Ολοκληρώθηκε επιτυχώς η δοκιμή του Mercedes eActros 600 στο ψύχος
Mercedes φορτηγό καθαρίζει ράγες… σαν τεράστια ηλεκτρική σκούπα
Leasing-Μισθώματα | Βαρέα Επαγγελματικά |
Μηχανή Αναζήτησης |
Στην καρδιά της τεχνολογίας του ηλεκτρικού φορτηγού βρίσκεται η μονάδα μετάδοσης κίνησης, ένας άκαμπτος ηλεκτρικός άξονας με δύο ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες και ένα κιβώτιο δύο σχέσεων. Και οι δύο υγρόψυκτοι κινητήρες παρέχουν συνεχώς 330 kW (442 hp) ισχύος και κορυφαία απόδοση 400 kW (536 hp). Επιπλέον, εάν το όχημα οδηγείται ιδιαιτέρως προνοητικά, μπορεί να ανακτά ηλεκτρική ενέργεια. Η ενέργεια που ανακτάται κατά την πέδηση επανατροφοδοτεί τις μπαταρίες του eActros και είναι ξανά διαθέσιμη προς χρήση από το σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Όταν συνδέεται σε έναν σταθμό φόρτισης 400A DC, οι τρεις συστοιχίες μπαταριών χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από το 20 έως το 80%.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »
Η ενέργεια που ανακτάται κατά την πέδηση επανατροφοδοτεί τις μπαταρίες του eActros και είναι ξανά διαθέσιμη προς χρήση από το σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Στη λειτουργία πλήρους φορτίου, ο θόρυβος για τους οδηγούς μέσα στην καμπίνα είναι μειωμένος κατά 10 dB.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr