Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Freightliner Cascadia: Ορόσημο 1 εκ. στην παραγωγή του!

Freightliner Cascadia: Ορόσημο 1 εκ. στην παραγωγή του!

Freightliner Cascadia: Ορόσημο 1 εκ. στην παραγωγή του!

  • Freightliner Cascadia: Ορόσημο 1 εκ. στην παραγωγή του!
  • Freightliner Cascadia: Ορόσημο 1 εκ. στην παραγωγή του!
  • Freightliner Cascadia: Ορόσημο 1 εκ. στην παραγωγή του!

Freightliner Cascadia: Ορόσημο 1 εκ. στην παραγωγή του!

2.727 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2024)

- Πρόκειται για το πρώτο φορτηγό κατηγορίας 8 στις ΗΠΑ που η παραγωγή του φτάνει σε επταψήφιο νούμερο
- Το ηλεκτρικό Freightliner eCascadia έχει διανύσει πάνω από 9,5 εκατομμύρια χλμ. για λογαριασμό 50 και πλέον στόλων στις ΗΠΑ
- Το SuperTruck II είναι το πιο αεροδυναμικό φορτηγό στην ιστορία της Freightliner
- Αυτόνομη οδήγηση ο επόμενος μεγαλεπήβολος στόχος της Daimler Truck

Πρόκειται για το πρώτο φορτηγό κατηγορίας 8 στις ΗΠΑ που η παραγωγή του φτάνει σε επταψήφιο νούμερο

Από το ντεμπούτο της πρώτης του γενιάς το 2007 - με το Detroit DD15 - μέχρι σήμερα, το μοντέλο Cascadia της αμερικάνικης Freightliner, έχει διανύσει πολλά χιλιόμετρα και το γιορτάζει αναλόγως. Αφορμή, το γεγονός ότι έφτασε το ένα εκατομμύριο κομμάτια παραγωγής, νούμερο που το φέρνει στην κορυφή της παραγωγής για τα μοντέλα βαρέων επαγγελματικών οχημάτων κατηγορίας 8 στις ΗΠΑ.
Και αν το ορόσημο του πρώτου φορτηγού που φτάνει στο συγκεκριμένο νούμερο δεν είναι από μόνο του αρκετό, το Cascadia έχει και άλλα πράγματα, για τα οποία στην Daimler Truck μπορούν να αισθάνονται περήφανοι, όπως οι διαχρονικές επιδόσεις του στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, καθώς μέσα σε αυτά τα 17 χρόνια που έχουν μεσολαβήσει η αποδοτικότητα έχει σταδιακά βελτιωθεί κατά περισσότερο από 35 %.

Το ηλεκτρικό Freightliner eCascadia έχει διανύσει πάνω από 9,5 εκατομμύρια χλμ. για λογαριασμό 50 και πλέον στόλων στις ΗΠΑ

Από το 2022 όταν ξεκίνησε η παραγωγή του, το Freightliner eCascadia, το ηλεκτρικό φορτηγό των 470 ίππων, με τη μέγιστη αυτονομία των 370 χλμ., την «ePowertrain» (παγκόσμια αρχιτεκτονική για ηλεκτρικά φορτηγά της Daimler Truck) και τη δυνατότητα φόρτισης έως το 80 % πληρότητας σε 90 λεπτά, υπολογίζεται πως έχει διανύσει μέχρι σήμερα περίπου 9.656.000 χλμ. για λογαριασμό άνω των 50 στόλων στις ΗΠΑ.
Με δυο επιλογές σε κινητήρες και τρεις σε μπαταρίες, καθώς και με μικτό βάρος συρμού 37 τόνων, το πλήρως ηλεκτρονικό eCascadia διένυσε πάνω από 1,6 εκατομμύρια χλμ. σε δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες εργασίας, με τις δοκιμές αυτές να έχουν ξεκινήσει από το 2018.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Το SuperTruck II είναι το πιο αεροδυναμικό φορτηγό στην ιστορία της Freightliner

Το 2023 ξεκίνησε η παραγωγή του SuperTruck II, με τη συγχρηματοδότηση του Υπουργείου Ενέργειας των ΗΠΑ, με βελτιώσεις στην αεροδυναμική των φορτηγών, αλλά και με καινοτομίες που απογείωσαν τον τομέα της αποτελεσματικότητας στις εμπορευματικές μεταφορές.
Το SuperTruck ως πρόγραμμα στοχεύει στη μείωση των εκπομπών στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές, με το SuperTruck II νΆ αποτελεί το πιο αεροδυναμικό φορτηγό που έχει κατασκευαστεί στα χρονικά της Freightliner, με τους μηχανικούς να μειώνουν την αεροδυναμική αντίστασή του κατά περισσότερο από 12 % σε σχέση με το SuperTruck I. Συγκεκριμένα:
- Οι ενεργές πλαϊνές προεκτάσεις και το σύστημα αεροτομής οροφής έκλειναν το κενό του τρέιλερ έως και 4 ίντσες σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου.
- Ο ενισχυμένος Αεροδυναμικός Έλεγχος ύψους χαμήλωνε το φορτηγό μερικά εκατοστά από το έδαφος για επιπλέον βελτίωση αεροδυναμικής.
-Η αφαίρεση των εξωτερικών καθρεπτών και η ενσωμάτωση ενός συστήματος κάμερας χωρίς καθρέφτη μείωνε την αεροδυναμική αντίσταση.
Το SuperTruck II ξεχώρισε επίσης ως το φορτηγό με το πιο αποδοτικό σύστημα κίνησης της Freightliner, με την μείωση στην κατανάλωση καυσίμου να φτάνει το 5,7 % εν συγκρίσει με τον προκάτοχό του.

Αυτόνομη οδήγηση ο επόμενος μεγαλεπήβολος στόχος της Daimler Truck

Μέσα στο 2027 αναμένεται να παρουσιαστεί το SuperTruck III, όμως αυτός δεν είναι ο μοναδικός μελλοντικός στόχος της Daimler Truck για το μοντέλο του Cascadia.  Κι αυτό, γιατί η Daimler Truck Βορείου Αμερικής έχει ήδη σχεδιάσει ένα Cascadia έτοιμο για αυτόνομη οδήγηση, το οποίο προς το παρόν δοκιμάζεται σε πραγματικές εργασίες από την Torc Robotics (ανεξάρτητη θυγατρική της Daimler Truck των ΗΠΑ). Μέχρι το τέλος της δεκαετίας λοιπόν αναμένεται να ξεκινήσει η μαζική παραγωγή τέτοιων οχημάτων, κάτι που σίγουρα αναμένει με ανυπομονησία το δίκτυο των αντιπροσώπων που αναλαμβάνει τις πωλήσεις και το service του Cascadia  σε 500 περίπου τοποθεσίες των ΗΠΑ.