Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Μήκος 2.448,8 χλμ. και διάρκεια 9 ημέρες είχε το φετινό «Electrifying Europe Tour» που έφερε εις πέρας το ηλεκτρικό MAN Lion's City 12 E.

Μήκος 2.448,8 χλμ. και διάρκεια 9 ημέρες είχε το φετινό «Electrifying Europe Tour» που έφερε εις πέρας το ηλεκτρικό MAN Lion's City 12 E.

Η αφετηρία ήταν το Μόναχο και ο προορισμός το Λίμερικ της Ιρλανδίας, με το ταξίδι να περιλαμβάνει συνολικά 8 ευρωπαϊκές χώρες.

Η αφετηρία ήταν το Μόναχο και ο προορισμός το Λίμερικ της Ιρλανδίας, με το ταξίδι να περιλαμβάνει συνολικά 8 ευρωπαϊκές χώρες.

Το 12μετρο λεωφορείο κατανάλωσε συνολικά 1.763,7 kWh ενέργειας, κάτι που σημαίνει πως χρειάστηκε 0,72 kWh ανά διανυθέν χιλιόμετρο.

Το 12μετρο λεωφορείο κατανάλωσε συνολικά 1.763,7 kWh ενέργειας, κάτι που σημαίνει πως χρειάστηκε 0,72 kWh ανά διανυθέν χιλιόμετρο.

Το ορεινό πέρασμα «Julier Pass» στην Ελβετία.

Το ορεινό πέρασμα «Julier Pass» στην Ελβετία.

Το φωτοβολταϊκό πάρκο που βρίσκεται κοντά στη γαλλική πόλη Rosieres-en-Haye.

Το φωτοβολταϊκό πάρκο που βρίσκεται κοντά στη γαλλική πόλη Rosieres-en-Haye.

Το φράγμα «Esch-sur-Sure» στον ποταμό Saue του Λουξεμβούργου.

Το φράγμα «Esch-sur-Sure» στον ποταμό Saue του Λουξεμβούργου.

Το ηλεκτρικό ΜΑΝ στο κέντρο της Μετς.

Το ηλεκτρικό ΜΑΝ στο κέντρο της Μετς.

Με πλοίο, μια ανάσα πριν τον τελικό προορισμό...

Με πλοίο, μια ανάσα πριν τον τελικό προορισμό...

  • Μήκος 2.448,8 χλμ. και διάρκεια 9 ημέρες είχε το φετινό «Electrifying Europe Tour» που έφερε εις πέρας το ηλεκτρικό MAN Lion's City 12 E.
  • Η αφετηρία ήταν το Μόναχο και ο προορισμός το Λίμερικ της Ιρλανδίας, με το ταξίδι να περιλαμβάνει συνολικά 8 ευρωπαϊκές χώρες.
  • Το 12μετρο λεωφορείο κατανάλωσε συνολικά 1.763,7 kWh ενέργειας, κάτι που σημαίνει πως χρειάστηκε 0,72 kWh ανά διανυθέν χιλιόμετρο.
  • Το ορεινό πέρασμα «Julier Pass» στην Ελβετία.
  • Το φωτοβολταϊκό πάρκο που βρίσκεται κοντά στη γαλλική πόλη Rosieres-en-Haye.
  • Το φράγμα «Esch-sur-Sure» στον ποταμό Saue του Λουξεμβούργου.
  • Το ηλεκτρικό ΜΑΝ στο κέντρο της Μετς.
  • Με πλοίο, μια ανάσα πριν τον τελικό προορισμό...

MAN Lion's City 12 E: ταξίδι 2.500 χλμ. με ηλεκτρικό, αστικό λεωφορείο

5.080 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2022)

Τις δυνατότητες των ηλεκτρικών αστικών λεωφορείων απέδειξε στην πράξη το MAN Lion's City 12 E, το οποίο έφερε εις πέρας ένα ταξίδι μήκους σχεδόν 2.500 χλμ., το επονομαζόμενο «Electrifying Europe Tour».

Το απόλυτο road-trip με ηλεκτρικό λεωφορείο!

  • Το MAN Lion's City 12 E σε ταξίδι 2.500 χλμ.
  • Από τη Γερμανία στην Ιρλανδία (8 χώρες)
  • Έως 418 χλμ./μέρα & μέση ταχύτητα 41 χλμ./ώρα
  • Μέχρι τα 1.248 μ. & υψομετρική διαφορά 1.433 μ.
 
Ξεκινώντας από το Μόναχο, το MAN Lion's City 12 E διέσχισε 8 ευρωπαϊκές χώρες, πριν καταλήξει 9 ημέρες αργότερα στην πόλη Λίμερικ της Δημοκρατίας της Ιρλανδίας, προκειμένου να παραστεί στους εορτασμούς για τα 77 χρόνια από το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
 
Συγκεκριμένα, το ηλεκτρικό λεωφορείο της ΜΑΝ διένυσε 2.448,8 χλμ., καταναλώνοντας συνολικά 1.763,7 kWh ενέργειας, κάτι που σημαίνει πως χρειάστηκε 0,72 kWh ανά διανυθέν χιλιόμετρο, έχοντας μέση ταχύτητα 41 χλμ./ώρα και εμφανίζοντας ποσοστό ανάκτησης ενέργειας 20,8%. Την ενέργεια για το απαιτητικό αυτό ταξίδι προσέφεραν οι μπαταρίες χωρητικότητας 480 kWh, οι οποίες φορτίζοντας σε κάθε ημερήσια στάση και όχι ενδιάμεσα.


Η αφετηρία ήταν το Μόναχο και ο προορισμός το Λίμερικ της Ιρλανδίας, με το ταξίδι να περιλαμβάνει συνολικά 8 ευρωπαϊκές χώρες.

Η αφετηρία ήταν το Μόναχο και ο προορισμός το Λίμερικ της Ιρλανδίας, με το ταξίδι να περιλαμβάνει συνολικά 8 ευρωπαϊκές χώρες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι διαδρομές στις Άλπεις

Η πρώτη στάση έγινε στο Ίνσμπρουκ της Αυστρίας, 166 χλμ. μακριά από την εκκίνηση του Μονάχου, με το MAN Lion's City 12 E να ακολουθεί μια απαιτητική διαδρομή στο ορεινό περιβάλλον των Άλπεων. Τη 2η μέρα το λεωφορείο «σκαρφάλωσε» σε υψόμετρο 1.248 μέτρων, διανύοντας 208 χλμ. προκειμένου να φτάσει στο Σεν Μόριτζ της Ελβετίας.
 
Highlight της 3ης ημέρας ήταν το ορεινό πέρασμα «Julier Pass» στην Ελβετία, στον δρόμο για τη Ζυρίχη, με το ηλεκτρικό λεωφορείο της ΜΑΝ να πρέπει να ανταπεξέλθει σε μια υψομετρική διαφορά 1.433 μέτρων. Στο τέλος του σκέλους, το οποίο περιελάβανε και τη διάσχιση του Λιχτενστάιν, το λεωφορείο είχε ακόμα υπόλοιπο 56,4% στην μπαταρία του, παρόλο που είχε «γράψει» 274,6 «δύσκολα» χιλιόμετρα.

Γαλλία – Λουξεμβούργο - Βέλγιο

Την 4η ημέρα το πρόγραμμα είχε το δρομολόγιο Ζυρίχη – Στρασβούργο και περιελάμβανε μια στάση στην έδρα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Από εκεί, την 5η μέρα, το λεωφορείο έθεσε ως προορισμό το Λουξεμβούργο, κάτι που απαίτησε το πέρασμα από τα Βόσγια όρη της Γαλλίας και μια παράκαμψη στη Μετς, αλλά και μια επίσκεψη στο γιγαντιαίο φωτοβολταϊκό πάρκο που βρίσκεται κοντά στη γαλλική πόλη Rosieres-en-Haye. Μέχρι εκείνο το σημείο, το ηλεκτρικό λεωφορείο είχε διανύσει ήδη 1.264,7 χιλιόμετρα και είχε καταναλώσει 949,6 kWh, έχοντας μέση ταχύτητα 35,1 χλμ./ώρα.
 
Κάπως έτσι, το «Electrifying Europe Tour» πέρασε στην 6η ημέρα του, που είχε ως προορισμό τις Βρυξέλες, μια διαδρομή μήκους 267,9 χλμ. που περιελάμβανε και τη διάσχιση του περίφημου φράγματος «Esch-sur-Sure» στον ποταμό Saue του Λουξεμβούργου αλλά και την επίσκεψη σε ένα τεράστιο αιολικό πάρκο κοντά στο Sainte-Ode (στη βελγική πλευρά στο συνοριακό τρίγωνο με το Λουξεμβούργο και τη Γαλλία).
 
Η μεγαλύτερη ίσως πρόκληση του ταξιδιού, ήταν τα πάνω από 400 χλμ. που χωρίζουν τις Βρυξέλες από την πόλη Ρουέν, η οποία θεωρείται η παραδοσιακή ιστορική πρωτεύουσα της Νορμανδίας. Παρόλα αυτά, την 7η ημέρα και μετά από 417,9 χλμ., οι μπαταρίες είχαν ακόμα υπόλοιπο της τάξης του 24%.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »