Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Δυνατότητα δρομολόγιων μήκους 600-800 χλμ. ημερησίως υπόσχεται το ηλεκτρικό φορτηγό νέας γενιάς που εξελίσσει η ΜΑΝ.

Δυνατότητα δρομολόγιων μήκους 600-800 χλμ. ημερησίως υπόσχεται το ηλεκτρικό φορτηγό νέας γενιάς που εξελίσσει η ΜΑΝ.

Το νέο MAN eTruck θα είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει το 2024.

Το νέο MAN eTruck θα είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει το 2024.

Σε συνεργασία με την ABB E-mobility θα προσφέρεται η δυνατότητα υπερταχείας φόρτισης.

Σε συνεργασία με την ABB E-mobility θα προσφέρεται η δυνατότητα υπερταχείας φόρτισης.

O ομοσπονδιακός υπουργός Ψηφιακής και Μεταφορών, Δρ. Volker Wissing, πίσω από το τιμόνι του μελλοντικού MAN eTruck.

O ομοσπονδιακός υπουργός Ψηφιακής και Μεταφορών, Δρ. Volker Wissing, πίσω από το τιμόνι του μελλοντικού MAN eTruck.

Από αριστερά: Alexander Vlaskamp, CEO της MAN, Δρ. Volker Wissing, υπουργός Ψηφιακής & Μεταφορών και Frank Muhlon, CEO της ABB E-mobility.

Από αριστερά: Alexander Vlaskamp, CEO της MAN, Δρ. Volker Wissing, υπουργός Ψηφιακής & Μεταφορών και Frank Muhlon, CEO της ABB E-mobility.

Στα μέσα του 2024 θα ξεκινήσουν οι δοκιμές της έκδοσης κυψελών καυσίμου του ηλεκτρικού φορτηγού της ΜΑΝ, το οποίο θα αποτελέσει τον καρπό της συνεργασίας της ΜΑΝ με τις εταιρείες Bosch, Faurecia και Z

Στα μέσα του 2024 θα ξεκινήσουν οι δοκιμές της έκδοσης κυψελών καυσίμου του ηλεκτρικού φορτηγού της ΜΑΝ, το οποίο θα αποτελέσει τον καρπό της συνεργασίας της ΜΑΝ με τις εταιρείες Bosch, Faurecia και ZF.

  • Δυνατότητα δρομολόγιων μήκους 600-800 χλμ. ημερησίως υπόσχεται το ηλεκτρικό φορτηγό νέας γενιάς που εξελίσσει η ΜΑΝ.
  • Το νέο MAN eTruck θα είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει το 2024.
  • Σε συνεργασία με την ABB E-mobility θα προσφέρεται η δυνατότητα υπερταχείας φόρτισης.
  • O ομοσπονδιακός υπουργός Ψηφιακής και Μεταφορών, Δρ. Volker Wissing, πίσω από το τιμόνι του μελλοντικού MAN eTruck.
  • Από αριστερά: Alexander Vlaskamp, CEO της MAN, Δρ. Volker Wissing, υπουργός Ψηφιακής & Μεταφορών και Frank Muhlon, CEO της ABB E-mobility.
  • Στα μέσα του 2024 θα ξεκινήσουν οι δοκιμές της έκδοσης κυψελών καυσίμου του ηλεκτρικού φορτηγού της ΜΑΝ, το οποίο θα αποτελέσει τον καρπό της συνεργασίας της ΜΑΝ με τις εταιρείες Bosch, Faurecia και Z

Με ημερήσια αυτονομία 600-800 χλμ. το νέο MAN eTruck

6.965 Επισκέψεις στο άρθρο (20/5/2022)

Το ηλεκτρικό φορτηγό νέας γενιάς της ΜΑΝ θα είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει στους δρόμους το 2024, υποσχόμενο ημερήσια αυτονομία 600-800 χλμ., χάρη στις τεχνολογίες υπερταχείας φόρτισης που εξελίσσονται σε συνεργασία με την ΑΒΒ E-mobility.

Το 2024 το νέας γενιάς ηλεκτρικό φορτηγό της ΜΑΝ!

  • Με ημερήσια δρομολόγια 600-800 χλμ.
  • Δυνατότητα υπερταχείας φόρτισης
  • Σύμπραξη με την ΑΒΒ E-mobility
  • Οι Γερμανοί στη φόρτιση υψηλής απόδοσης
 
Στην τοποθεσία του πρώην αεροδρομίου Tempelhof του Βερολίνου, παρουσία του Γερμανού Ομοσπονδιακού Υπουργού Ψηφιακής και Μεταφορών Δρ. Volker Wissing, η MAN Truck & Bus έθεσε σε κυκλοφορία για πρώτη φορά δημόσια μία σχεδόν έτοιμη για παραγωγή εκδοχή του -προς το παρόν- πρωτότυπου επερχόμενου ηλεκτρικού φορτηγού της.
 
«Πρέπει να απελευθερώσουμε οδικές εμπορευματικές μεταφορές από τις εκπομπές άνθρακα για να επιτύχουμε τους κλιματικούς μας στόχους. Για να συμβεί αυτό, εστιάζουμε πάνω από όλα στην αύξηση της αγοράς επαγγελματικών οχημάτων φιλικών προς το κλίμα και στην ανάπτυξη αντίστοιχης υποδομής φόρτισης υψηλής απόδοσης. Το έργο που υποστηρίζει τη φόρτιση υψηλών επιδόσεων για ηλεκτρικά φορτηγά στον Α2 παρέχει σημαντικές γνώσεις. Αυτό που είναι σημαντικό τώρα, είναι να κυκλοφορούν γρήγορα περισσότερα ηλεκτρικά φορτηγά. Η συνεργασία μεταξύ της MAN και της ABB δείχνει ότι είμαστε στον σωστό δρόμο», δήλωσε ο ομοσπονδιακός υπουργός Ψηφιακής και Μεταφορών Δρ. Volker Wissing.


Το νέο MAN eTruck θα είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει το 2024.

Το νέο MAN eTruck θα είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει το 2024.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με ημερήσια αυτονομία 600-800 χλμ.

Ένα ιδιαίτερο τεχνικό χαρακτηριστικό του πρωτοποριακού ηλεκτρικού επαγγελματικού οχήματος, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2024, είναι η δυνατότητά του για μελλοντική φόρτιση μεγαβάτ. Η ABB E-mobility, κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος λύσεων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, στοχεύει να φέρει την τεχνολογία φόρτισης μεγαβάτ στην αγορά τα επόμενα τρία χρόνια.
 
Οι δύο εταιρείες στοχεύουν έτσι να περάσουν στην επόμενη φάση της ηλεκτροκίνησης, κάνοντας λόγο για επιχειρησιακή ικανότητα για βαρέα φορτηγά μεγάλων αποστάσεων με ημερήσια αυτονομία μεταξύ 600 και 800 χιλιομέτρων. Για να είναι δυνατή η παραπάνω αυτονομία, το ηλεκτρικό φορτηγό MAN είναι ήδη εξοπλισμένο με τις τεχνικές προϋποθέσεις για μελλοντικά συστήματα φόρτισης μεγαβάτ.

Η ανάγκη για φορτιστές υψηλής απόδοσης

Κατά το test drive του υπουργού στο ηλεκτρικό φορτηγό MAN, ο Alexander Vlaskamp, Διευθύνων Σύμβουλος της MAN Truck & Bus, τόνισε ότι «η επιτάχυνση της επέκτασης της υποδομής φόρτισης είναι ο μόνος τρόπος για να επιτευχθεί η εξέλιξη των μεταφορών και να επιτευχθούν οι κλιματικοί στόχοι», ενώ δεν παρέλειψε να συμπληρώσει: «Ως μέρος του Ομίλου Traton, συμμετέχουμε ήδη σε μια κοινοπραξία με εταίρους του κλάδου για την ανάπτυξη και λειτουργία ενός δημόσιου δικτύου φόρτισης υψηλής απόδοσης με στόχο τουλάχιστον 1.700 πράσινων σημείων φόρτισης ηλεκτρικής ενέργειας σε όλη την Ευρώπη».
 
«Στόχος μας είναι να διευκολύνουμε την ηλεκτροκίνηση σε όλους τους τομείς. Στην ABB E-mobility εργαζόμαστε για την ανάπτυξη των αντίστοιχων προτύπων απόδοσης για πολλά χρόνια. Η φόρτιση μεγαβάτ θα απαιτεί νέα τεχνολογία ισχύος με περισσότερα από 1.000 volt, επομένως η συστημική ηλεκτρική ασφάλεια και αξιοπιστία είναι απαραίτητες σε αυτά τα επίπεδα ισχύος. Η ABB E-mobility είναι ο ιδανικός πάροχος για να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις, καθώς μπορούμε να επιταχύνουμε σημαντικά την έρευνα και την ανάπτυξη με βάση τις υπάρχουσες τεχνολογίες μας. Η κοινή μας φιλοδοξία είναι να φέρουμε αυτή τη νέα τεχνολογία στην αγορά μέσα σε τρία χρόνια. Στο παρελθόν, τέτοιες φάσεις ανάπτυξης συχνά διαρκούσαν πολύ περισσότερο», δήλωσε ο Frank Muhlon, Διευθύνων Σύμβουλος της ABB E-mobility.
 
Ένα δεσμευτικό και ενιαίο πρότυπο είναι επίσης ζωτικής σημασίας για την εισαγωγή της τεχνολογίας φόρτισης μεγαβάτ. Η Γερμανία θα μπορούσε να θέσει σημεία αναφοράς εδώ: περισσότεροι από 20 εταίροι από τη βιομηχανία και την επιστήμη, συμπεριλαμβανομένων των MAN και ABB, εργάζονται για το έργο φόρτισης υψηλής απόδοσης (γνωστό ως «HoLa» στα γερμανικά), το οποίο χρηματοδοτείται από τη γερμανική κυβέρνηση και είναι παγκοσμίως πρώτο έργο φόρτισης μεγαβάτ. Δύο σημεία φόρτισης υψηλής απόδοσης με συστήματα φόρτισης μεγαβάτ (MCS) κατασκευάζονται σε τέσσερις τοποθεσίες κατά μήκος του ομοσπονδιακού αυτοκινητόδρομου Α2. Το έργο προορίζεται να χρησιμεύσει ως βάση για επέκταση σε εθνικό επίπεδο.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »