ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Με 3.064 ταξινομήσεις το 2021, τα λεωφορεία που φορτίζουν στην πρίζα σημείωσαν εντυπωσιακή αύξηση (+78,7%) και πλέον καταλαμβάνουν μερίδιο της τάξης του 10,6%.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με 3.064 ταξινομήσεις το 2021, τα λεωφορεία που φορτίζουν στην πρίζα σημείωσαν εντυπωσιακή αύξηση (+78,7%) και πλέον καταλαμβάνουν μερίδιο της τάξης του 10,6%.

Εξηλεκτρισμένο το 20,7% των λεωφορείων στην Ε.Ε.!

21.534 Επισκέψεις στο άρθρο (30/3/2022)

Αν κάπου ταιριάζει γάντι η ηλεκτροκίνηση είναι στα λεωφορεία, κάτι που φαίνεται και στις ταξινομήσεις της ΕΕ για το 2021, όπου πωλήθηκαν 3.064 λεωφορεία που φορτίζουν στην πρίζα, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση (+78,7%) και καταλαμβάνοντας μερίδιο 10,6%. Από κοντά και τα υβριδικά με 2.926 πωλήσεις και μερίδιο της τάξης του 10,1%.

Στο +78,7% τα λεωφορεία που φορτίζουν στην πρίζα!

  • Πανευρωπαϊκό μερίδιο 10,6% τα ηλεκτρικά
  • Στο 10,1% το μερίδιο των υβριδικών
  • Μειώνονται αλλά παραμένουν κυρίαρχα τα diesel (68,8%)
  • Σε πτώση και τα εναλλακτικών καυσίμων (μερίδιο 10,5%)
 
Πεδίο εφαρμογής φαίνεται πως βρίσκει η ηλεκτροκίνηση στα λεωφορεία, καθώς πέρυσι το 10,6% των νέων ταξινομήσεων αφορούσε σε λεωφορεία που φορτίζουν στην πρίζα, στα οποία περιλαμβάνονται τα πλήρως ηλεκτρικά, τα υδρογονοκίνητα (κυψελών καυσίμου), τα εκτεταμένης αυτονομίας (extended-range) και τα plug-in hybrids.
 
Την ίδια στιγμή, το σχετικό ποσοστό στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα βρισκόταν στο 3,0%, στα φορτηγά μόλις στο 0,5% και στα επιβατικά οχήματα στο 9,1%. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή και ας δούμε αναλυτικά τις περσινές πωλήσεις λεωφορείων ανά τύπο καυσίμου.


Τα υβριδικά λεωφορεία με 2.926 ταξινομήσεις απέσπασαν πέρυσι ευρωπαϊκό μερίδιο της τάξης του 10,1%.

Τα υβριδικά λεωφορεία με 2.926 ταξινομήσεις απέσπασαν πέρυσι ευρωπαϊκό μερίδιο της τάξης του 10,1%.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μειώνονται τα diesel

Συνολικά, το 68,8% των νέων λεωφορείων που πωλήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση έφεραν κινητήρες πετρελαίου, με τις 19.895 ταξινομήσεις να συνιστούν μια πτώση της τάξης του 2,9% σε σχέση με το 2020, όταν και τα εν λόγω οχήματα καταλάμβαναν μερίδιο 73,2%.
 
Από τις μεγάλες αγορές, μόνο στην Ιταλία υπήρξε άνοδος (+7,9%), ενώ στις υπόλοιπες σημειώθηκε από μικρή έως μεγάλη πτώση (Ισπανία -19,8%, Γερμανία -8,5% και Γαλλία -2,4%). Ενδιαφέρον έχει το γεγονός πως σε ολόκληρη την ΕΕ, πουλήθηκε μόλις ένα λεωφορείο με κινητήρα βενζίνη.

Στο +78,7% τα ηλεκτρικά

Με 3.064 ταξινομήσεις το 2021, τα λεωφορεία που φορτίζουν στην πρίζα σημείωσαν εντυπωσιακή αύξηση (+78,7%) και πλέον καταλαμβάνουν μερίδιο της τάξης του 10,6%, ανεβαίνοντας σημαντικά από το 6,1% του 2020.
 
Αξια μνείας είναι η αγορά της Γαλλίας με 622 πωλήσεις, όπου σημειώθηκε σαρωτική άνοδος (+247,5%). Ακολούθησαν η Γερμανία με 613 μονάδες (+57,6%) και η Δανία με 224 πωλήσεις (+3,6%). Η Ολλανδία που το 2020 ήταν η μεγαλύτερη ηλεκτρική αγορά, πέρυσι εμφάνισε μια πτώση της τάξης του 57,6%. Αξίζει να τονιστεί, πως από κοινού η Γαλλία και η Γερμανία απορρόφησαν το 40,3% των πωλήσεων ηλεκτρικών λεωφορείων.

Συνέχεια του άρθρου >>>