Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αντίστοιχα, το Active Drive Assist 2 είναι σε θέση να αναλαμβάνει –εν μέρει- τον χειρισμό του οχήματος σε διάφορα σημεία της διαδρομής, ελέγχοντας ωστόσο πάντοτε την εγρήγορση του οδηγού.

Το νέο Active Sideguard Assist ουσιαστικά εκμηδενίζει το ενδεχόμενο πρόκλησης κάποιου ατυχήματος λόγω του περιορισμένου οπτικού πεδίου του οδηγού.

Το νέο Active Sideguard Assist ουσιαστικά εκμηδενίζει το ενδεχόμενο πρόκλησης κάποιου ατυχήματος λόγω του περιορισμένου οπτικού πεδίου του οδηγού.

Νέο επίπεδο στα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας

10.070 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2020)

Δύο νέες και άκρως σημαντικές καινοτομίες παρουσιάστηκαν από την εταιρεία και στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας του οχήματος, αναβαθμίζοντας σημαντικά το επίπεδο της υποβοήθησης του οδηγού και κατΆ επέκταση την οδική ασφάλεια όλων των χρηστών του οδικού δικτύου. 
Ο λόγος για τα «Active Sideguard Assist» (ASGA) και «Active Drive Assist 2» (ADA 2) που όπως φανερώνει και το πρώτο –κοινό- συνθετικό της ονομασίας τους, είναι σε θέση να αντιδρούν αυτόματα σε περιπτώσεις που κρίνουν πως χρήζουν της εμπλοκής τους. 
Το «Active Sideguard Assist» αποτελεί ουσιαστικά μια μετεξέλιξη του «Sideguard Assist» που η Mercedes-Benz Trucks προσφέρει στους εκπροσώπους της ήδη από το 2016. Ελέγχοντας συνεχώς τα όσα συμβαίνουν στις πλευρές του οχήματος, είναι πλέον σε θέση όχι μόνο να προειδοποιήσει εγκαίρως τον οδηγό για το ενδεχόμενο πρόσκρουσης π.χ. με κάποιον πεζό, ένα ποδήλατο, κάποιο όχημα ή απλά με κάποια κολώνα, κατά τη πραγματοποίηση ελιγμών όπως π.χ. μια στροφή, αλλά είναι πλέον σε θέση να επέμβει και να ακινητοποιήσει αυτόματα το φορτηγό (σε ταχύτητες κίνησης έως και 20 χλμ./ώρα), εφόσον ο οδηγός δεν αντιδράσει εγκαίρως για να αποσοβήσει τον κίνδυνο. Αντίστοιχα, η 2η γενιά του ηλεκτρονικού συστήματος ασφάλειας «Active Drive Assist» εξακολουθεί να υποστηρίξει το έργο του οδηγού επεμβαίνοντας στον έλεγχο των επιταχύνσεων ή επιβραδύνσεων του οχήματος (καθώς και του συστήματος διεύθυνσης!) ανάλογα με την τοπογραφία της διαδρομής που ακολουθείται και τις κυκλοφοριακές συνθήκες (κίνηση οχημάτων) που ισχύουν σε αυτήν, με τη διαφορά πως πλέον, μπορεί να αντιληφθεί τον βαθμό εγρήγορσης του οδηγού και στην περίπτωση που αυτός δεν συμμετέχει ενεργά στον έλεγχο του οχήματος για περισσότερο από 60 δλ., το ADA 2 μπορεί να επιβραδύνει ή και να ακινητοποιήσει το όχημα, προκειμένου να αποφευχθεί κάποιο τροχαίο.