Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε η X-Class ήταν βέβαιο ότι η Mercedes θα έφτιαχνε ένα αυτοκίνητο με τα δικά της στάνταρ σε θέματα άνεσης και πολιτισμένης λειτουργίας – τηρουμένων κάποιων αναλογιών βέβαια. Οδηγώντας την X-Class η προσπάθεια αυτή είναι αισθητή σε κάθε βήμα. Η τεχνική δομή ωστόσο δεν μπορεί να κρυφτεί και να μασκαρευτεί.
Έχουμε λοιπόν ένα αυτοκίνητο με απόσταση από το έδαφος πολύ πάνω από τα 200 χλστ. το οποίο χτίζεται πάνω σε ένα σασί σκάλας. Εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι μαζί με την κατΆ επιλογήν τετρακίνηση (εμπλέκεται από διακόπτη έως τα 100 χλμ./ωρα), το κλείδωμα της αναλογίας στο 50:50 σε ότι αφορά τη ροπή που λαμβάνει ο κάθε άξονας και τις κοντές σχέσεις μετάδοσης, αυτό το όχημα μπορεί να υπερβεί σχεδόν οτιδήποτε του τύχει. Έχει εξάλλου και δυνατότητα να προσπελάσει υδάτινο κώλυμα βάθους 600 χλστ..
Πού «μπαίνει» λοιπόν η Mercedes: ΚατΆαρχάς είναι αισθητά χαμηλοί οι αεροδυναμικοί θόρυβοι ενώ είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο για την κλάση η ποιότητα κύλισης. Έπειτα, είναι πολύ περιορισμένες οι αναπηδήσεις του πίσω άξονα. Η ανάρτηση έχει μεγάλη διαδρομή και φιλρτάρει εξαιρετικά ακόμη και τις πιο έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το ίδιο και με το φρενάρισμα (με αεριζόμενα δισκόφρενα σε κάθε ρόδα): το πεντάλ έχει σφικτή σίγουρη αίσθηση και το εμπρός μέρος δε γονατίζει ενοχλητικά σε απότομο πάτημα. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, δε «μυρίζει» καθόλου επαγγελματικό κι ας μην υπάρχει τηλεσκοπική ρύθμιση του τιμονιού αλλά μόνο καθΆ ύψος. Ακόμα και το τιμόνι, το οποίο έχει φυσικά πολυάριθμες στροφές από άκρη σε άκρη, έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να δίνει όσο πιο γεμάτη αίσθηση μπορεί.
Το αποτέλεσμα είναι ένα διπλοκάμπινο το οποίο μπορεί να φορτωθεί όσο πρέπει, να σκαρφαλώσει όπου χρειάζεται αλλά, όποτε του ζητηθεί να ταξιδέψει με σεβαστή άνεση, ευθυβολία, ησυχία και σταθερότητα.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr