Η νέα έκδοση βασίζεται στο μοντέλο LE BEV.
Ευελιξία & αποδοτικότητα, τα πλεονεκτήματα του νέου ηλεκτρικού σασί.
Με απλούστερη συντήρηση & με μειωμένο κόστος, το ηλεκτρικό λεωφορείο των Σουηδών.
Ευελιξία & αποδοτικότητα, τα πλεονεκτήματα του νέου ηλεκτρικού σασί
Από εκεί και πέρα, χάρη στο νέο πίσω άξονα, αλλά και την πρόσφατα λανσαρισμένη διεπαφή ηλεκτρικής μηχανής και φόρτισης – λύσεις οι οποίες είναι επίσης διαθέσιμες για την υπάρχουσα έκδοση των δύο αξόνων - η εν λόγω παραλλαγή του λεωφορείου παρέχει μια ανταγωνιστική λύση που είναι ταυτόχρονα αποδοτική και αξιόπιστη.
Έτσι, το νέο ηλεκτρικό πλαίσιο είναι κατασκευασμένο για να παρέχει μέγιστη απόδοση υπό δύσκολες συνθήκες σε όλη τη διάρκεια «ζωής» του, ενώ η ευελιξία του επιτρέπει μελλοντικά να προσαρμοστεί τόσο στις ανάγκες των κατασκευαστών αμαξωμάτων όσο και στις απαιτήσεις των πελατών.
Συν τοις άλλοις, τα γρανάζια του άξονα είναι σχεδιασμένα κατά τέτοιον τρόπο που να παρέχουν την καλύτερη δυνατή ενεργειακή απόδοση, με δύο νέα γρανάζια να εξασφαλίζουν ταχύτερες σχέσεις μετάδοσης, μειώνοντας παράλληλα τις εσωτερικές απώλειες.
Καταλήγοντας, ο νέος κατευθυνόμενος άξονας ετικέτας έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει με τον νέο πίσω άξονα, με την αξιοποίησή του στην οδήγηση να βοηθά στην καλύτερη κατανομή του βάρους, μειώνοντας έτσι τη φθορά των ελαστικών.
Με απλούστερη συντήρηση & με μειωμένο κόστος το ηλεκτρικό λεωφορείο των Σουηδών
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, υπάρχουν μια σειρά από βασικά οφέλη που «πάνε πακέτο» με τη νέα παραλλαγή 6x2*4 LE BEV στις καθημερινές ηλεκτρικές μεταφορές.
Για αρχή, η στιβαρή σχεδίαση του πλαισίου συμβάλλει στην αύξηση της ανθεκτικότητας του οχήματος - και, συνεπώς, στην παράταση της διάρκειας «ζωής» του -, την ίδια ώρα που η ευέλικτη προσαρμογή σε συγκεκριμένες εφαρμογές βελτιώνει σημαντικά τη συνολική αποδοτικότητα.
Ομοίως, η τοποθέτηση των εξαρτημάτων του οχήματος καθιστά απλούστερο το κομμάτι της συντήρησης, ενώ το βελτιωμένο υποπλαίσιο του λεωφορείου ελαχιστοποιεί τα επίπεδα θορύβου, βελτιώνοντας την οδηγική συμπεριφορά και καθιστώντας το ταξίδι πιο άνετο για τους επιβάτες & τον οδηγό.
Όπως τόνισε εξάλλου και ο επικεφαλής της Διαχείρισης Προϊόντων για Λύσεις Μεταφοράς Ανθρώπων στη
Scania, Carl-Johan Loof, η συγκεκριμένη ηλεκτρική παραλλαγή των τριών αξόνων είναι αξιόπιστη, ενεργειακά αποδοτική και ισχυρή, προσφέροντας εξαιρετικές προοπτικές σε θέματα αυτονομίας, επιτάχυνσης και εκκίνησης ακόμα και σε απότομες πλαγιές.
«Καθώς η δυναμική προς την ηλεκτροκίνηση συνεχίζει να αυξάνεται, τα λεωφορεία που έχουν κατασκευαστεί σε αυτή την πλατφόρμα θα είναι ανταγωνιστικά σε όλο τον κόσμο και θα μπορούν να αξιοποιηθούν για την επέκταση των ηλεκτρικών λειτουργιών σε νέους τύπους εφαρμογών», συμπλήρωσε σχετικά ο Loof.