Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η πόλη Σταβάνγκερ της Νορβηγίας γίνεται η 1η της Ευρώπης, στους δρόμους της οποίας κυκλοφορεί ένα πλήρους μεγέθους αυτόνομο λεωφορείο, το Karsan Autonomous e-ATAK.

Η πόλη Σταβάνγκερ της Νορβηγίας γίνεται η 1η της Ευρώπης, στους δρόμους της οποίας κυκλοφορεί ένα πλήρους μεγέθους αυτόνομο λεωφορείο, το Karsan Autonomous e-ATAK.

Το Autonomous e-ATAK κινείται αυτόνομα με έως και 50 χλμ./ώρα σε όλες τις καιρικές συνθήκες και μπορεί να φέρει εις πέρας όλες τις εργασίες που κανονικά θα έκανε ένας άνθρωπος.

Το Autonomous e-ATAK κινείται αυτόνομα με έως και 50 χλμ./ώρα σε όλες τις καιρικές συνθήκες και μπορεί να φέρει εις πέρας όλες τις εργασίες που κανονικά θα έκανε ένας άνθρωπος.

Υπενθυμίζεται, πως στα τέλη του περασμένου έτους, το Karsan Autonomous e-ATAK -το οποίο είναι το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο παραγωγής του κόσμου- ξεκίνησε δοκιμαστικά δρομολόγια στο φημισμένο Πανεπιστή

Υπενθυμίζεται, πως στα τέλη του περασμένου έτους, το Karsan Autonomous e-ATAK -το οποίο είναι το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο παραγωγής του κόσμου- ξεκίνησε δοκιμαστικά δρομολόγια στο φημισμένο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν.

  • Η πόλη Σταβάνγκερ της Νορβηγίας γίνεται η 1η της Ευρώπης, στους δρόμους της οποίας κυκλοφορεί ένα πλήρους μεγέθους αυτόνομο λεωφορείο, το Karsan Autonomous e-ATAK.
  • Το Autonomous e-ATAK κινείται αυτόνομα με έως και 50 χλμ./ώρα σε όλες τις καιρικές συνθήκες και μπορεί να φέρει εις πέρας όλες τις εργασίες που κανονικά θα έκανε ένας άνθρωπος.
  • Υπενθυμίζεται, πως στα τέλη του περασμένου έτους, το Karsan Autonomous e-ATAK -το οποίο είναι το πρώτο ηλεκτρικό λεωφορείο παραγωγής του κόσμου- ξεκίνησε δοκιμαστικά δρομολόγια στο φημισμένο Πανεπιστή

Στη Νορβηγία το 1ο αυτόνομο λεωφορείο της Ευρώπης (+vid)

2.939 Επισκέψεις στο άρθρο (24/5/2022)

Το Autonomous e-ATAK της τούρκικης Karsan, αποτελεί το πρώτο πλήρους μεγέθους ηλεκτρικό λεωφορείο της Ευρώπης, το οποίο ξεκίνησε να μεταφέρει επιβάτες σε πόλη της Νορβηγίας, δίχως να έχει πίσω από το τιμόνι του κάποιον οδηγό.

Το τούρκικο Karsan Autonomous e-ATAK χωρίς οδηγό στη Νορβηγία!

  • Το πρώτο πλήρους μεγέθους αυτόνομο λεωφορείο της Ευρώπης
  • Τα κάνει όλα μόνο του, κινείται με 50 χλμ./ώρα & μεταφέρει 52 επιβάτες
  • Βλέπει τα πάντα στα 160 μ. – ξεχωρίζει ανθρώπους, ζώα, οχήματα & αντικείμενα
  • Ηλεκτροκινητήρας & μπαταρίες της BMW, αυτονομία 300 χλμ. & φόρτιση σε 3 ώρες
 
Σε συνέχεια της σχετικής ανακοίνωσης, το ηλεκτρικό λεωφορείο Karsan Autonomous e-ATAK -που φέρει τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4 και το οποίο δημιουργήθηκε από τις Karsan και ADASTEC- ξεκίνησε να μεταφέρει επιβάτες στο Σταβάνγκερ, την 4η μεγαλύτερη πόλη της Νορβηγίας.
 
Το γεγονός συνιστά μια πρωτιά για την Ευρώπη (για λεωφορεία πλήρους μεγέθους), με το 8μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της Karsan να αγοράζεται από την τοπική εταιρεία «Vy Buss». Σημειώνεται, πως το αυτόνομο λεωφορείο είναι σε θέση να λειτουργεί χωρίς οδηγό, ωστόσο κατά τη διάρκεια του πρώτου δρομολογίου, πίσω από το τιμόνι του για λόγους ασφαλείας υπήρχε ένας άνθρωπος.


Το Autonomous e-ATAK κινείται αυτόνομα με έως και 50 χλμ./ώρα σε όλες τις καιρικές συνθήκες και μπορεί να φέρει εις πέρας όλες τις εργασίες που κανονικά θα έκανε ένας άνθρωπος.

Το Autonomous e-ATAK κινείται αυτόνομα με έως και 50 χλμ./ώρα σε όλες τις καιρικές συνθήκες και μπορεί να φέρει εις πέρας όλες τις εργασίες που κανονικά θα έκανε ένας άνθρωπος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αυτόνομα με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα

Αναλυτικότερα, το Karsan Autonomous e-ATAK είναι σε θέση να φτάσει ταχύτητα έως και 50 χλμ./ώρα σε όλες τις καιρικές συνθήκες -νύχτα και μέρα- όταν βρίσκεται σε λειτουργία αυτόνομης οδήγησης. Το λεωφορείο μπορεί να εκτελεί αυτόνομα εργασίες που κανονικά θα έκανε ένας άνθρωπος, όπως η πραγματοποίηση στάσεων κατά μήκος της διαδρομής, η διαχείριση της επιβίβασης και αποβίβασης των επιβατών, η πλοήγηση σε κυκλικούς κόμβους, δρόμους ή φανάρια κ.λ.π.

Με αυτονομία 300 χλμ. & φόρτιση σε 3 ώρες

Σημειώνεται πως το Autonomous e-ATAK αποτελεί τον καρπό της σύμπραξης του τμήματος R&D της Karsan, με την εταιρεία τεχνολογίας ADASTEC, η οποία παρείχε το λογισμικό για την Level-4 αυτόνομη οδήγηση. Υπενθυμίζεται, πως το λεωφορείο φέρει μπαταρίες χωρητικότητας 220 kWh που προέρχονται από την BMW και οποίες τροφοδοτούν με ενέργεια την ηλεκτρική γραμμή κίνησης μέγιστης απόδοσης 230 kW, που ομοίως είναι της βαυαρικής μάρκας.
 
Το αυτόνομα κινούμενο ηλεκτρικό λεωφορείο των 8,3 μέτρων έχει χωρητικότητα 52 επιβατών και υπόσχεται μέγιστη αυτονομία 300 χλμ. με μία φόρτιση, μια διαδικασία που διαρκεί 5 ώρες σε σταθμούς εναλλασσόμενου ρεύματος και 3 ώρες σε ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »