Ξεκινούν οι παραδόσεις του MAN eTruck!
Νέες ψηφιακές υπηρεσίες για το eTruck της MAN!
D30 PowerLion: Το νέο «οικονομικό» σύστημα μετάδοσης κίνησης της ΜΑΝ!
Τις δυνατότητες των ηλεκτρικών αστικών λεωφορείων απέδειξε στην πράξη το MAN Lion's City 12 E, το οποίο έφερε εις πέρας ένα ταξίδι μήκους σχεδόν 2.500 χλμ., το επονομαζόμενο «Electrifying Europe Tour».
Η αφετηρία ήταν το Μόναχο και ο προορισμός το Λίμερικ της Ιρλανδίας, με το ταξίδι να περιλαμβάνει συνολικά 8 ευρωπαϊκές χώρες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η πρώτη στάση έγινε στο Ίνσμπρουκ της Αυστρίας, 166 χλμ. μακριά από την εκκίνηση του Μονάχου, με το MAN Lion's City 12 E να ακολουθεί μια απαιτητική διαδρομή στο ορεινό περιβάλλον των Άλπεων. Τη 2η μέρα το λεωφορείο «σκαρφάλωσε» σε υψόμετρο 1.248 μέτρων, διανύοντας 208 χλμ. προκειμένου να φτάσει στο Σεν Μόριτζ της Ελβετίας.
Highlight της 3ης ημέρας ήταν το ορεινό πέρασμα «Julier Pass» στην Ελβετία, στον δρόμο για τη Ζυρίχη, με το ηλεκτρικό λεωφορείο της ΜΑΝ να πρέπει να ανταπεξέλθει σε μια υψομετρική διαφορά 1.433 μέτρων. Στο τέλος του σκέλους, το οποίο περιελάβανε και τη διάσχιση του Λιχτενστάιν, το λεωφορείο είχε ακόμα υπόλοιπο 56,4% στην μπαταρία του, παρόλο που είχε «γράψει» 274,6 «δύσκολα» χιλιόμετρα.
Την 4η ημέρα το πρόγραμμα είχε το δρομολόγιο Ζυρίχη – Στρασβούργο και περιελάμβανε μια στάση στην έδρα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Από εκεί, την 5η μέρα, το λεωφορείο έθεσε ως προορισμό το Λουξεμβούργο, κάτι που απαίτησε το πέρασμα από τα Βόσγια όρη της Γαλλίας και μια παράκαμψη στη Μετς, αλλά και μια επίσκεψη στο γιγαντιαίο φωτοβολταϊκό πάρκο που βρίσκεται κοντά στη γαλλική πόλη Rosieres-en-Haye. Μέχρι εκείνο το σημείο, το ηλεκτρικό λεωφορείο είχε διανύσει ήδη 1.264,7 χιλιόμετρα και είχε καταναλώσει 949,6 kWh, έχοντας μέση ταχύτητα 35,1 χλμ./ώρα.
Κάπως έτσι, το «Electrifying Europe Tour» πέρασε στην 6η ημέρα του, που είχε ως προορισμό τις Βρυξέλες, μια διαδρομή μήκους 267,9 χλμ. που περιελάμβανε και τη διάσχιση του περίφημου φράγματος «Esch-sur-Sure» στον ποταμό Saue του Λουξεμβούργου αλλά και την επίσκεψη σε ένα τεράστιο αιολικό πάρκο κοντά στο Sainte-Ode (στη βελγική πλευρά στο συνοριακό τρίγωνο με το Λουξεμβούργο και τη Γαλλία).
Η μεγαλύτερη ίσως πρόκληση του ταξιδιού, ήταν τα πάνω από 400 χλμ. που χωρίζουν τις Βρυξέλες από την πόλη Ρουέν, η οποία θεωρείται η παραδοσιακή ιστορική πρωτεύουσα της Νορμανδίας. Παρόλα αυτά, την 7η ημέρα και μετά από 417,9 χλμ., οι μπαταρίες είχαν ακόμα υπόλοιπο της τάξης του 24%.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr