Χάρη στο πρόγραμμα «Certified Van Partner», οι Γερμανοί εντατικοποιούν τη συνεργασία τους με πιστοποιημένους κατασκευαστές & μετατροπείς αμαξωμάτων.
Σε συνεργασία με την BE-Combi, το ομώνυμο Van συνδυάζεται με ένα trailer, εξασφαλίζοντας μικτό βάρος συρμού 7 τόνων.
Αντίστοιχα το 3θέσιο ανατρεπόμενο TRIGENIUS μπορεί να σηκώσει ωφέλιμο βάρος από 951 κιλά, μέχρι 2,6 τόνους.
Πλέον διατίθενται 13 διαφορετικές παραλλαγές αμαξωμάτων για το μοντέλο.
Σε συνεργασία με τις εταιρείες υπερκατασκευών & μετατροπών για αμαξώματα, Meiller και BE-Combi, το τμήμα Vans της MAN Truck & Bus διευρύνει, όπως όλα δείχνουν, την γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων του, καλλιεργώντας ένα δεσμευτικό πλαίσιο δράσης με εξειδικευμένους φορείς, για προσαρμοσμένες ατομικές λύσεις πάνω στο μοντέλο TGE.
Μάλιστα, για την πιστοποίηση των συγκεκριμένων projects προηγείται πάντοτε μια διαδικασία δοκιμών πολλαπλών σταδίων, όπου, μεταξύ άλλων, αξιολογούνται η ποιότητα του τελικού οχήματος, η επιτυχής ολοκλήρωση ενός ελέγχου συμμόρφωσης σύμφωνα με τις προδιαγραφές της ΜΑΝ , καθώς και η πληρότητα & η διατήρηση του προφίλ της εταιρείας στην πλατφόρμα ABBI της MAN για τους κατασκευαστές αμαξωμάτων.
Συνεπώς, μόνο όσοι πληρούν όλες τις προδιαγραφές λαμβάνουν το απαραίτητο πιστοποιητικό - που ισχύει για τρία χρόνια – με τη συνεχή παρακολούθηση και τους τυχαίους ποιοτικούς έλεγχους παράλληλα να διασφαλίζουν τη βιωσιμότητα του προγράμματος.
Έτσι, οι πιστοποιημένοι συνεργάτες αναπτύσσουν στενότερους δεσμούς με τη ΜΑΝ, καλύπτοντας από κοινές δραστηριότητες πωλήσεων & μάρκετινγκ, μέχρι προσκλήσεις σε τεχνικές συναντήσεις ή πρόσβαση σε τεχνικές πληροφορίες & ευκαιρίες κατάρτισης.
Σε συνεργασία με την BE-Combi, το ομώνυμο Van συνδυάζεται με ένα trailer, εξασφαλίζοντας μικτό βάρος συρμού 7 τόνων
Από εκεί και πέρα, σε ό,τι έχει να κάνει με τις νέες υπερκατασκευές, σε πρώτη φάση αυτή που ξεχωρίζει είναι η λύση του BE-Combi, εκεί κοινώς όπου
ένα MAN TGE με μικτό βάρος 3,5 τόνων συνδυάζεται με ένα ημι-ρυμουλκούμενο όχημα επίσης 3,5 τόνων, παρέχοντας κατά αυτόν τον τρόπο μικτό βάρος συρμού που ανέρχεται στους επτά τόνους.
Αναλυτικότερα, στην προκειμένη περίπτωση η BE-Combi μετατρέπει
το TGE σε έναν τράκτορα με υποπλαίσιο, πέμπτο τροχό, μονάδα παροχής αέρα και έξυπνο σύστημα πέδησης, ενώ το συνδυάζει με το μονοαξονικό ρυμουλκούμενο 3500PLUS της BE-Combi με ελαφρύ κιβώτιο του κατασκευαστή Junge, ανυψωτήρα οροφής και αεροτομή οροφής.
Όσο για το κυριότερο χαρακτηριστικό αυτού του συρμού; Οι οδηγοί εδώ χρειάζονται μόνο μια άδεια οδήγησης BE – και άρα καμία άδεια οδήγησης κατηγορίας C –, την ίδια ώρα που το σύστημα προσφέρει ένα ωφέλιμο φορτίο περίπου 2.650 κιλών και όγκο φορτίου έως 28 κυβικά μέτρα, με τα οποία μπορούν να μεταφερθούν δέκα ευρωπαλέτες.
Λειτουργίες ασφαλείας όπως το ABS και το ESP επίσης μεταφέρονται στο ρυμουλκούμενο…
Αντίστοιχα το 3θέσιο ανατρεπόμενο TRIGENIUS μπορεί να σηκώσει ωφέλιμο βάρος από 951 κιλά, μέχρι 2,6 τόνους
Στην αντίπερα όχθη, το TRIGENIUS της Meiller λανσάρει επίσης καινοτόμες ιδιότητες, αφού πρόκειται για ένα στιβαρό, βελτιστοποιημένο ως προς το βάρος του, τριών πλευρών, ανατρεπόμενο μηχανισμό από χάλυβα με υψηλό ωφέλιμο φορτίο, που σε συνδυασμό με ένα MAN TGE με 3,5 τόνους μικτό βάρος, μπορεί να μεταφέρει έως και 951 κιλά (σ.σ. για ένα TGE 5,5 τόνων, είναι μέχρι 2.600 κιλά).
Extra tip: Κάποια νέα στοιχεία στο TRIGENIUS είναι οι κρίκοι πρόσδεσης ενός τόνου στα πλευρικά τοιχώματα για την πρόσδεση εμπορευμάτων που προεξέχουν πάνω από το πλευρικό τοίχωμα, καθώς και οι κρίκοι πρόσδεσης δαπέδου με δύναμη συγκράτησης δύο τόνων, οι οποίοι είναι προσβάσιμοι τόσο από το εξωτερικό, όσο και από το εσωτερικό. Η Meiller έχει επίσης αναθεωρήσει τα κλεισίματα των πλευρικών τοιχωμάτων, τις ανυψώσεις και τα φτερά.
Πλέον διατίθενται 13 διαφορετικές παραλλαγές αμαξωμάτων για το μοντέλο
Κλείνοντας, αξίζει να επισημανθεί εδώ ότι ο αριθμός των διαθέσιμων αμαξωμάτων για το MAN TGE από το εργοστάσιο φτάνουν πλέον τις 13 διαφορετικές επιλογές – με τα συναρμολογημένα οχήματα να καλύπτονται από τις εγγυήσεις της γερμανικής εταιρείας και τον πελάτη να μπορεί να τα παραγγείλει απευθείας από μία μόνο πηγή.
Για
τη ΜΑΝ, άλλωστε, το συγκεκριμένο πρόγραμμα συνεπάγεται μεγαλύτερη διαφάνεια στη διαδικασία ανάπτυξης & επέκτασης, με τον Επικεφαλής Διαχείρισης Αμαξωμάτων Van της MAN Truck & Bus, Roy Tietze, να δηλώνει μάλιστα σχετικά πως:
«Ως κατασκευαστής φορτηγών, έχουμε δημιουργήσει στενή σχέση με τους κατασκευαστές αμαξωμάτων εδώ και δεκαετίες. Με το Πρόγραμμα Πιστοποιημένων Συνεργατών Van, δημιουργούμε τώρα μια αξιόπιστη βάση για την ποιότητα, την αποτελεσματικότητα και την εμπιστοσύνη - προς όφελος των πελατών και των συνεργατών μας στο χώρο των Vans».