Δίχως να αποκαλύπτει πολλά, η Ford δημοσιεύει το πρώτο προωθητικό υλικό για το νέας γενιάς Ranger, το οποίο θα λανσαριστεί του χρόνου. Ας δούμε τι ξέρουμε μέχρι στιγμής για τη νέα εκδοχή του δημοφιλέστερου pick-up της Ευρώπης.
Τις πρώτες επίσημες εικόνες του νέου Ranger (και ένα βίντεο) δίνει στη δημοσιότητα η Ford, η οποία -κατά την πάγια προωθητική τακτική της αυτοκινητοβιομηχανίας- δεν αποκαλύπτει τίποτα για το pick-up της, πέραν το ότι θα αποκαλυφθεί αργότερα φέτος και πως θα λανσαριστεί μέσα στην επόμενη χρονιά.
Ακόμα πιο ικανό εκτός δρόμου, αλλά και πιο ανθεκτικό στις καταπονήσεις της δουλειάς, αναμένεται να είναι το νέας γενιάς Ford Ranger, το οποίο θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος.
Α ναι, μας ενημερώνει πως θα αγκαλιάσει τα εκτός δρόμου ανώτερα διαπιστευτήρια της μάρκας και ότι θα υιοθετήσει το δυναμικό οδηγικό DNA της Ford. Υπόσχεται πως θα είναι το πιο σκληρό, ικανό και συνδεδεμένο Ranger μέχρι στιγμής, τονίζοντας ότι έχει αναπτυχθεί από τη Ford με γνώμονα τον πελάτη. Θα είναι, λέει, ο ιδανικός συνεργάτης για δουλειά, οικογένεια και παιχνίδι. Καταλάβατε τίποτα; Ούτε εμείς…
Αφήνοντας κατά μέρος τα παιχνίδια του μάρκετινγκ, ας επαναφέρουμε στη μνήμη μας τα –ουσιώδη- που έχουν γίνει ήδη γνωστά. Καταρχάς, το «ζουμί» του πράγματος βρίσκεται στο γεγονός πως οι Ford και Volkswagen συνεργάζονται ήδη στενά στην εξέλιξη πολλαπλών νέων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που θα υιοθετούν κοινά μηχανικά μέρη. Πιο συγκεκριμένα αναφερόμαστε στα μελλοντικά VW Caddy και Ford Transit Connect για την κατηγορία των Vanettes, στα μελλοντικά Ford Ranger και VW Amarok για την κατηγορία των Pick-Up και τους αντικαταστάτες των Ford Transit Custom και VW Transporter για την κατηγορία των Μεσαίων Vans.
Σε ό,τι αφορά στα νέα Pick-Up των δύο εταιρειών, η Ford θα αναλάβει την παραγωγή και του νέου VW Amarok το οποίο (μαζί με το νέο Ranger) θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Silverton της Ν. Αφρικής, ιδιοκτησίας της Ford. Για αυτό το λόγο, η μπλε οβάλ εταιρεία ανακοίνωσε επενδύσεις ύψους έως και 1,05 δισ. δολαρίων στην εν λόγω μονάδα, όπου αναμένεται να δημιουργηθούν 1.200 νέες θέσεις εργασίας, ανεβάζοντας τον αριθμό των εργαζόμενων στα 5.500 άτομα. Αντίστοιχα, η ετήσια παραγωγή του Silverton θα αυξηθεί από τα 168.000 στα 200.000 οχήματα, ενώ θα γίνει η πρώτη μονάδα παραγωγής οχημάτων της Ford που θα καταστεί αυτάρκης σε ότι αφορά στις ενεργειακές τις απαιτήσεις και με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα έως το 2024, σύμφωνα με το σχετικό πρόγραμμα «Island Mode» που έχει εκπονήσει η εταιρεία.
Αξίζει να αναφερθεί, πως σε αντίθεση με το Amarok που θα είναι διαθέσιμο μόνο σε διπλοκάμπινες εκδόσεις, το νέο Ranger θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος (όπως και η υπάρχουσα γενιά του), ενώ οι ειδικοί της εταιρείας προσβλέπουν στη βελτίωση τόσο της οδικής του συμπεριφοράς όσο και των μεταφορικών του δυνατοτήτων.
Με βάση πληροφορίες που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου τον τελευταίο καιρό και σύμφωνα με θεάσεις του καμουφλαρισμένου μοντέλου να υποβάλλεται σε δοκιμές εξέλιξης, η Ford αργά ή γρήγορα θα λανσάρει και μια plug-in hybrid έκδοση του δημοφιλούς της pick-up. Το παραπάνω βέβαια δεν πρόκειται να ξαφνιάσει κανέναν, καθώς η εταιρεία ποντάρει πολύ στην ηλεκτροκίνηση και έχει δεσμευτεί πως μέχρι το 2030 θα διαθέτει μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μοντέλων.
Όπως και να έχει, σας αφήνουμε με το προωθητικό βίντεο του νέου Ford Ranger: