G38: Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων για Scania 770 V8 κινητήρα!
Παρασκευή, 30 Αυγούστου 2024
-Συνδυαστικά αποδίδουν 770 ίππους, με 3.800Nm μέγιστη ροπή
-Εξοικονόμηση καυσίμου & βάρους, με μειωμένο θόρυβο παράλληλα
Άρθρα, συγκριτικά, Best Buys προτάσεις της αγοράς. Συμβατικά & Ηλεκτροκίνητα οχήματα. LCV (ελαφρά) ή HGV (Bαρέα). Τα καλύτερα επαγγελματικά. Αυτά που αξίζουν τα λεφτά τους.
- Αυτόνομη οδήγηση, ηλεκτροκίνηση & ωφέλιμο φορτίο, τα τρία ζητούμενα
- Περίπου 12.000 φορτηγά για εξόρυξη βρίσκονται ήδη σε λειτουργία
[...] περισσότερα
-Συνδυαστικά αποδίδουν 770 ίππους, με 3.800Nm μέγιστη ροπή
-Εξοικονόμηση καυσίμου & βάρους, με μειωμένο θόρυβο παράλληλα
-40.000 σημεία φόρτισης αναμένονται μέχρι το 2030 από την Erinion
-Για εξοικονόμηση 15.000 ευρώ ανά φορτηγό κάνουν λόγο στην εταιρεία
-Ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, με προκαταβολές, μισθώσεις & κυλιόμενες χρεώσεις
Μάθετε τις εξελίξεις που διαμορφώνουν τον κλάδο των Μεταφορών και βρείτε όλα τα Ελαφρά, Μεσαία και Βαρέα Φορτηγά -πετρελαιοκίνητα και ηλεκτρικά- που μπορείτε να αγοράσετε σήμερα.
-Θα αποδίδει 410 ίππους με μέγιστη ροπή 2.000Nm & αυτονομία άνω των 1.000 χλμ
-Θα χει μείωση εκπομπών CO2 έως και 90 % (VS με ντιζελοκίνητα λεωφορεία)
-«Μια οικολογική λύση για μεγάλες αποστάσεις», υποστηρίζουν στη σουηδική εταιρεία
-Σε 2 χρόνια, πιάνουν δουλειά σε λατομεία, τα νέα αυτόνομα φορτηγά της Scania
-Θα είναι πιο εύχρηστα και με μειωμένες εκπομπές ρύπων, καθώς μετατρέπονται εύκολα σε ηλεκτροκίνητα
Ένα πούλμαν με επιλογές σε μήκος αμαξώματος από 12,1 έως 13,7m και τη δυνατότητα επιλογής με δύο ή τρεις άξονες, το Touring καλύπτει όλα τα γούστα.
- Νέος ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 210 – 240kW για εφαρμογές μεικτού βάρους έως π.χ. 29t.
- Νέες μπαταρίες για αυτονομία έως 520km (στους 29t.) & διάρκεια ζωής, όση και όλο το όχημα!
- Ηλεκτροκίνητες λύσεις με περισσότερους τύπους καμπίνας, μεταξονίου, αξόνων για όλες τις χρήσεις
- Πληρέστερη πλέον η γκάμα ηλεκτρικών φορτηγών με επιλογές μεικτού βάρους έως 64t. & ισχύ έως 612h!
- Θα συνεργαστεί με την αμερικάνικη Plus
- Θέλει η τεχνολογία να λειτουργεί με τις υπάρχουσες οδικές υποδομές και συστήματα μεταφορών
- Η τεχνολογία δοκιμάζεται ήδη στην Ευρώπη
- Η Scania εξοπλίζει φορτηγά με παντογράφους (το ίδιο σύστημα που χρησιμοποιούν τα τρόλεϊ) για να φορτίζουν εν κινήσει.
- Τα φορτηγά θα κινούνται σε ειδικούς ηλεκτρικούς δρόμους, οι οποίοι θα αυξάνουν την αυτονομία τους
- Υπάρχουν ήδη 3 τέτοιοι αυτοκινητόδρομοι στη Γερμανία, από το 2019
- Η τεχνολογία υπόσχεται να μειώσει τον περιβαλλοντολογικό αντίκτυπο των μεταφορών.
– H Scania προσφέρει τα καλύτερα «εργαλεία» διαχείρισης στόλων οχημάτων σύμφωνα με τους κριτές.
– Οι διαχειριστές στόλου θα μπορούν να δουν εύκολα λεπτομέρειες για το όχημά τους (π.χ. προγραμματισμός Service, ανάλυση τρόπου οδήγησης κ.ά.)
– Όλα τα στοιχεία είναι διαθέσιμα στο My Scania, την ειδική πλατφόρμα της εταιρείας.
- Καταναλώνουν 5% λιγότερο σε σχέση με αντίστοιχους συμβατικούς πετρελαιοκινητήρες
- Ρυπαίνουν πολύ λιγότερο, με έως και 90% λιγότερο CO2 σε σχέση με το πετρέλαιο
- Διατηρούν την ίδια απόδοση, με 420 ή 460 άλογα.
- «Βγάζουν» ως και 1.400 χιλιόμετρα με 1 γέμισμα.
Σε χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου, η απόδοση θα είναι σημαντικά αυξημένη!
Νέου τύπου φωτοβολταϊκά panels, ελαφρύτερα & πιο αποδοτικά
Panels συνολικής επιφάνειας 100τ.μ. σε κάθε φορτηγό!
Θα προσφέρουν έως και 8.000kWh ετησίως
- Οι εταιρείες θα χρεώνονται ανάλογα με την χρήση των φορτηγών (πόσα χιλιόμετρα διένυσε ο οδηγός).
- Γλιτώνουν έτσι το υψηλό κόστος αγοράς (έως και 3 φορές πιο πάνω από το κόστος ενός φορτηγού με πετρέλαιο)
- Μέσα στην τιμή συμπεριλαμβάνεται και η συντήρηση του οχήματος.
- Μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων από τα φορτηγά βελτιώνεται η ποιότητα του αέρα που αναπνέουμε
- Θα χρησιμοποιηθεί για αστικά λεωφορεία.
- Mε μπαταρίες 416 και 520 kWh
- Θεωρητική αυτονομία 400 και 500 χιλιόμετρα αντίστοιχα
-Ταχύτατη φόρτιση και αυξημένη ασφάλεια.
Ποιο ήταν το καλύτερο φορτηγό; Το τεστ συμπεριλάμβανε πληθώρα δοκιμών σε διάφορες συνθήκες. Καλύτερο το Scania σε εξοικονόμηση καυσίμου, η «επιλογή των οδηγών» δόθηκε στο DAF.
Σημαντικό γεγονός για το μέλλον της Scania είναι τα εγκαίνια της νέας γραμμής συναρμολόγησης μπαταριών, στα κεντρικά γραφεία της Σουηδίας στο Södertälje. Με την έναρξη της, επιτρέπει τη σειριακή παραγωγή βαρέων επαγγελματικών ηλεκτρικών οχημάτων.
- Εχει κεντρική οθόνη αφής έως 12,9 ίντσες
- Υπάρχουν και φυσικά κουμπιά για πιο άμεσες λειτουργίες
- Το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό για πιθανούς κινδύνους
- Αν καταλάβει κίνδυνο, μπορεί μέχρι και να σταματήσει το όχημα.
Η Scania κάνει ένα ακόμα βήμα προς τη βιωσιμότητα της αλυσίδας ανεφοδιασμού με απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές, χάρη στη χρήση πράσινο χάλυβα στην κατασκευή φορτηγών.
Η Scania έθεσε για πρώτη φορά σε κυκλοφορία φορτηγό με συνδυασμό διπλού συρμού, το οποίο τροφοδοτείται από ανανεώσιμα καύσιμα, όντας ίσως το πιο βιώσιμο βαρέως όχημα μεγάλων αποστάσεων στη Νότια Ευρώπη.
Για να παρέχει στους πελάτες ανταγωνιστικές και βιώσιμες λύσεις μετακίνησης εξασφαλίζοντας κερδοφόρα ανάπτυξη σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον αγοράς, η Scania αναδιαμορφώνει τις δραστηριότητές της στον κλάδο των λεωφορείων και πούλμαν.
Η Scania εγκαινιάζει τη νέα ηλεκτρονική υπηρεσία της για την απλοποίηση της δημόσιας χρέωσης για όλα τα ηλεκτρικά φορτηγά και λεωφορεία της.
Η Scania εισάγει μία σημαντική ενημέρωση του συστήματος CCAP (Cruise Control με Active Prediction) για το Scania Opticruise. Το νέο σύστημα θα συμπεριληφθεί σε όλα τα φορτηγά Scania με κιβώτια ταχυτήτων G25 και G33 από τον Ιούνιο, ενώ μπορεί να τοποθετηθεί εκ των υστέρων σε φορτηγά με σύστημα μετάδοσης κίνησης Super-based.
Η Scania παρουσίασε νέες εναλλακτικές λύσεις στη σειρά των βαρέων τύπου κιβωτίων ταχυτήτων, τα G25CH και G33CH.
Ο πρώτος πλήρως ηλεκτρικός μεταφορέας αυτοκινήτων Scania στον κόσμο με αμάξωμα και ρυμουλκούμενο της Kässbohrer τίθεται σε λειτουργία.
Στο πλαίσιο της ριζικής αναβάθμισης των φορτηγών και λεωφορείων της μέσα στα αμέσως επόμενα χρόνια, η Scania ανακοίνωσε πως εξελίσσει το νέο «Smart Dash», έναν νέο –ψηφιακό- χώρο εργασίας για τον οδηγό, που επιφέρει πολλαπλές τροποποιήσεις σε όλους τους τομείς των μελλοντικών οχημάτων της.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr