Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Scania τοποθετεί σύστημα κίνησης φυσικού αερίου στο Touring!

3.743 Επισκέψεις στο άρθρο (10/6/2024)
Η Scania τοποθετεί σύστημα κίνησης φυσικού αερίου στο Touring!

Η Scania τοποθετεί σύστημα κίνησης φυσικού αερίου στο Touring!

  • Η Scania τοποθετεί σύστημα κίνησης φυσικού αερίου στο Touring!
  • Η Scania τοποθετεί σύστημα κίνησης φυσικού αερίου στο Touring!

-Θα αποδίδει 410 ίππους με μέγιστη ροπή 2.000Nm & αυτονομία άνω των 1.000 χλμ
-Θα χει μείωση εκπομπών CO2 έως και 90 % (VS με ντιζελοκίνητα λεωφορεία)
-«Μια οικολογική λύση για μεγάλες αποστάσεις», υποστηρίζουν στη σουηδική εταιρεία

Θα αποδίδει 410 ίππους με μέγιστη ροπή 2.000Nm και αυτονομία άνω των 1.000 χλμ

Με μια παραλλαγή LBG/LNG (υγροποιημένο βιοαέριο και υγροποιημένο φυσικό αέριο αντίστοιχα), που θα μπορεί να λειτουργεί χρησιμοποιώντας τα αμφότερα τα ανανεώσιμα καύσιμα συνδυαστικά ή εναλλάξ, η Scania εντάσσει το Touring στην γκάμα των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων της που υιοθετούν πιο βιώσιμες λύσεις.
Με ιπποδύναμη που φτάνει τα 410 hp και ροπή μέχρι 2.000Nm, ο κινητήρας παραλλαγής LBG/LNG θα προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χλμ, γεγονός που κάνει τους ιθύνοντες την εταιρεία πολύ αισιόδοξους. Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής του τμήματος «Product Management–People Transport Solutions» της επιχείρησης, Carl-Johan Lööf, τόνισε πως: «Αυτό το προϊόν παρέχει ισχύ, ροπή και εμβέλεια ισοδύναμη με εκείνη ενός πετρελαιοκίνητου λεωφορείου ή ενός πούλμαν, ενώ στην πραγματικότητα μειώνει τα επίπεδα θορύβου και προσφέρει χαμηλότερο λειτουργικό κόστος. Αν προσθέσετε τα οφέλη βιωσιμότητας από τη χρήση βιοαερίου, πρόκειται για μια πραγματικά εξαιρετική λύση».
 

Θα χει μείωση εκπομπών CO2 έως και 90 % (VS με ντιζελοκίνητα λεωφορεία)

Για τη Scania βέβαια όλα αυτά δεν είναι καινούργια, καθώς ως επιχείρηση έχει ήδη λανσάρει φορτηγά με δεξαμενές συμπιεσμένου (CBG) και υγροποιημένου (LBG)βιοαερίου, γεγονός που αποδεικνύεται ωφέλιμο σε διπλό ταμπλό: από τη μία μειώνεται το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας και από την άλλη περιορίζονται οι ρύποι.
Αυτό προφανώς οφείλεται στο γεγονός πως το βιοαέριο είναι ένα καύσιμο δίχως ορυκτά και ανανεώσιμο που σε σύγκριση με την πετρελαιοκίνηση παρέχει μείωση στην εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα έως και 90 %, ενώ ενισχύει και την τοπική οικονομία μέσα από τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Ο Jonas Stomberg, εκ των διευθυντικών στελεχών της Scania, σημειώνει επΆ αυτού ότι: «Αυτές οι λύσεις είναι πραγματικά κυκλικές και θα έλεγα ότι το σύστημα κίνησης φυσικού αερίου των 13 λίτρων μας είναι καλύτερο για το περιβάλλον, αθόρυβο, έξυπνο και, ίσως το πιο σημαντικό, διαθέσιμο εδώ και τώρα».
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

«Μια οικολογική λύση για μεγάλες αποστάσεις», υποστηρίζουν στη σουηδική εταιρεία

Τα τελευταία χρόνια, οι τεχνολογικές εξελίξεις επέτρεψαν την ψύξη του αερίου και τη μετατροπή του σε υγρό με υψηλή ενεργειακή πυκνότητα - LBG/LNG - μετατρέποντάς το έτσι σε μια πιο βιώσιμη λύση για βαρέα επαγγελματικά οχήματα που εκτελούν δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων.
Το ίδιο επιβεβαιώνει και ο Stomberg, ο οποίος δηλώνει πως: «Το βιοαέριο μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην απαλλαγή των βαρέων επαγγελματικών μεταφορών από τις ανθρακούχες εκπομπές, ιδίως σε εφαρμογές μεγάλων αποστάσεων. Η υποδομή για την παραγωγή καυσίμων και τα βυτιοφόρα συνεχίζει να επεκτείνεται, με τεράστιες επενδύσεις που πραγματοποιούνται, όχι μόνο στην Ευρώπη».
Εκτός από το Touring, πάντως, στο τωρινό χαρτοφυλάκιο φυσικού αερίου της Scania για την κατηγορία των υπεραστικών λεωφορείων και πούλμαν, συμπεριλαμβάνονται ήδη οχήματα όπως τα Beulas DD LBG/LNG και το Irizar i6S Efficient LBG/LNG.