Ford Ranger ή Mitsubishi L200;

Το εντυπωσιακό Ford Ranger πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις των Pick-Up αλλά το νέο Mitsubishi L200 ήρθε με σκοπό να του κάνει δύσκολη την… εμπορική ζωή.

 


To Ford Ranger ήταν πρώτο στις ευρωπαϊκές πωλήσεις των Pick-Up για το 2018 και η νέα γενιά του ευελπιστεί να συνεχίσει αυτή την επιτυχία, ούσα διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις καμπίνας (Regular, Super & Double Cab). Από την άλλη, το νέο Mitsubishi L200 βασισμένο μεταξύ άλλων και στο πλεονέκτημα της παρουσίας κεντρικού διαφορικού στο σύστημα τετρακίνησής του έρχεται για να κοντράρει τις εμπορικές επιδόσεις του Ford Ranger. Το ιαπωνικό Pick-Up προσφέρεται στην Ελλάδα σε εκδόσεις Club Cab και Double Cab.
 
«Σκίζουν» σε  design, πιο ευέλικτο το L200
 
Σχεδιαστικά το μήκους 5.282 χλστ. Ford Ranger ξεχωρίζει για την εντυπωσιακή μάσκα με τις γρίλιες να είναι διαχωρισμένες σε δύο οριζόντια τοποθετημένα τμήματα., αλλά και τη θηριώδη έκδοση Raptor (μήκος  5.374 χλστ.), που κόβει την ανάσα με την εμφάνιση, την απόσταση από το έδαφος (283 από 229 χλστ.) και τις γωνίες αναρρίχησης που είναι αυξημένες σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. Το Ranger έχει ικανότητα διάσχισης υδάτινου εμποδίου ύψους 800 χιλιοστών, γωνία προσέγγισης 29ο αποφυγής 21ο και μίνιμουμ απόσταση από το έδαφος στα 230 χιλιοστά . Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 1.252 κιλά και η ικανότητα ρυμούλκησης –στις αγορές όπου επιτρέπεται- είναι 3.500 κιλά.
Αισθητή είναι η σχεδιαστική διαφοροποίηση του νέου Mitsubishi L200, που ακολουθεί πλέον τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Dynamic Shield» όντας και πιο αεροδυναμικό. Το μήκος του είναι 10 χλστ. μεγαλύτερο σε αμφότερες τις εκδόσεις καμπίνας (Club Cab 5.295 χλστ. &, Double Cab 5.305 χλστ.). Η ελκτική ικανότητα του νέου L200 για trailers με φρένα ανέρχεται έως και τα 3.100 κιλά. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 205 χλστ., η γωνία προσέγγισης 30ο αποφυγής 22ο. Μεγάλο πλεονέκτημα του  L200 είναι η ευελιξία του χάρη στον μικρό (συγκριτικά) κύκλο στροφής των 11,8 μ. έναντι των 12,7 μ. του διπλοκάμπινου Ford Ranger. 
 
Πιο δυνατό το Ford Ranger
 
O νέος πετρελαιοκινητήρας 2,0 EcoBlue του Ford Ranger είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με μονό turbo μεταβλητής γεωμετρίας (170 ίπποι με 420 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ.) ή με διπλό turbo (213 ίπποι  με 500 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ.). Σε κάθε περίπτωση, όλες οι εκδόσεις Ranger εμφανίζουν αυξημένη ροπή και άμεση απόκριση σε όλες τις στροφές λειτουργίας τους.  Εκτός από το 6τάχυτο χειροκίνητο μπορούν να συνδυαστούν και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Ο κινητήρας των 170 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο προσφέρει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα με κατανάλωση από 8,3 λτ./100 χλμ. (από 8,8 λτ./100 χλμ. στην έκδοση των 213 ίππων).
Έναντι του προηγούμενου πετρελαιοκινητήρα των 2.442 κ.εκ., το νέο L200 εφοδιάζεται με ένα σύνολο 2.268 κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 150 ίππων και 400 Νm ροπής. Πέραν του χειροκίνητου κιβωτίου των έξι σχέσεων, η νέα γενιά του L200 προσφέρεται και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η μέγιστη ταχύτητα του νέου L200 φτάνει τα 174 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 8,8 λτ./100 χλμ. (9,7 λτ./100 χλμ. με αυτόματο κιβώτιο). Ο κινητήρας λειτουργεί ομαλά, αλλά στις χαμηλές στροφές εμφανίζει μια υστέρηση απόκρισης.
 
Η μάχη της καρότσας
 
Το L200 ακόμα και στην διπλοκάμπινη έκδοση, θα μεταφέρει εύκολα κάθε φορτίο, με μήκος χώρου φόρτωσης στα 1.520 χλστ. και πλάτος στα 1.470 χλστ., (πλάτος θόλων 1.085 χλστ.) ενώ το ύψος των πλαϊνών τοιχωμάτων είναι 475 χλστ. Τέλος, το άνοιγμα της 5ης θύρας απέχει 850 χλστ. από το έδαφος.
Αντίστοιχα, ο χώρος φόρτωσης του Ford Ranger έχει μήκος 1.549 χλστ. και πλάτος 1.560 χλστ., ενώ η απόσταση μεταξύ των θόλων φτάνει τα 1.139 χλστ. Ακόμα, τα πλευρικά τοιχώματα έχουν ύψος 511 χλστ., η κορυφαία επίδοση στην κατηγορία, ενώ τέλος το κατώφλι φόρτωσης βρίσκεται στα 835 χλστ. από το έδαφος. Τέλος αξίζει να αναφερθούμε στην κορυφαία ποιότητα και άνεση που θα βρουν οι επιβάτες στην καμπίνα και των δύο μοντέρνων Pick-Up, που μπορούν να μεταφέρουν ξεκούραστα και άνετα έως και 5 άτομα.
 
Φορτωμένα με τεχνολογία, ξεχωρίζει λόγω κεντρικού διαφορικού το L200
 
Το νέο Ford Ranger ενσωματώνει πολλές τεχνολογικές καινοτομίες. Χαρακτηριστικά, αναφέρουμε ηλεκτρονικά συστήματα όπως τα Pedestrian Detection και Intelligent Speed Limiter που θα προσφέρονται ως standard σε όλες τις εκδόσεις ενώ προαιρετικά, θα υπάρχουν επιλογές όπως τo Active Park Assist και το σύστημα «easy-lift» για την 5η πόρτα. Φυσικά, δεν παραβλέπουμε το σύστημα πολυμέσων «SYNC 3» ή την τεχνολογία ενσωματωμένου modem «FordPass Connect» που μετατρέπει το νέο Ranger σε… WiFi hotspot με δυνατότητα σύνδεσης έως και 10 φορητών συσκευών.  Παράλληλα μέσω της εφαρμογής «FordPass» προσφέρονται: Vehicle Status (δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου), Vehicle Locator (δυνατότητα εντοπισμού του οχήματος εύκολα και γρήγορα) και κλείδωμα/ξεκλείδωμα από απόσταση. Παράλληλα, στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας, ο οδηγός του νέου Ranger συνεπικουρείται από συστήματα όπως τα Pre-Collision Assist (με λειτουργία Pedestrian Detection), Active Noise Control, Lane-Keeping Alert, Adaptive Cruise-Control με λειτουργία Forward Alert, Traffic Sign Recognition, Electronic Stability Control με λειτουργία Trailer Sway Control κ.ά.
Στον εξοπλισμό του νέου L200 εμπεριέχονται επιπλέον ηλεκτρονικές καινοτομίες όπως τα Multi-around Monitor, Blind Spot Warning System, Lane Change Assist, Rear Cross Traffic Alert, Forward Collision Mitigation, Ultrasonic Misacceleration Mitigation που αναλαμβάνουν να υποβοηθήσουν το έργο του οδηγού. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του L200 είναι το ότι διαθέτει στάνταρ από τη μεσαία έκδοση εξoπλισμού ένα από τα πληρέστερα συστήματα τετρακίνησης στην αυτοκίνηση, το Super Select II με κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει. Έτσι το L200 μπορεί να κινείται ως 4Χ4 και στην άσφαλτο, πόσο δε εκτός δρόμου. Όπως και το Ranger διαθέτει και κοντές σχέσεις. Το Super Select II όμως αναβαθμίστηκε με την προσθήκη νέων λειτουργιών «Off Road Mode». Σε συνδυασμό με στοιχεία όπως το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το Active Stability Control & Traction Control, το εν λόγω σύστημα 4WD πλέον επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τις λειτουργίες «Gravel», «Mud/Snow», «Sand» και «Rock», αναλόγως του οδοστρώματος στο οποίο κινείται το νέο L200.

Ζήτημα τιμής
 
Διαθέσιμη σε εκδόσεις με μονή (Single), επιμηκυμένη (RAP) ή διπλή καμπίνα και κινητήρες 2,0 λτ. με απόδοση 170 ή 213 ίππων, η νέα γενιά του Ford Ranger ξεκίνησε την εμπορική της πορεία και στην ελληνική αγορά, με εντυπωσιακό επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.
Οι εκδόσεις «XL» περιλαμβάνουν στον εξοπλισμό τους στοιχεία όπως: ζάντες 16 ιντσών, προφυλακτήρα στο χρώμα του αμαξώματος, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηλεκτρικά συστήματα EBS, ISA, TSR, LKA, ESC, ηχοσύστημα με Bluetooth και θύρες AUX, USB, Auto-Start-Stop, ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού (EPAS), A/C, cruise-control, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4κίνησης, ηλεκτρικά παράθυρα κ.ο.κ.
Οι εκδόσεις «XLT»  προσφέρουν επιπλέον των εκδόσεων «XL»: ζάντες ελαφρού κράματος 16 ιντσών, χρωμιωμένους καθρέπτες, μάσκα και λαβές θυρών, πλαϊνά σκαλοπάτια, προβολείς ομίχλης εμπρός, επένδυση καρότσας με πρίζα 12V, αυτόματοι προβολείς και υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 4,2 ιντσών, Ford SYNC, AppLink, δερμάτινο τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια κ.ά.
Οι εκδόσεις «Limited» προσφέρουν επιπλέον των εκδόσεων «XLT»: ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης, προβολείς Bi-Xenon και φώτα ημέρας LED, πόρτα καρότσας με σύστημα EasyLift, χρωμιωμένη σπορ μπάρα, φιμέ κρύσταλλα πίσω, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών, Adaptive Cruise-Control, σύστημα εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί Ford Power, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο και θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού, δερμάτινες επενδύσεις κ.ά.
Τέλος, οι εκδόσεις «Wildtrak» προσφέρουν επιπλέον των εκδόσεων «Limited»: ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών, πλαϊνά σκαλοπάτια με φινίρισμα τιτανίου, αεροδυναμική αψίδα με ενσωματωμένο φωτισμό στην καρότσα, ράγες οροφής με φινίρισμα αλουμινίου, Active Park Assist, κρυφός φωτισμός εντός της καμπίνας κ.ά.
Αναλυτικά, οι νέες τιμές για τις διάφορες εκδόσεις του Ford Ranger διαμορφώνονται ως εξής:
  • Single Cab 4x4 XL 2,0 170hp M6 από 30.742 ευρώ
  • Rap Cab 4x4 XLT 2,0 170hp M6 από 34.406 ευρώ
  • Rap Cab 4x4 XLT 2,0 170hp A10 από 36.276 ευρώ
  • Double Cab 4x4 XLT 2,0 170hp M6 από 35.486 ευρώ
  • Double Cab 4x4 XLT 2,0 170hp A10 από 37.356 ευρώ
  • Rap Cab 4x4 Limited 2,0 170hp M6 από 39.824 ευρώ
  • Rap Cab 4x4 Limited 2,0 170hp A10 από 41.694 ευρώ
  • Double Cab 4x4 Limited 2,0 170hp M6 από 40.605 ευρώ
  • Double Cab 4x4 Limited 2,0 170hp A10 από 42.475 ευρώ
  • Double Cab 4x4 Limited 2,0 213hp A10 από 43.467 ευρώ
  • Double Cab 4x4 Wildtrak 2,0  170hp M6 από 43.039 ευρώ
  • Double Cab 4x4 Wildtrak 2,0 170hp A10 από 44.909 ευρώ
  • Double Cab 4x4 Wildtrak 2,0 213hp M6 από 44.031 ευρώ
  • Double Cab 4x4 Wildtrak 2,0 213hp A10 από 45.901 ευρώ
  • Double Cab 4x4 Raptor 2,0 213hp A10 από 55.802 ευρώ
 
Στην ελληνική αγορά, το νέο L200 θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Club Cab και Double Cab με πληρέστατο βασικό εξοπλισμό.
Αναλυτικά, οι βασικές εκδόσεις «Invite» εφοδιάζονται μεταξύ άλλων με στοιχεία όπως: σύστημα 4x4 Easy Select 4WD, κλείδωμα πίσω διαφορικού, ελαστικά παντός εδάφους, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικές κλειδαριές, ηχοσύστημα USB με 4 ηχεία, Α/C, υπολογιστής ταξιδιού, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανωφέρειες (HAS), σύστημα ενεργητικής ευστάθειας (ASTC), σύστημα ελέγχου ευστάθειας ρυμούλκησης (TSA) κ.ά. (Επιπλέον στις εκδόσεις Double Cab περιλαμβάνονται στοιχεία όπως cruise-control με περιοριστή ταχύτητας, ηλεκτρικοί / θερμαινόμενοι καθρέπτες, βάσεις Isofix για παιδικά καθίσματα).

Οι εκδόσεις «Intense Plus» προσφέρουν, επιπλέον των εκδόσεων «Invite» στοιχεία όπως: σύστημα 4x4 Super Select 4WD-II, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, προβολείς ομίχλης εμπρός, ηλεκτρικά θερμαινόμενοι / αναδιπλούμενοι καθρέπτες, ηχοσύστημα με έξι ηχεία, αυτόματος κλιματισμός, cruise-control, οθόνη αφής 7 ιντσών συμβατή με Apple CarPlay, κάμερα οπισθοπορείας, ψηφιακό ραδιόφωνο DAB, φιμέ κρύσταλλα στα πίσω παράθυρα, προστατευτικό σκαλοπάτι πίσω προφυλακτήρα, 7 αερόσακοι, αισθητήρες βροχής / φώτων. (Επιπλέον, στις εκδόσεις Double Cab περιλαμβάνονται σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας – LDW, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών – FCM κ.ά.).
Τέλος, οι εκδόσεις «Instyle» προσφέρουν, επιπλέον των εκδόσεων «Intense Plus» στοιχεία όπως: ηλεκτρικά / θερμαινόμενα καθίσματα 6 ρυθμίσεων με δερμάτινη επένδυση, paddles στο τιμόνι για την εναλλαγή των σχέσεων, φώτα ημέρας LED, προβολείς Bi-LED, δύο θύρες USB, σύστημα εισόδου και εκκίνησης του κινητήρα χωρίς κλειδί, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, Off Road Mode, Hill Descent Control, Multi Around Monitor, σύστημα ένδειξης «τυφλού» σημείου (BSW), αυτόματη λειτουργία προβολέων (AHB), σύστημα προειδοποίησης οπισθοπορείας σε διασταύρωση (RCTA), σύστημα αποφυγής ακούσιας επιτάχυνσης (UMS) κ.ά.
 
Αναλυτικά, το κόστος αγοράς των διαφόρων εκδόσεων του νέου Mitsubishi L200 διαμορφώνεται ως εξής:
  • L200 Club Cab 2,2 4x4 Invite από 26.950 ευρώ
  • L200 Club Cab 2,2 4x4 Intense Plus από 30.150 ευρώ
  • L200 Double Cab 2,2 4x4 Invite MT από 29.150 ευρώ
  • L200 Double Cab 2,2 4x4 Intense Plus MT από 32.850 ευρώ
  • L200 Double Cab 2,2 4x4 Intstyle MT από 37.550 ευρώ
  • L200 Double Cab 2,2 4x4 Intstyle AT από 39.750 ευρώ
Η άποψη μας
 
Το Ranger αποτελεί τον άξιο εκπρόσωπο της Ford στην κατηγορία των Pick-Up. Πλήρες σε κάθε τομέα, ουσιαστικά δεν εμφανίζει την παραμικρή… αδυναμία, προσφέροντας κορυφαία ποιότητα κατασκευής και άνεση στην καμπίνα. Είναι άλλωστε και πιο ακριβό.
Από την άλλη, το νέο  Mitsubishi L200 αποτελεί μια από τις κορυφαίες προτάσεις της ελληνικής αγοράς των Pick-Up, τόσο σε θέματα αξιοπιστίας όσο και οδικής συμπεριφοράς, ιδιαίτερα εκτός δρόμου, όπου το προηγμένο σύστημα 4κίνησης της ιαπωνικής εταιρείας και οι μεγάλες γωνίες του αμαξώματος, επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί με άνεση και ασφάλεια. Στα συν και η πιο προσιτή τιμή του.
 
 

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ford - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Advertisement