Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «@CITY», η ΜΑΝ εξελίσσει και δοκιμάζει από το 2017, τις δυνατότητες των αυτόνομων λεωφορείων.

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «@CITY», η ΜΑΝ εξελίσσει και δοκιμάζει από το 2017, τις δυνατότητες των αυτόνομων λεωφορείων.

Αν και αυτόνομο υψηλής ακρίβειας, το υπό δοκιμή λεωφορείο της ΜΑΝ φέρει πίσω από το τιμόνι του έναν οδηγό ασφαλείας.

Αν και αυτόνομο υψηλής ακρίβειας, το υπό δοκιμή λεωφορείο της ΜΑΝ φέρει πίσω από το τιμόνι του έναν οδηγό ασφαλείας.

Όταν ανάψει το αριστερό φλας, ένα ηλεκτρονικό σήμα αποστέλλεται ταυτόχρονα σε αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα που πλησιάζουν, ώστε να επιβραδύνουν και να περιμένουν μέχρι το λεωφορείο να φύγει με ασφάλεια

Όταν ανάψει το αριστερό φλας, ένα ηλεκτρονικό σήμα αποστέλλεται ταυτόχρονα σε αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα που πλησιάζουν, ώστε να επιβραδύνουν και να περιμένουν μέχρι το λεωφορείο να φύγει με ασφάλεια από τη στάση.

15 εταίροι συμμετέχουν στο εγχείρημα «@CITY», το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του Γερμανικού Ομοσπονδιακού Υπουργείου Οικονομίας και Δράσης για το Κλίμα.

15 εταίροι συμμετέχουν στο εγχείρημα «@CITY», το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του Γερμανικού Ομοσπονδιακού Υπουργείου Οικονομίας και Δράσης για το Κλίμα.

  • Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «@CITY», η ΜΑΝ εξελίσσει και δοκιμάζει από το 2017, τις δυνατότητες των αυτόνομων λεωφορείων.
  • Αν και αυτόνομο υψηλής ακρίβειας, το υπό δοκιμή λεωφορείο της ΜΑΝ φέρει πίσω από το τιμόνι του έναν οδηγό ασφαλείας.
  • Όταν ανάψει το αριστερό φλας, ένα ηλεκτρονικό σήμα αποστέλλεται ταυτόχρονα σε αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα που πλησιάζουν, ώστε να επιβραδύνουν και να περιμένουν μέχρι το λεωφορείο να φύγει με ασφάλεια
  • 15 εταίροι συμμετέχουν στο εγχείρημα «@CITY», το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του Γερμανικού Ομοσπονδιακού Υπουργείου Οικονομίας και Δράσης για το Κλίμα.

Η ΜΑΝ δοκιμάζει τα αυτόνομα λεωφορεία

21.701 Επισκέψεις στο άρθρο (30/6/2022)

Δεκαπέντε εταιρείες -και ανάμεσά τους η MAN Truck & Bus- δοκιμάζουν από το 2017 τις δυνατότητες της αυτόνομης οδήγησης σε αστικά περιβάλλοντα στο πλαίσιο της γερμανικής πρωτοβουλίας «@CITY», με τη ΜΑΝ να συμμετέχει με λεωφορεία που πραγματοποιούν δρομολόγια δίχως τη συμβολή των οδηγών.

Λεωφορεία χωρίς οδηγούς στη Γερμανία!

  • Πρωτοβουλία «@CITY»
  • 15 εταίροι συνεργάζονται από το 2017
  • Με αυτόνομα λεωφορεία η ΜΑΝ
  • Υψηλή ακρίβεια χειρισμών
 
Για περίπου 48 μήνες δούλεψε η MAN Truck & Bus με 14 εταίρους από τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, προμηθευτές, εταιρείες software και επιχειρήσεις τεχνολογίας, για την εξέλιξη και τις δοκιμές τεχνολογιών αυτοματοποιημένης οδήγησης για τις ασφαλείς, αποδοτικές και άνετες αστικές μεταφορές, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «@CITY» (Automated Cars and Intelligent Traffic in the City).
 
Η MAN εστίασε στις εφαρμογές δημόσιων μεταφορών και κατάφερε να δημιουργήσει λεωφορεία που ήταν σε θέση να προσεγγίσουν αυτόνομα τις στάσεις με μεγάλη ακρίβεια. Πρόσφατα, οι εταιρείες που συμμετέχουν στο εγχείρημα παρουσίασαν τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους στο Κέντρο Δοκιμών του Aldenhoven της Γερμανίας.


Αν και αυτόνομο υψηλής ακρίβειας, το υπό δοκιμή λεωφορείο της ΜΑΝ φέρει πίσω από το τιμόνι του έναν οδηγό ασφαλείας.

Αν και αυτόνομο υψηλής ακρίβειας, το υπό δοκιμή λεωφορείο της ΜΑΝ φέρει πίσω από το τιμόνι του έναν οδηγό ασφαλείας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με ακρίβεια λίγων εκατοστών

Σημειώνεται πως στο πρότζεκτ «@CITY», το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του Γερμανικού Ομοσπονδιακού Υπουργείου Οικονομίας και Δράσης για το Κλίμα, οι 15 συνεργάτες καταπιάστηκαν με διάφορα υποέργα, αντιμετωπίζοντας τις διαφορετικές τεχνικές απαιτήσεις της αυτοματοποιημένης οδήγησης σε ταραχώδη αστική κυκλοφορία με άλλα μηχανοκίνητα οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες.
 
Το ζητούμενο ήταν η ακριβής ανίχνευση του περιβάλλοντος του οχήματος μέσω διαφόρων αισθητήρων και η σωστή κατανόηση των καταστάσεων, αλλά και ο ακριβής εντοπισμός εντός λίγων εκατοστών με χρήση ψηφιακών χαρτών καθώς και η επικοινωνία με άλλους φορείς της κυκλοφορίας. Με βάση αυτό, οι αυτοματοποιημένες λειτουργίες οδήγησης εφαρμόστηκαν ως πρωτότυπα σε οχήματα δοκιμής και δοκιμάστηκαν υπό ρεαλιστικές συνθήκες.

Υψηλή ασφάλεια & χαμηλότερο κόστος

Σε ό,τι αφορά στη MAN, αυτή επέδειξε την ευαίσθητη ακρίβεια του λεωφορείου, επειδή η εξαιρετικά ακριβής προσέγγιση στο κράσπεδο της στάσης του λεωφορείου όχι μόνο καθορίζει εάν οι επιβάτες μπορούν να επιβιβαστούν και αποβιβαστούν στο λεωφορείο με βέλτιστη προσβασιμότητα, αλλά και συμβάλλει στην προστασία των ελαστικών και συνεπώς στη μείωση της φθοράς και του κόστους.
 
Το αυτοματοποιημένο λεωφορείο της MAN ήταν σε θέση να επικοινωνήσει με άλλα οχήματα για την ασφαλή έξοδο από τη στάση. Αναλυτικότερα, όταν ανάψει το φλας, ένα ηλεκτρονικό σήμα αποστέλλεται ταυτόχρονα σε αυτοματοποιημένα αυτοκίνητα που πλησιάζουν από πίσω, ώστε να επιβραδύνουν και να περιμένουν μέχρι το λεωφορείο να φύγει ξανά με ασφάλεια από τη στάση.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »