Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Μετά από 4 χρόνια δοκιμών και πάνω από 1,6 εκ. χιλιόμετρα, λανσάρεται στη Β. Αμερική το πλήρως ηλεκτρικό Freightliner eCascadia.

Μετά από 4 χρόνια δοκιμών και πάνω από 1,6 εκ. χιλιόμετρα, λανσάρεται στη Β. Αμερική το πλήρως ηλεκτρικό Freightliner eCascadia.

Με 320 ή 470 ίππους και μπαταρίες από 194 έως 438 kWh εξοπλίζεται το eCascadia που δανείζεται την τεχνολογία της μητρικής Daimler Truck, που έκανε ντεμπούτο στο Mercedes-Benz eActros.

Με 320 ή 470 ίππους και μπαταρίες από 194 έως 438 kWh εξοπλίζεται το eCascadia που δανείζεται την τεχνολογία της μητρικής Daimler Truck, που έκανε ντεμπούτο στο Mercedes-Benz eActros.

Με μεικτό βάρος συρμού 37 τόνων, το ηλεκτρικό φορτηγό της Freightliner προορίζεται για μεταφορές και διανομές μικρής ή μέσης απόστασης.

Με μεικτό βάρος συρμού 37 τόνων, το ηλεκτρικό φορτηγό της Freightliner προορίζεται για μεταφορές και διανομές μικρής ή μέσης απόστασης.

Ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας, η πλήρης φόρτιση διαρκεί από 1,5 έως 6 ώρες. Το 80% της πληρότητας επιτυγχάνεται σε 90 λεπτά.

Ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας, η πλήρης φόρτιση διαρκεί από 1,5 έως 6 ώρες. Το 80% της πληρότητας επιτυγχάνεται σε 90 λεπτά.

Το ηλεκτρικό φορτηγό στηρίζεται στο δημοφιλές στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, Freightliner Cascadia.

Το ηλεκτρικό φορτηγό στηρίζεται στο δημοφιλές στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, Freightliner Cascadia.

  • Μετά από 4 χρόνια δοκιμών και πάνω από 1,6 εκ. χιλιόμετρα, λανσάρεται στη Β. Αμερική το πλήρως ηλεκτρικό Freightliner eCascadia.
  • Με 320 ή 470 ίππους και μπαταρίες από 194 έως 438 kWh εξοπλίζεται το eCascadia που δανείζεται την τεχνολογία της μητρικής Daimler Truck, που έκανε ντεμπούτο στο Mercedes-Benz eActros.
  • Με μεικτό βάρος συρμού 37 τόνων, το ηλεκτρικό φορτηγό της Freightliner προορίζεται για μεταφορές και διανομές μικρής ή μέσης απόστασης.
  • Ανάλογα με το μέγεθος της μπαταρίας, η πλήρης φόρτιση διαρκεί από 1,5 έως 6 ώρες. Το 80% της πληρότητας επιτυγχάνεται σε 90 λεπτά.
  • Το ηλεκτρικό φορτηγό στηρίζεται στο δημοφιλές στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, Freightliner Cascadia.

Νέο ηλεκτρικό φορτηγό η Daimler Truck (+vid)

9.624 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2022)

Με κοινό DNA με τα eActros και eEconic της Mercedes-Benz, η Daimler Truck λανσάρει στη Β. Αμερική ένα νέο ηλεκτρικό φορτηγό 37 τόνων, το Freightliner eCascadia των έως και 470 ίππων, το οποίο υπόσχεται μέγιστη αυτονομία 370 χλμ. και δυνατότητα φόρτισης σε 1,5 ώρα.

Δια χειρός Daimler Truck το ηλεκτρικό Freightliner eCascadia των ΗΠΑ!

  • Με μεικτό βάρος συρμού 37 τόνων & φόρτιση σε 90 λεπτά
  • Δυο επιλογές σε κινητήρες και τρεις σε μπαταρίες
  • Έως 470 hp και μέγιστη αυτονομία 370 χλμ.
  • Με την ηλεκτρική γραμμή κίνησης των eActros & eEconic
 
Έχοντας διανύσει περισσότερα από 1,6 εκ. χιλιόμετρα σε δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες εργασίας, το πλήρως ηλεκτρικό eCascadia της αμερικάνικης Freightliner -η οποία αποτελεί μια εταιρεία του ομίλου Daimler Truck- ξεκινάει να παράγεται, με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για αργότερα φέτος.


Με 320 ή 470 ίππους και μπαταρίες από 194 έως 438 kWh εξοπλίζεται το eCascadia που δανείζεται την τεχνολογία της μητρικής Daimler Truck, που έκανε ντεμπούτο στο Mercedes-Benz eActros.

Με 320 ή 470 ίππους και μπαταρίες από 194 έως 438 kWh εξοπλίζεται το eCascadia που δανείζεται την τεχνολογία της μητρικής Daimler Truck, που έκανε ντεμπούτο στο Mercedes-Benz eActros.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τέσσερα χρόνια δοκιμών

Σημειώνεται, πως οι δοκιμές με πελάτες της εταιρείας είχαν ξεκινήσει το 2018, με τον ηλεκτρικό τράκτορα να έχει δραστηριοποιηθεί σε μεταφορές, διανομές δεμάτων και στον κλάδο των τροφίμων.
 
Περισσότερα από 40 ηλεκτρικά φορτηγά (eCascadia και eM2) αποτέλεσαν τους στόλους Freightliner Electric Innovation και Customer Experience (CX), με τα εν λόγω φορτηγά να παραδίδονται σε σχεδόν 50 πελάτες της μάρκας, ανάμεσα στους οποίους συναντάμε τις εταιρείες Penske Truck Leasing, NFI, Knight-Swift, Schneider, Ryder και J.B. Hunt.

Αυτονομία 370 χλμ. και DNA από το eActros

Τα συμπεράσματα και πορίσματα των δοκιμών, βοήθησαν στην εξέλιξη του ηλεκτρικού Freightliner eCascadia, το οποίο εμφανίζει μεικτό βάρος συρμού 37 τόνων. Λανσάρεται με πλήθος επιλογών σε ό,τι αφορά στη χωρητικότητα των μπαταριών και της ηλεκτρικής γραμμής κίνησης, εμφανίζοντας αυτονομία έως και 370 χλμ. Το φορτηγό προσφέρεται για σύντομα δρομολόγια που επιτρέπουν τη φόρτιση στα ντεπό, όπως είναι τα last mile logistics, οι τοπικές και περιφερειακές διανομές και οι εφαρμογές από αποθήκη σε αποθήκη.
 
Σημειώνεται πως το eCascadia διαθέτει την παγκόσμια αρχιτεκτονική για ηλεκτρικά φορτηγά της Daimler Truck, τη λεγόμενη «ePowertrain» που έκανε ντεμπούτο στο Mercedes-Benz eActros και η οποία θα υιοθετηθεί και από το επερχόμενο Mercedes-Benz eEconic.

Οι επιλογές σε ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες

Συγκεκριμένα, το eCascadia εξοπλίζεται με τον ηλεκτρικό άξονα «eAxle», στον οποίο ενσωματώνονται ο ηλεκτρικός κινητήρας, το κιβώτιο και τα ηλεκτρονικά συστήματα. Προσφέρεται είτε με έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 320 ίππων είτε με δύο ισχύος 470 αλόγων. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στις μπαταρίες των 194 kWh (φόρτιση σε 1,5-3 ώρες), σε αυτές των 291 kWh (φόρτιση σε 2-4 ώρες) και σε εκείνες που εμφανίζουν τη μέγιστη χωρητικότητα των 438 kWh (φόρτιση σε 2-6 ώρες).

Αν οι παραπάνω χρόνοι σας φαίνονται απαγορευτικοί, σημειώστε πως η ταχεία φόρτιση (έως το 80% πληρότητας) διαρκεί 90 λεπτά.

Λύση πακέτο

Αξίζει να αναφερθεί, τέλος, πως ολιστικές υπηρεσίες που διευκολύνουν τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, προσφέρει η Detroit eConsulting, δίνοντας λύσεις στους διαχειριστές στόλου για τα πάντα, όπως φυσικά και για τη φόρτιση διαθέτοντας τους φορτιστές Detroit eFill Chargers.

Δείτε περισσότερα στο παρακάτω βίντεο:

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε