Με νέα ειδικά πλαίσια που μεγιστοποιούν τον ωφέλιμο χώρο των οχημάτων.
Διαθέσιμες στα μοντέλα XD, XF, XG και XG+.
Στην παραλλαγή του XD συμπεριλαμβάνονται και εκδόσεις με χαμηλή ή κεκλιμένη οροφή.
Χάρη στις σημαντικές βελτιώσεις πάνω στο σύστημα κίνησης των οχημάτων, επιτυγχάνεται μεγαλύτερη αποδοτικότητα.
Διαθέσιμες στα μοντέλα XD, XF, XG και XG+
Από εκεί και πέρα, σε ό,τι έχει να κάνει με τις νέες οχηματάμαξες, αξίζει να σημειωθεί εδώ πως αυτές ξεκινούν με μοντέλα που φορτώνουν τα αυτοκίνητα πίσω από την καμπίνα – και τα οποία είναι διαθέσιμα σε όλες τις εκδόσεις καμπίνας των φορτηγών νέας γενιάς της DAF όπως είναι οι XD, XF,
XG και XG+.
Όπως δήλωσε άλλωστε χαρακτηριστικά και το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της DAF και υπεύθυνος για το Marketing & Sales της εταιρείας, Bart Bosmans:
«Με την παρουσίαση αυτής της νέας σειράς πλαισίων, παρέχουμε μια εξατομικευμένη λύση για τη μεταφορά αυτοκινήτων, φορτηγών και τρακτέρ. Τα νέα πλαίσια μπορούν να παραγγελθούν απευθείας από τους αντιπροσώπους της DAF, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών προσαρμογών που μπορεί να απαιτούνται. Όλα αυτά αποτελούν μέρος της πολιτικής μας για την αποδοτικότητα των μεταφορών DAF».
Στην παραλλαγή του XD συμπεριλαμβάνονται και εκδόσεις με χαμηλή ή κεκλιμένη οροφή
Όσο για τη λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά; Αυτή έγκειται στο γεγονός πως στην έκδοση του μοντέλου XD συμπεριλαμβάνονται επίσης οι επιλογές με χαμηλή (βλ. 18 εκατοστά) ή κεκλιμένη οροφή, ώστε τα αυτοκίνητα να μπορούν να φορτώνονται πάνω από την καμπίνα. Δεδομένου μάλιστα, πως η καμπίνα XD έχει ήδη χαμηλή θέση στο πλαίσιο, περισσεύει υπεραρκετός χώρος για τον οδηγό, που μπορεί να αξιοποιηθεί είτε για εργασία είτε για ανάπαυση και ύπνο - συμπεριλαμβανομένου ενός κρεβατιού πλήρους μεγέθους.
Την ίδια ώρα δε, η ολλανδική εταιρεία φροντίζει να μας υπενθυμίσει πως τα πλαίσια για τη μεταφορά αυτοκινήτων διατίθενται με ένα ευρύ φάσμα μεταξονίων, κάτι που σημαίνει πως ξέχωρα από τα μοντέλα 4x2, υφίστανται και οι παραλλαγές 6x2 για πρόσθετη χωρητικότητα φόρτωσης (σ.σ. με ελαφρύ μπροστινό άξονα 4,5 τόνων και τροχούς 17,5 ιντσών).
Χάρη στις σημαντικές βελτιώσεις πάνω στο σύστημα κίνησης των οχημάτων, επιτυγχάνεται μεγαλύτερη αποδοτικότητα
Καταλήγοντας, όλα τα νέα πλαίσια για τις οχηματάμαξες της DAF διαθέτουν φυσικά
όλες τις καινοτομίες - τις οποίες οι Ολλανδοί παρουσίασαν την περασμένη άνοιξη για τη νέα γενιά των φορτηγών τους - που αποσκοπούν στην επίτευξη
της μέγιστης δυνατής αποδοτικότητας.
Έτσι, στην προκειμένη περίπτωση αντικρίζουμε περαιτέρω βελτιώσεις στους κινητήρες
PACCAR MX-11 και MX-13, με στόχο την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση κάθε σταγόνας καυσίμου, την ίδια ώρα που το Predictive Cruise Control ως βασικό χαρακτηριστικό συμβάλλει επίσης από την πλευρά του στην επίτευξη της υψηλότερης δυνατής απόδοσης καυσίμου, αλλά και των χαμηλότερων εκπομπών ρύπων.
Τέλος, τα νέα οχήματα
της DAF επωφελούνται μεταξύ άλλων από το μεγάλο παρμπρίζ, τις χαμηλές γραμμές ζωνών και τα μοναδικά συστήματα καμερών (DAF Digital Vision System και DAF Corner View) που παρέχουν το υψηλότερο δυνατό επίπεδο ασφάλειας - το οποίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις παραδόσεις σε αστικές περιοχές.