβάλλοντας τα μέγιστα στην άρτια οργάνωση των εκθέσεων.
 
Αξίζει να αναφερθεί πως πάνω από το 90% των εκθετών δηλώνουν πολύ ευχαριστημένοι από την συμμετοχή τους και έχουν ήδη εκφράσει το ενδιαφέρον τους για την επόμενη διοργάνωση.
 
Για ακόμη μία φορά, ταυτόχρονα με τις εκθέσεις, φιλοξενήθηκαν εκδηλώσεις, συνέδρια, ημερίδες και ομιλίες από εκθέτες αλλά και από φορείς & οργανισμούς.
 
Σύμφωνα με τους διοργανωτές, η διαφήμιση και η προβολή των εκθέσεων ήταν αυξημένη σε όλα τα μέσα (tv +radio) όπως επίσης και στα social media (facebook, Instagram, linkedin, youtube) και για πρώτη φορά υλοποιήθηκε μέσω google ads μια μεγάλη διαφημιστική καμπάνια η οποία είχε τεράστιο ενδιαφέρον.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »